Taas joku homo kyselee uskovilta, että rakastaako Jumala homoja ja homoseksuaalisia tekoja?
Miksi ihmeessä uskovilta tätä kysellään jatkuvasti? Menkää kysymään papeilta, niin saatte aivan varmasti mieleisenne vastauksen ja kaikki on sitten tyytyväisiä. Mksei pappien runolliset höpinät sitten kelpaakaan, vaikka heille maksetaan tästä omasta pussista palkkaa juuri tätä varten, että antavat mieleisiä vastauksia? On se vähän ihmeellistä että syöttää rahaansa naapurin peliautomaattiin ja sitten potkii toista automaattia, että annas nyt rahaa. Mitä järkeä tuollaisessa on? Kirkossa on vastausautomaatti, joka hivelee ihmisten korvia syyhyyn, käyttäkää nyt sitä sitten.
Kysykää papeilta!
76
166
Vastaukset
"Miksi ihmeessä uskovilta tätä kysellään jatkuvasti?"
Miten sinä määrittelet uskovan? Onko sinulle joku antanut luvan määritellä se kuka on uskova ja kuka ei? Kuka tuon luvan on sinulle antanut?
Eivätkö papit ole uskovia? Sinäkö voit sanoa että he eivät ole? Kuka on antanut sinulle oikeuden määritellä tuo asia?- Bibeln
Vastaan aloittajan puolesta, mutta vain tämän kerran koska en viitsi keskustella kaltaisesi jankuttajan kanssa joka ei itsekään oikein sisäistä mitä kirjoittelee, vaan kirjoitan siksi että periaatteessa esität ihan hyviä kysymyksiä ja JOKU TOINEN, vakavasti asioihin suhtautuva sattaa lukea näitä:
"Miten sinä määrittelet uskovan?"
>>> RAAMATTU määrittelee: "Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu. Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri." (Matt. 7. luku)
" Onko sinulle joku antanut luvan määritellä se kuka on uskova ja kuka ei? Kuka tuon luvan on sinulle antanut?"
>>> Kyllä, nimittäin Jeesus kehoitti erottelemaan hyvät ja pahat puut: "Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita? Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä. Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7. luku)
"Eivätkö papit ole uskovia?"
>>> Varsin usein eivät ole. On toki uskoviakin mutta vain pieni vähemmistö.
"Sinäkö voit sanoa että he eivät ole?"
>>> Kyllä. Sinäkin voit!
"Kuka on antanut sinulle oikeuden määritellä tuo asia?"
>>> Jeesus on, muttei pelkästään oikeutta, vaan myös velvollisuuden!
ps. älä luule että minä sinulle jumalattomalle sokealle jankuttajalle viitsin mitään tähän enää vastata vaikka tiedänkin ettei totuuden vääntelylläsi ole loppua sillä koko olemassaolosi perustuu siihen ettet sulje saastaista suutasi. Viimeinen päivä on sinulle kyllä ilmoittava miten asiat ovat, toivottavasti et jatka sinne asti paatumuksessasi sillä sinullakin on vielä armon päivä. Bibeln kirjoitti:
Vastaan aloittajan puolesta, mutta vain tämän kerran koska en viitsi keskustella kaltaisesi jankuttajan kanssa joka ei itsekään oikein sisäistä mitä kirjoittelee, vaan kirjoitan siksi että periaatteessa esität ihan hyviä kysymyksiä ja JOKU TOINEN, vakavasti asioihin suhtautuva sattaa lukea näitä:
>>> RAAMATTU määrittelee: "Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu. Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri." (Matt. 7. luku)
" Onko sinulle joku antanut luvan määritellä se kuka on uskova ja kuka ei? Kuka tuon luvan on sinulle antanut?"
