Viimasuoja tuli tänä aamuna asennettua ja istuu tuohon auton nokalle todella hyvin, onhan se suunniteltu juuri tähän merkkiin ja malliin. Kohta lähdetään ajelemaan sukulaisiin ja autossa lämpöä riittää. Naapurikin viritteli viimasuojaa pahvilaatikon pohjasta, toimii tuokin, mutta ei se kyllä ole mikään kaunistus auton keulalla. Citroenilla on tyyliä tässäkin varusteessa.
Tyylikäs on citroenin
6
95
Vastaukset
- Lämmintäpiisaa
On se vaan fiksu varuste Suomen oloihin. Myös Peugeotissa näyttää olevan maskiin istuva ja kiinnipysyvä suoja olemassa, mutta ei ne taida enää tulla vakiona niinkuin ennen?
- Oiva_varuste
Kyllä noita löytyy nykyisin merkkiin kuin merkkiin. Jotkut ovat vain niin nuukia, että virittelevät pahvilaatikosta, tai väittävät, ettei Tässä merkissä tarvita, kun on termostaatti. Kuitenkin Viima hidastaa moottorin lämpenemistä, ja suolarapa syö alumiinista ilmastoinnin kenno.
- paffionpop
Niin...... muuta "tyylikästä" tuossa zikikasassa sitten olekkaan!
- ulkonäkö
Pitäisikö sinun käydä optikolla saattaisit havaita lähistöllä tyyliä ja kauneutta kokeileppa.u
- pelkkääkateutta
Jos ei ole kauneudentajua niin sitä on vähän vaikea opettaa, silloin pitää tyytyä siihen mistä pitää, sellaista voi löytyä vaikka saksasta ja japanista ja ainahan sitä voi pahvilla viimeistellä.
- AutoissaOnEroja
Minun autoni keula näyttää tyylikkäältä ilman viimasuojaa 30 asteen pakkasessakin, kun tuvassa ei silloinkaan tarvitse pitää täysiä lämpöjä päällä, kun alkaa jo hiki virrata. Eli löytyy nykymaailmasta lämpöisiä autoja ilman viimasuojiakin.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043