Erään tuttuni kani on ollut pitkään sairas(karvoja lähtenyt kunnolla kaljuja alueita ympäri kania, laihtunut huomattavasti jne). Kani on sotkuisessa ympäristössä jossa on mm johtoja, paperita, lehtiä, kynttilöitä joskus pari palamassa vaikka tuttuni ei olisi vahtimassa kania samaan aikaan ja muutenkin tilat kanilla on epäsiistit. Tuttuni ei ole tehnyt asialle mitään vaikka muutaman kerran olen huomauttanut asiasta.. Lähinnä huolestuttaa kanin vointi onko esim syönyt jotai joka on tukkinut suoliston eikä sen takia syö tms:/ Ja jos ilmoituksen tekee kerrotaanko minun nimeä tutulleni en kuitenkaan riitaa haluaisi mutten halua kaninkaan kärsivän
voiko tehdä eläinsuojeluilmoituksen?
Tunnoton601
4
311
Vastaukset
- enrapsuta
Kyllä tuollaiseen eläimenpitoon jo puututaan! Lisäksi jos kani on sairas eikä ole ell. käytetty on jo eläinsuojelulain vastaista.
Nimeäsi ei kerrota tietenkään. Mutta ilmoitukseen sinun täytyy oma nimesi pistää, jotta voivat tarvittaessa kysyä sinulta lisätietoja asiasta. Olen muutaman kerran eläinsuojeluilmoituksen tehnyt, eivätkä todellakaan ole nimeäni eteenpäin kertoneet.- Tunnoton601
Kiitos vastauksesta!
- joshätätosion
Juu,teet nimettömänä netistä ;)
- Tunnoton601
Muuten joo, mutta nimettömänä ei tehdä netin kautta ilmoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3165067Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081461
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181386Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383