>>> Kyllä, nimittäin Jeesus kehoitti erottelemaan hyvät ja pahat puut: "Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita? Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä. Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7. luku)
>>> Kyllä. Sinäkin voit!
ps. älä luule että minä sinulle jumalattomalle sokealle jankuttajalle viitsin mitään tähän enää vastata vaikka tiedänkin ettei totuuden vääntelylläsi ole loppua sillä koko olemassaolosi perustuu siihen ettet sulje saastaista suutasi. Viimeinen päivä on sinulle kyllä ilmoittava miten asiat ovat, toivottavasti et jatka sinne asti paatumuksessasi sillä sinullakin on vielä armon päivä.">>> RAAMATTU määrittelee: "
Onko sinulla ja kaltaisillasi sitten oikeus tulkita kuka on tuon määritelmän mukainen uskova? Jos niin kuka tuon tulkintaoikeuden on nimenomaan sinulle ja kaltaisillesi antanut? Onko tulkintaoikeus myös minulla? Ja jos ei ole niin miksi ei ole?
">>> Kyllä, nimittäin Jeesus kehoitti erottelemaan hyvät ja pahat puut: "
Onko sinulla ja kaltaisillasi sitten oikeus erotella hyvät ja pahat puut? Jos niin kuka tuon tulkintaoikeuden on nimenomaan sinulle ja kaltaisillesi antanut? Onko tulkintaoikeus myös minulla? Ja jos ei ole niin miksi ei ole?
">>> Varsin usein eivät ole. On toki uskoviakin mutta vain pieni vähemmistö."
Ks. kysymet edellä.
">>> Kyllä. Sinäkin voit!"
Eli minkäkin voin samoa että sinä et ole todellinen uskova ja se on aivan yhtä oikein kun se että sinä sanot samantyyppistä esim. papeista.Ja kuten vastauksestani huomaat et oikeasti vastannut mihinkään mitä kysyin.
:-)Bibeln kirjoitti:
>>> Kyllä. Sinäkin voit!
ps. älä luule että minä sinulle jumalattomalle sokealle jankuttajalle viitsin mitään tähän enää vastata vaikka tiedänkin ettei totuuden vääntelylläsi ole loppua sillä koko olemassaolosi perustuu siihen ettet sulje saastaista suutasi. Viimeinen päivä on sinulle kyllä ilmoittava miten asiat ovat, toivottavasti et jatka sinne asti paatumuksessasi sillä sinullakin on vielä armon päivä.Miten sinä määrittelet uskovan?
Bibeln kirjoitti:
>>> Kyllä. Sinäkin voit!
ps. älä luule että minä sinulle jumalattomalle sokealle jankuttajalle viitsin mitään tähän enää vastata vaikka tiedänkin ettei totuuden vääntelylläsi ole loppua sillä koko olemassaolosi perustuu siihen ettet sulje saastaista suutasi. Viimeinen päivä on sinulle kyllä ilmoittava miten asiat ovat, toivottavasti et jatka sinne asti paatumuksessasi sillä sinullakin on vielä armon päivä.Mutta miksi Jumala itse ei voi suutaan avata? Olemmeko me sittenkään Jumalan kuvan kaltaisia? Me joudumme arvelemaan ketä Jumala rakastaa.
Bibeln kirjoitti:
>>> Kyllä. Sinäkin voit!
ps. älä luule että minä sinulle jumalattomalle sokealle jankuttajalle viitsin mitään tähän enää vastata vaikka tiedänkin ettei totuuden vääntelylläsi ole loppua sillä koko olemassaolosi perustuu siihen ettet sulje saastaista suutasi. Viimeinen päivä on sinulle kyllä ilmoittava miten asiat ovat, toivottavasti et jatka sinne asti paatumuksessasi sillä sinullakin on vielä armon päivä.>Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
Eipä ihme, että kaltaisesi pöljäkkeet hävittivät seetrimetsät.- anuksesi.paukkuu
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
Eipä ihme, että kaltaisesi pöljäkkeet hävittivät seetrimetsät.Sinä taidat rehottaa siellä Hervannan metsässä juopporingissä?
Ja jos tarkoitat tätä aloitusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14557821/eiko-jumala-rakasta-homoja-lainkaan
Niin kysessä on selkeä trolli.
EIkä tuossa sitä paitsi kukaan uskovilta mitään kysy. Se on ihan yleinen kysymys.
Taitaakin olla niin että olet itse kirjoittanut sekä tuon likitetyn aloituksen että tämän aloituksen.
Mikä pakkomielle sinulla on kirjoittaa koko ajan homoudesta tänne?
