Millä saisi kotikonstein anaalitapin pois perseestä? Lääkäriin en kehtaa mennä. Olen yrittänyt pinnistellä, mutta tappi vain käy hieman nähttäytymässä ja lumpsahtaa takaisin. Liukas pirulainen. Asiallisia vastauksia odottelen.
Anustappi lipsahti
7
528
Vastaukset
- neuvo.vajakille
Ota Aino apuun, Aino imaisee sen helposti pois sillä Aino
Kukkalalla on pitkä kokemus juuri peräaukkoihin liittyvissä
ongelmissa eikä Aino kakkaa pelkää koska Aino on
ilmoittanut syöväsäkin sitä. - Vahingossa
Tiesin, että täältä ei saa asiallisia vastauksia. Ainoastaan jotain vajakki kommentointia, vaikka ongelma on vakava. Hävetkää!
- Vahingossa
Huh tappi saatu onnellisesti pois. Istuin halkaisijaltaan 20cm putken päälle ja tappi holahti sinne pienen hytkymisen jälkeen.
Voi herranjumala mitä kirjoittelua.
- Goatse.mies
Me kokeneen perseenvenyttäjät kiinnitämme narun anustappiin tms venyttimeen tällaisten onnettomuuksien korjaamiseksi omin avuin.
Olen joutunut pari kertaa menemään paikkakuntani ensiapuun vastaavan ongelman vuoksi, enää ei kehtaa.- hullu.aino.horisee
Kaikki edelläolevat ovat rouva kakkalan fantasioita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147344
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431297