Soini myy taas palan persusta

Kapinettipeliä

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinköhänkävi

Ei suomalaisen veronmaksajan tehtävä ole rahoittaa ongelmapankkien pelivelkoja ja sijoittajien tappioita. Se on perussuomalaisten linja, Soini painotti.

Suomi voi Soinin mukaan hyvin päättää, ettei maksa muiden maiden pankkitukea. Kun tämä toteutuu, perussuomalaiset on valmis hallitukseen - kaikesta muusta puolue on valmis tekemään kompromisseja, Soini sanoi.

• Kokemattomuutta

Kokoomus vie Soini vikisee.

• Vanhatosaa
    • näin_se_on

Soini istuu reessä matkustajana. Sipilä ja Orpo ohjastavat hevosta ja määräävät mihin mennään.

• HyvästiPS

Mikäs siinä on sikaillessa kun on kova liksa ja tuleva eläke keskimääräistä selvästi kovempi. Soini odottaa jo eläkettä - moni muu myös odottaa ko päivää.
      Ne vähät periaatteet joita PS:llä oli, on jo moneen kertaa kuopattu, köyhien ja työväen asialla...voinen olla aika kovasti eri mieltä. Puhdas kapitalistin apupuolue ei mitään muuta.

• Kyl kai ton takinkäännön ymmärtää, koska: "Museorakennuksen lämmitys ja ylläpito maksavat 900 000 euroa vuodessa. Se on 20 vuoden aikana 18 miljoonaa euroa eli kaupungin suorat kustannukset Guggenheim-museosta ovat siis 20 vuoden aikana 98 miljoonaa euroa.", mutta "Museon toiminnan ja matkailun kautta syntyvä vaikutus verotuloihin olisi yhteensä 7 miljoonaa euroa vuodessa ja vaikutus työllisyyteen 400 henkilötyövuotta."

Tästä voidaan laskea, että verotulot 20 vuoden aikana olisi 140 miljoonaa. Suorat kulut 20 vuoden aikana ovat 98 miljoonaa. 40 miljoonaa voittoa! Epäilen, että Soini teki saman laskelman ja päätyi siksi kääntämään takkinsa. No, ei haittaa.

• MudSacks

Kuvitelmaa ja laskelmia. Kun todetaan etteivät yltiöpositiiviset ajatukset toteutuneetkaan, laskevat päättäjät että 20 vuoden aikana osa veronmaksajista on kuollut, ja osa unohtaneet lupaukset "yksityisen" hienouden tuotoista Helsingille ja lähiympäristölle verojen muodossa.

Tuo suuli tulee olemaan varsinainen perseenreikä ja rahaimuri.

• MudSacks kirjoitti:

Kuvitelmaa ja laskelmia. Kun todetaan etteivät yltiöpositiiviset ajatukset toteutuneetkaan, laskevat päättäjät että 20 vuoden aikana osa veronmaksajista on kuollut, ja osa unohtaneet lupaukset "yksityisen" hienouden tuotoista Helsingille ja lähiympäristölle verojen muodossa.

Tuo suuli tulee olemaan varsinainen perseenreikä ja rahaimuri.

Onks sul jotain laskelmia vastaan? Taidat olla sekaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      2995
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1309
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      119
      1299
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      379
      1233
    5. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      10
      1110
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1103
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      92
      1053
    8. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      409
      1014
    9. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      924
    10. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46