Oletko homofoobikko?- puppugeneraattorille
Pari korjausta aloitukseen:
"Taas joku homo kyselee uskovilta, että rakastaako Jumala homoja ja homoseksuaalisia tekoja?"
- Ei kysy uskovilta, vaan tekee aloituksen luterilaisuus-palstalle.
- Ei kysy, rakastaako Jumala homoseksuaalisia tekoja.
"Miksi ihmeessä uskovilta tätä kysellään jatkuvasti?"
- Ei tätä uskovilta kysytä. "Uskovat" ovat vain ensimmäisinä tarjoamassa oman syyhynsä mukaista vastausta.
"Menkää kysymään papeilta, niin saatte aivan varmasti mieleisenne vastauksen ja kaikki on sitten tyytyväisiä."
- Mikä on mieleinen vastaus? Millä perusteella väität, että kaikki papit antavat sen vastauksen? Valehtelet.
"Miksei pappien runolliset höpinät sitten kelpaakaan, vaikka heille maksetaan tästä omasta pussista palkkaa juuri tätä varten, että antavat mieleisiä vastauksia?"
- Puheistasi päätellen et ole kirkon jäsen ja vielä vähemmän perehtynyt pappien työnkuvaan. Annatko kuitenkin luvan myös kirkon jäsenille keskustella tällä palstalla asioista, jotka heitä kiinnostavat?
" On se vähän ihmeellistä että syöttää rahaansa naapurin peliautomaattiin ja sitten potkii toista automaattia, että annas nyt rahaa. Mitä järkeä tuollaisessa on? Kirkossa on vastausautomaatti, joka hivelee ihmisten korvia syyhyyn, käyttäkää nyt sitä sitten."
- Millä perusteella oletat, että luterilaisuus-palsta on "teikäläisten" automaatti? Tosiasiassahan tilanne on se, että kirkkoon kuulumattomat alkavat heti potkia niitä, jotka yrittävät päästä omalle automaatilleen. - saako.vastausta
""Taas joku homo kyselee uskovilta, että rakastaako Jumala homoja ja homoseksuaalisia tekoja?"
- Ei kysy uskovilta, vaan tekee aloituksen luterilaisuus-palstalle.
- Ei kysy, rakastaako Jumala homoseksuaalisia tekoja."
Vaikka hyvin tietää, että papeilta saa mieleisensä vastauksen!
Miksi kysyy siis uskovilta tätä asiaa? Tämä on se kipeä kysymys.
Ei tämä ole ensimmäisen kerta kun uskovilta nimenomaan tällaisia kysellään eikä koskaan kirkon papeilta, vaikka tämä on luterilainen palsta.Eihän kukaan asiaa ole uskovilta kysynyt. Kuten tuossa jo sanottiinkin.
Lukemisen ymmärtämisessä siis taas vaikeuksia?
Miten määrittelet uskovan?
- hyvä.neuvo
Muutenkin homoseksuaalien pitäisi mennä kirkon pappien puheille eikä täällä vängätä uskovien kanssa. Pappien pakeilla saavat haluamansa vastauksen ja näin asia on loppuun käsiteltyä ja vänkäykset täällä loppuisivat kuin seinään.
Miksi teet eri nimimerkiellä lukuisia aloituksia tänne aina tästä homoseksuaalisuus aiheesta??
- tästlähetään
Jumala rakastaa luotujaan!
- tässä.alkua
Uskoisin, että tämä vastaus jo aika hyvin tyydyttää homoseksuaaleja. Nyt vaan pitäisi pappien vielä selkeämmin asia ilmaista oikein papin valtuutuksella.
Saadaan me uskovat vaan keskittyä sitten evankeliumin Sanan julistamiseen eikä aina vaan vastailla samoihin homoseksuaalien tivauksiin. tässä.alkua kirjoitti:
Uskoisin, että tämä vastaus jo aika hyvin tyydyttää homoseksuaaleja. Nyt vaan pitäisi pappien vielä selkeämmin asia ilmaista oikein papin valtuutuksella.
