Kun Israel halusi kuninkaan muiden kansojen tavoin, oli se paha Jumalan silmissä, koska hän halusi olla heidän Kuninkaansa. Raamatussa sanotaan: "Astukaa nyt esiin ja katsokaa tätä suurta tekoa, jonka Herra tekee teidän silmienne edessä. Nythän on nisunleikkuun aika; mutta minä huudan Herraa, että hän antaa ukkosenjylinän ja sateen, että ymmärtäisitte ja näkisitte, kuinka paha Herran silmissä on se, minkä olette tehneet anoessanne itsellenne kuningasta." Ja Samuel huusi Herraa, ja Herra antoi ukkosenjylinän ja sateen sinä päivänä. Ja kaikki kansa pelkäsi suuresti Herraa ja Samuelia". (1 Samuel 12:16-18)
USAn vaaleissa on liberaali Clinton, joka haluaa laillistaa kaikki Raamatun vastaiset asiat. Yllättävä rankkasade tuli kesken hänenkin puheensa. Jumala hallitsee historiaa, luontoa ja kaikkea. Ehkä hän antoi tämänkin tapahtua, että ymmärrettäisiin kuinka huono valinta Clinton olisi.
http://edition.cnn.com/2016/11/05/politics/hillary-clinton-florida-campaign-stop/index.html
USAn Vaalit
8
79
Vastaukset
- törkyukon_ihailijat
Eli parempi vaihtoehto on kolmatta kertaa naimisissa oleva, kultavaltaistuimellaan istuva pussygrabber.
Toisaalta sitten voi ihmetellä, miksi 75 % evankelisista äänestää tätä ökymaterialistista törkyukkelia. Oletteko te suomalaisetkin uudestisyntyneet samanlaisia tekopyhiä teeskentelijöitä perhearvoinenne?
Mormonit ovat olleet ainoita uskovaisia, jotka ovat hylänneet Trumpin suurin joukoin mm. sen takia että hänellä on 5 lasta 3 eri naisen kanssa. Heille oikeasti merkitsevätkin ne perhearvot jotain, toisin kuin näille "uudestisyntyneille" ja kreationismia kannattaville kristityille teeskentelijöille.- noniinnoh
Kaksi on jäljellä niinkuin oli Suomenkin pressavaaleissa.
Yhtä paha tilanne on nyt.
Kun jäljellä on kaksi paria samanjalan kenkiä niin ei ole valittavana kuin heikko vaihtoehto.
Valitset kuinka vaan noista niin lopputulos on huono.
Mutta Clinton on töppöillyt kaikessa mitä hän on virasaan tehnyt joten hän tekisi huonosti jatkosakin. Clintonin kuuluisi vähintäänkin lusia entiset alta pois ennenkuin tekee uusia rötöksiä. - tuleekohanhellettä
Mormoneillahan on vielä useamman vaimon kanssa lapsia kuin Trumpilla.
Joten valitsit nyt heikon perustelun mormoonien suhteen. - törkyukon_ihailijat
tuleekohanhellettä kirjoitti:
Mormoneillahan on vielä useamman vaimon kanssa lapsia kuin Trumpilla.
Joten valitsit nyt heikon perustelun mormoonien suhteen.Jaa, ei kuule ole moniavioisuus enää mormoneille sallittua. Sitä paitsi silloinkin kun oli, niin se oli yksi perhe. Ei siellä katsella hyvällä perheensä hajottavia avionrikkojia, eikä myöskään naisten kourimisella leuhkivat törkyturvat saavuta suurta suosiota, toisin kuin kreationistisissa kristityissä piireissä.
- teoletteluoneetong
törkyukon_ihailijat kirjoitti:
Jaa, ei kuule ole moniavioisuus enää mormoneille sallittua. Sitä paitsi silloinkin kun oli, niin se oli yksi perhe. Ei siellä katsella hyvällä perheensä hajottavia avionrikkojia, eikä myöskään naisten kourimisella leuhkivat törkyturvat saavuta suurta suosiota, toisin kuin kreationistisissa kristityissä piireissä.
http://www1.cbn.com/cbnnews/us/2016/october/tim-tebow-dreams-are-fueled-by-passion
Te olette luoneet ongelman.
- dumpTrump
Ai, Floridassa tulee rankkoja sadekuuroja. Ennenkuulumatonta! Eihän se voi olla mitenkään luonnollista!!!
- saidskostietoo
Kuka tuo pitkä mies kuvassa on Clintonin vieressä?
Raamattu ei kategorisesti kiellä aborttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664