En saa Roaccutan-kuuria julkiselta puolelta akne-tyyppini vuoksi, mutta yksityiseltä kyllä.
Ruokavalio-, voide- ja muita lievempiä antibioottihoitoja on kokeiltu suuremmitta tuloksitta.
Mitä muita tehokkaita antibiootti-vaihtoehtoja löytyy Roaccutanille? Olen joskus lukenut ainakin yhdestä jostain lääkäri-lehdestä, mutta unohtanut lääkkeen nimen. Ajattelin, jos kokeilisi ensin jotain toista tehokasta antibioottikuuria, jossa vähän pienemmät riskit ikäville haittavaikutuksille kuin Roaccutanin kohdalla.
Haen lääkkeeltä ainakin osittaista pysyvää parannusta ihoni kuntoon, joka on ollut huono teini-iästä pitkälle aikuisikään (yli 15v).
Mitä muita tehokkaita vaihtoehtoja Roaccutanille?
3
155
Vastaukset
- annakr
Mä suosittelen kokeilemaan tinjamiöljyä sisäisesti!!(tiedän vain yhden merkin jolla on eteerisiä öljyjä sisäiseen käyttöön) Se on ikäänkuin luonnonantibiootti ja erittäin turvallinen käyttää! Jos haluat lisätietoa, laita postia [email protected]
- Md_derma
Unohda tyystin kaikki huuhaa tinjami sekä muut käärmeöljyt,eritoten sisäisesti nautittavat.Pahimmassa tapauksessa heräät kipuihin sisäelimet esim maksa vaurioituneena loppuiäksi.
Pidättäydy tutkituissa,ihotauti-lääkärin määräämissä tuotteissa.
Roaccutanelle/rinnakaisvalmisteille ei oikein korvaajaa löydy ja antibioteista kuten tertrasykliineistä voi aiheutua paljon vakavampia sivuvaikutuksia kuin Roasta kuten ruansulatus elimistön krooninen vaurioituminen.
Täällä usein esillä olleet Clinomyn,Epiduo tyyppiset paikallisvoiteet toimivat lievässä
tai keskivaikeassa aknessa verrattain hyvin - EhdottomastiRoaccutan
Sanoisin että kannattaa taistella roa kuurin puolesta. Mulla ei tehonnut mitkään voiteet tai antibiootit, monet vuodet meni kärsiessä. Söin vuoden roa kuurin pienellä annostuksella ja akne oli kokonaan poissa. Antiobiootit, oli se kuinka vahva kuuri tahansa, ei lopullisesti paranna aknea. Kunnalliselta puolelta pitäisi kuuri saada jos kaikki muut keinot on jo kokeiltu, itse ainakin sain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284