Saadaan me uskovat vaan keskittyä sitten evankeliumin Sanan julistamiseen eikä aina vaan vastailla samoihin homoseksuaalien tivauksiin.Miksi taas vänkäät täällä aiheesta?
tässä.alkua kirjoitti:
Saadaan me uskovat vaan keskittyä sitten evankeliumin Sanan julistamiseen eikä aina vaan vastailla samoihin homoseksuaalien tivauksiin.Miksi teet eri nimimerkiellä lukuisia aloituksia tänne aina tästä homoseksuaalisuus aiheesta?
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Miksi teet eri nimimerkiellä lukuisia aloituksia tänne aina tästä homoseksuaalisuus aiheesta?
Päässä tuntuu puristusta.
- RäyhisRepelle
RepeRuutikallo kirjoitti:
Päässä tuntuu puristusta.
Mitäpä jos löysäisit pipoasi?
RäyhisRepelle kirjoitti:
Mitäpä jos löysäisit pipoasi?
Otin sen kokonaan pois ihan vain parantaakseni oloasi.
- neuvoja.annan
Homoseksuaalien pitäisi ymmärtää, että uskovaiset tahtovat noudattaa Jumalan Sanaa ja siksi on turhaa Jumalan palvelijoilta tivata mieleisiään vastauksia. Kirkon papeille maksetaan ihmisten rahaa juuri sitä varten, että antavat sopivaisia vastauksia ksymyksiin.
Ja kommentoit taas omaan aloitukseesi.
JOkin pakkomielle kirjoittaa koko ajan homoseksuaalisuudesta?Miksi teet eri nimimerkiellä lukuisia aloituksia tänne aina tästä homoseksuaalisuus aiheesta? ?
>Homoseksuaalien pitäisi ymmärtää, että uskovaiset tahtovat noudattaa Jumalan Sanaa ja siksi on turhaa Jumalan palvelijoilta tivata mieleisiään vastauksia.
Onko Jumalasi jossain kohtaa jotenkin vammautunut, kun hänellä pitää olla palvelijoita? Ensin Hän loi universumit ja sitten Häntä pitää yhden kiviplaneetan yhden nisäkäslajin palvella tai menee hermo. Jokin tässä ei täsmää.
- in.medias.res
Fundisuskovat ovat menettäneet täydellisesti kyvyn arvioida mikä on totta ja mikä valhetta. Ne ovat sekoittuneet samalla tavalla kuin MV-lehdellä ja Trumpilla. Lisäksi näistä fundiksista on tullut poikkeuksellisen törkeitä kieleltään malliin pertsa.
- tarkennatko.hieman
Mitä fundisuskovat nyt eivät ymmärrä?
- suorat.sanat
Puhut täyttä asiaa, in.medias.res!
tarkennatko.hieman kirjoitti:
Mitä fundisuskovat nyt eivät ymmärrä?
Enpä ole juuri huomannut asioita joita he ymmärtäisivät.
- ihmeellistä.eikö.totta
Täällä kyseltiin, että mistä tietää kuka on uskova?
Tätä voi kysyä sekä homoseksuaaleilta että räyhääjiltä, sillä molemmat tietää kuka on uskovainen. Hehän räyhäävät vain uskovaisten kannanottoja vastaan. Eli hyvin tietävät luonnostaan kuka on uskovainen ja kuka ei ole. Kirkon pappeja vastaan he eivät räyhää systemaattisesti.Minulle uskovainen on se, jolla on Jeesuksen seuraajan merkit. Heitä ei ole tällä palstalla lainkaan. Eli "räyhätään" jotain muiden kannanottoja vastaan.
- EVVK_
torre12 kirjoitti:
Minulle uskovainen on se, jolla on Jeesuksen seuraajan merkit. Heitä ei ole tällä palstalla lainkaan. Eli "räyhätään" jotain muiden kannanottoja vastaan.
Ihan sama kuka sinulle homoateisti on uskovainen ja kuka ei!
- ihmeellistä.eikö.totta
torre12 kirjoitti:
Minulle uskovainen on se, jolla on Jeesuksen seuraajan merkit. Heitä ei ole tällä palstalla lainkaan. Eli "räyhätään" jotain muiden kannanottoja vastaan.
Hyvä kun uskalsit tunnustaa, että tiedät kuka on uskovainen ja kuka ei ole, vaikka voit saada nyt räyhääjät niskaasi!!
