Millä saisi kotikonstein anaalitapin pois perseestä? Lääkäriin en kehtaa mennä. Olen yrittänyt pinnistellä, mutta tappi vain käy hieman nähttäytymässä ja lumpsahtaa takaisin. Liukas pirulainen. Asiallisia vastauksia odottelen.
Anustappi lipsahti
7
528
Vastaukset
- neuvo.vajakille
Ota Aino apuun, Aino imaisee sen helposti pois sillä Aino
Kukkalalla on pitkä kokemus juuri peräaukkoihin liittyvissä
ongelmissa eikä Aino kakkaa pelkää koska Aino on
ilmoittanut syöväsäkin sitä. - Vahingossa
Tiesin, että täältä ei saa asiallisia vastauksia. Ainoastaan jotain vajakki kommentointia, vaikka ongelma on vakava. Hävetkää!
- Vahingossa
Huh tappi saatu onnellisesti pois. Istuin halkaisijaltaan 20cm putken päälle ja tappi holahti sinne pienen hytkymisen jälkeen.
Voi herranjumala mitä kirjoittelua.
- Goatse.mies
Me kokeneen perseenvenyttäjät kiinnitämme narun anustappiin tms venyttimeen tällaisten onnettomuuksien korjaamiseksi omin avuin.
Olen joutunut pari kertaa menemään paikkakuntani ensiapuun vastaavan ongelman vuoksi, enää ei kehtaa.- hullu.aino.horisee
Kaikki edelläolevat ovat rouva kakkalan fantasioita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317