Kannattaa aina tarkata keitä vastaan räyhääjät räyhää systemaattisesti ilman poikkeusta, niin saa tietää kuka on uskovainen ja kuka ei ole. EVVK_ kirjoitti:
Ihan sama kuka sinulle homoateisti on uskovainen ja kuka ei!
Itse asiassa nuo asíat on kerrottu Raamatussa. Minulla on niin huono mielikuvitus, etten itse keksi koskaan mitään, en edes uskovista. He itse esiintyvät sellaisina kuin ovat, ja eivät siis sellaisina kuin heidät Raamattu esittää.
- EVVK_
torre12 kirjoitti:
Itse asiassa nuo asíat on kerrottu Raamatussa. Minulla on niin huono mielikuvitus, etten itse keksi koskaan mitään, en edes uskovista. He itse esiintyvät sellaisina kuin ovat, ja eivät siis sellaisina kuin heidät Raamattu esittää.
Edelleenkään ketään ei kiinosta mitä mieltä sinä ateistihomo olet uskovista!
- torre11
EVVK_ kirjoitti:
Edelleenkään ketään ei kiinosta mitä mieltä sinä ateistihomo olet uskovista!
Ei pidä olla ylimielinen. Raamattua et voi ohittaa herjaamalla.
- outo.juttu
Mutta homoseksuaaleja ihmettelen, kun aina kääntyvät uskovien puoleen, jos haluavat tietää mikä on syntiä ja mikä ei ole. Kirkon papeilla on paljon parempi tarjous vastaukseen kuin uskovilla ja silti kirkon pappien puoleen ei käännytä.
- ei.kukaan.usko
Joo, varmaan sankoin joukoin ramppaavatkin laitalahkoissa rienattavina :DDDD
- näin.siis.nyt
ei.kukaan.usko kirjoitti:
Joo, varmaan sankoin joukoin ramppaavatkin laitalahkoissa rienattavina :DDDD
Näin on - aina kun jotain todella vakavaa on tapahtunut heidän elämässään, niin vääjäämättä tulevat meidän pakeillemme. Kirkon pappien puheille menevät kun haluavat luvan tehdä syntiä ja sitä harjoittaa vapaasti keskenään.
näin.siis.nyt kirjoitti:
Näin on - aina kun jotain todella vakavaa on tapahtunut heidän elämässään, niin vääjäämättä tulevat meidän pakeillemme. Kirkon pappien puheille menevät kun haluavat luvan tehdä syntiä ja sitä harjoittaa vapaasti keskenään.
Tuon keksit ihan itse? Et kuitenkaan tiedä kuinka moni jättää tulematta pakeillenne, vaikka mitä vakavaa olisi tapahtunut. Ei homot yleisesti olekaan mitään tappajia ja laitapuolenkulkijoita.
- homot.on.pohjasakkaa
torre12 kirjoitti:
Tuon keksit ihan itse? Et kuitenkaan tiedä kuinka moni jättää tulematta pakeillenne, vaikka mitä vakavaa olisi tapahtunut. Ei homot yleisesti olekaan mitään tappajia ja laitapuolenkulkijoita.
"Ei homot yleisesti olekaan mitään tappajia ja laitapuolenkulkijoita."
Homot on suhteellisesti yleisemmin päihdeongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, itsetuhoisia ja sukupuolitauteja sairastavia kuin heterot. homot.on.pohjasakkaa kirjoitti:
Homot on suhteellisesti yleisemmin päihdeongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, itsetuhoisia ja sukupuolitauteja sairastavia kuin heterot.Ja tieteelliset tutkimustulokset tuosta kiitos.
homot.on.pohjasakkaa kirjoitti:
Homot on suhteellisesti yleisemmin päihdeongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, itsetuhoisia ja sukupuolitauteja sairastavia kuin heterot.Ai jaa. Sitten jo suoranaine ihme, että olen tuntenut vain ongelmaisia heteroja, jotka ovat järjestään kuolleet viinaan ja tehneet itsemurhia.
Tuntemistani homoista vain yksi on oudompi, mutta ei silti enää ole ollut terapian tarpeessa. Hän on silti raivoraitis. Olisi kiva, jos joskus edes tapaisin jonkun, joka sopii tilastoihin.torre12 kirjoitti:
Ai jaa. Sitten jo suoranaine ihme, että olen tuntenut vain ongelmaisia heteroja, jotka ovat järjestään kuolleet viinaan ja tehneet itsemurhia.
Tuntemistani homoista vain yksi on oudompi, mutta ei silti enää ole ollut terapian tarpeessa. Hän on silti raivoraitis. Olisi kiva, jos joskus edes tapaisin jonkun, joka sopii tilastoihin.Sori, unohdin yhden. Mieheni entinen mies on alkoholisti ja henkinen juttu. Siinä tilastoon sopiva.
- näin.siis.nyt
torre12 kirjoitti:
"Et kuitenkaan tiedä kuinka moni jättää tulematta pakeillenne, vaikka mitä vakavaa olisi tapahtunut. "
Kyse on yleensä hengellisestä kriisistä, joka voi myös liittyä johonkin vakavaan tapahtumaan, kun tulevat uskovien pakeille. Kirkon pappeihin näissä tilanteissa ei luoteta. näin.siis.nyt kirjoitti:
"Et kuitenkaan tiedä kuinka moni jättää tulematta pakeillenne, vaikka mitä vakavaa olisi tapahtunut. "
Kyse on yleensä hengellisestä kriisistä, joka voi myös liittyä johonkin vakavaan tapahtumaan, kun tulevat uskovien pakeille. Kirkon pappeihin näissä tilanteissa ei luoteta.Itse olen kyllä mennyt kirkon papin luokse, jos on ollut hengellinen kriisi. Niin tekevät monet muutkin. Kirkon pappeihin luotetaan.
Puhut vastoin totuutta.- kuin.se.on
torre12 kirjoitti:
Sori, unohdin yhden. Mieheni entinen mies on alkoholisti ja henkinen juttu. Siinä tilastoon sopiva.
Käykö Jampa vielä nussimassa exäänsä?
kuin.se.on kirjoitti:
Käykö Jampa vielä nussimassa exäänsä?
Olet näköjään muistisairas. Sellaisille ei kokemukseni mukaan kannata sanoa samoja asioita aina uudestaan ja uudestaan.
- HapanMaiatuu
torre12 kirjoitti:
Sori, unohdin yhden. Mieheni entinen mies on alkoholisti ja henkinen juttu. Siinä tilastoon sopiva.
Sinullekin häppä kuulemma maistuu, torre.
HapanMaiatuu kirjoitti:
Sinullekin häppä kuulemma maistuu, torre.
Ólen paremminkin kyllä viini-ihmisiä. Sillä lailla kevyesti.
Hihhulien taktiikkana täällä Luterilaisuus-palstalla on kirjoittaa törkeyksiä ja valheita. Tehdä trollausaloituksia, pitää yllä parjauskampanjoita nimimerkkeihin, jotka ovat heidän kanssaan eri mieltä ja uskaltavat tuoda sen julki.
Hihhuleilla täällä on myös pakonomainen fiksaatio homoseksuaalisuuteen. Ehkä heidän päässään pyörii sittenkin peko, että elämä meni ohi elämättä eikä kuoleman jälkeen ole mitään. He eivät uskalla elää aidosti vaan elävät kirjoittamalla tänne haavemaailmastaan ja perversioistaan.- taavetti.kurreliinille
Ole sinä lättäpää hiljaa!
- suorat.sanat
Totta. Heillä on kuurosokea jumala, jonka selän takana on kiva huseerata. Tehdä tietoisesti syntiä joka päivä.
- Tein.sen
Tämä on paras linkki, jonka kautta voit erota kirkosta:
:
http://www.eroakirkosta.fi - kirkostaeronnutjoaikoja
kuulkaas poajt ja tytöt! olkaas nyt kiltisti tässä pyhäkoulussa!
Jos haluatte tietää totuuden, ottakaa raamattu käteen kun kerran kuitenkin kunnioitatte sitä. Lukekaa mitä asioista sanotaan eri aikoina; Vanha testamentti, Uusi testamentti. Sieltä löytyy Jeesuksen puheet ja ohjeet. Niihin ei pidä mitään lisätä eikä mitään poistaa. Papit koettavat vesittää niitä ja se on erittäin surullista.
Lukekaa, lukekaa ja tutkikaa!Jeesus ei tosiaan kieltänyt samaa sukupuolta olevien avioliittoa.
Jumala ei tosiaan kieltänyt samaa sukupuolta olevien avioliittoa.
Kunnioitatko sinä Raamatun sanaa siis? Vai lisäätkö oman tulkintasi siihen esim. avioliittoa -asiassa?- Aaameen
"Lukekaa mitä asioista sanotaan eri aikoina; Vanha testamentti, Uusi testamentti. Sieltä löytyy Jeesuksen puheet ja ohjeet. Niihin ei pidä mitään lisätä eikä mitään poistaa. Papit koettavat vesittää niitä ja se on erittäin surullista."
Raamattu ja vain yksin Raamattu - siinä on kaikki mitä Jumala haluaa meidän Hänestä ja pelastuksesta tietävän. Amen Aaameen kirjoitti:
"Lukekaa mitä asioista sanotaan eri aikoina; Vanha testamentti, Uusi testamentti. Sieltä löytyy Jeesuksen puheet ja ohjeet. Niihin ei pidä mitään lisätä eikä mitään poistaa. Papit koettavat vesittää niitä ja se on erittäin surullista."
Raamattu ja vain yksin Raamattu - siinä on kaikki mitä Jumala haluaa meidän Hänestä ja pelastuksesta tietävän. AmenNäin sinä ja R
Aaameen kirjoitti:
Raamattu ja vain yksin Raamattu - siinä on kaikki mitä Jumala haluaa meidän Hänestä ja pelastuksesta tietävän. AmenSiis sinä ja Raamattu. Katsot asiaa vain yhden kirjan ja Jumalan kannalta. Maailmassa on paljon muitakin uskontoja ja jumalia, ja monta muutakin näkökantaa.
- aamu.töräys
Se vaan on ihmeellistä, että sekä homoseksuaalit että täällä olevat räyhääjät tietävät automatic ketkä ovat uskovaisia.
Homoseksuaalit menee todellisissa hengellisissä ongelmissaan uskovien luokse.
Samoin täällä olevat räyhääjät räyhäävät vain uskovaisille eivätkä ole tässä suhteessa erehtyneet kertaakaan kuka on se uskova jolle tulee räyhätä.
On siis turha kysymys, että mistä tietää kuka on uskossa ja kuka ei, kun räyhääjätkin sen näyttävän tietävän :)Ja silti vain aniharva homo menee uskovan luo, ellei satu olemaan tuttu ja luotettava. Moni menee reilusti kirkon työntekijöiden puheille.
Kai te ihmiset tiesitte että kaikki papit on päästään sekaisin kun uskoo Jumalaan ja jeesukseen. "Kyllä he ovat oikeita " sanoo pappi mutta kissan vitut, sä kuulet enemmän elämän vastauksia puliukolta 10 kaljan jälkeen.
- pointtisi.on.selvä
Tuon asian voisi sanoa vähän sivistyneemminkin.
- Pro.gradu
"Samoin täällä olevat räyhääjät räyhäävät vain uskovaisille eivätkä ole tässä suhteessa erehtyneet kertaakaan kuka on se uskova jolle tulee räyhätä.
On siis turha kysymys, että mistä tietää kuka on uskossa ja kuka ei, kun räyhääjätkin sen näyttävän tietävän :)"
Tästähän voisi muuten tehdä joku teologi-opiskelija tutkimuksen.
Tulee vain lukea näitä keskusteluja, määritellä kunkin viestin positiivisuus-negativiisuus-asteen ja katsoa mihin viestiin vastattiin ja sitten määritellä ko. viestin uskovaisuus- tai fundamentalisuusasteen. Toinen tapa olisi määritellä muutama tyypillisin räyhääjä ja katsoa millaisiin viesteihin he vastaavat räyhäämällä eli negaatioiden kautta ja millaisiin viesteihin neutraalisti analysoiden. Tästä saisi montakin pro gradua aikaiseksi ja tutkimusten lähestymistapoja on useitakin.- olen.näkevä
Kun vähänkin on näitä viestejä lukenut, niin jo sokeakin näkee poskellaan, että nämä räyhääjät vastaavat rähjäämisellä ja pilkalla kaikkiin uskoa, Jeesusta ja puoltaviin viesteihin.
Ja sitten kaikki oman sakkinsa viestit, vaikka olisivat miten rasistisia tahansa, saavat myötätuntoa ja kehuja. Näin näitä juttuja kykenee lukemaan jokainen, jonka silmät Jeesus on saanut avata!
- A.Postoli
Kyllä Jumala rakastaa hinttejä ja lespoja.Onhan tämä Hänen valtuuttamansa maanpäällinen edustajansa PAAVI jopa pessyt heidän varpaitansa,ellei jopa nuoleskellut niitä.
- tuhontie
Jumala on hyljännyt heidät heidän saastaisten himojensa tähden ja heidän on kuolemalla kuoltava. Homous ja varsinkin se levittäminen ovat ihmismielen alhaisimpia ja saataisimpia tekoja mitä ajatella saattaa. Aina kun sivistys ,kulttuuri ja moraali rappeutuu riittävästi ihminen palaa elukan tasolle ja tuho ja hävitys on jo alkanut.
Kirjoitit kummallisia juttuja. Ei Jumala ole kertonut mitään siitä, että hän hylkää tai kohtelee homoja. Ei siis ole myöskään "kuolemalla kuoltava".
Homous ei ole edes "saastaisia himoja", vaan samanlaista kuin mitä heterous ja biseksuaalisuuskin ovat. Kukaan ei ole homoutta edes levittänyt.
Jos täällä olisi vain rehellisiä ja oikeita kirjoituksia, niin olisin täältä pääosin poissa. Oudot juttunne herättävät aina huomioni.- Vaikene
Jumalattoman ihmisen todistus on yhtä tyhjän kanssa.
Vaikene kirjoitti:
Jumalattoman ihmisen todistus on yhtä tyhjän kanssa.
Ei noin. Mikään asia ei ole totta tai valetta, tai yhtä tyhjän kanssa riippuen siitä onko uskossa vai ei. Sisältö ratkaisee, ei asian sanoja.
Kirjoittaja, jolle vastasin, kirjoitti ainoastaan omia matalamielisiä juttuja, ei lainkaan raamatullisesti.
Kun kysyi papeilta, ainakin täällä kun he ennen vielä vastasivat kysymyksiin, he antoivat selkeän vastauksen, jossa he toivat oman kantansa uskostaan ja ko.asiaan, ja sillä siisti. Fiksusti ja ilman pakottamista, selvästi tyyliin: valitse, hyväksy tai hylkää. Eikö se olekaan oikea tyyli?
- näinkö.vastasivat
Ja uskoisin, että papit täälläkin antoivat homouden synnille hyväksyntänsä. Kysymys nyt on, että miksi nämä pappien hyväksynnät kelpaa niille homoseksualleille, joilla on aito, ei-poliittinen hätä tämän asian suhteen?
- 11177
Ihmistä Herra rakastaa, MUTTA EI SYNTIÄ. Tee parannus ja seuraa Jeesusta. Ellet, Herra jättää sinut himojesi valtaan. Hän hylkää siis.
Uskovalla on Jumalan Pyhä Henki, joka ohjaa oikealle tielle. Hän vetää herännyttä sielua luokseen. Kun noin on, kannattaa kutsu ottaa vastaan.
Kadotuksesta sanotaan, siellä kiristellään hampaita. Se on pimeyttä. Ja tulta.
Kuka ottaa kutsun vastaan, saa syntinsä anteeksi Jeesuksen tähden. Siitä alkaa uusi puhdas elämä.
Paholainen, Perkele, on taivaasta poistettu luopunut enkeli. Hänen tavoitteenaan on johtaa kadotukseen ihmiset. Siksi nykyinen sekasorto on. Se loppuu aikanaan, kun Jeesus palaa hallitsemaan.
Eikä taivaan portilla katsota henkilöön. Tittelit tai raha ei auta. Kellä Poika on, sillä on elämä. Ja pääsy taivaan iloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä923181Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991777Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461637- 901470
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4071350Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21229Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381117Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946