Perutko S90 kaupan jos menee kiinaan tuotanto?

Kiinanvolvo

Itse peruisim varmasti jos nöin kävisi että tuleva autoni tulisikin jostain nankanggista vinokkioiden tekemänä. Tilasin auton ruotsista ja jos valmistusmaa muuttuu vinkuintiaksi niin ei ole mun auto.

40

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enikinäää

      Minä ja pari kaveriakin jotka on tuon tilanneet jännittää kovasti miten käy? En minä ainakaan hyväksyisi kiinaa valmistusmaana.

    • Kyllölll

      Jälleenmyyntiarvo ei ole varmasti sitten sama jos kiinassa tehdään. Vaikuttaahan se myös omistuskokemukseen/fiilikseen kun tiedostat ajavasi kiinan mopolla.

      • Imagotappio

        Arvo laskee vaikkei olisi kiinassa tehty, jos valmistus on jatkossa kiinassa.


    • Persaukisenspekulointia

      Ketjun aloittajan on turha spekuloida tuollaisella ajatuksella koska kyseisen hintaluokan autoon hänellä ei tule ikinä olemaan varaa joten ihan sama vaikka se tehtäisiin Ambomaalla!

    • Globaalia_meininkiä

      En tietenkään peruisi, jos olisin S90-kauppoja tekemässä. Aivan samantekevää, missä päin maailmaa robotit autoja väkertävät kasaan.

      Edellinen autoni, VW Golf Variant vm. 2008, oli valmistettu Meksikossa. Minulle se oli aivan saksalaisen veroinen.

      Nykyinen autoni on C-sarjan farkku-Mersu vm. 2015. Se valmistui kuulemma Bremenin tehtaalla Saksassa, mutta olisi kelvannut minulle yhtä hyvin muuallakin kasattuna. Tuota M-B:n C-sarjaa valmistetaan Saksan ohella USA:n Alabamassa, Etelä-Afrikassa ja... missäpä muuallakaan kuin Kiinassa!

    • rsk5

      Onneksi on jo kolmatta viikkoa oma S90 ajosa. Mutta en varmaankaan olisi ostanut jos olisi tehty kiinassa. Nyt alla erinomaisen hieno auto.

      • kiinanpommi

        Ei sillä ole väliä onko sun auto tehty hurreissa vai kinukeissa, nyt kun tuotanto siirtyy kiinaan niin sen auton maine on lopullisesti mennyt, kaikki ihmiset mieltää sen nyt kiinalaiseksi halpa-autoksi jolla ei ole enää brändiä, ihmiset nauraa liikenteessä että tuossa se kiinankottero lyllertää. Laita säkki päähän että viitsit ajella liikenteessä.


      • Pojunäkeepäiväunia

        Miten ruostuneesta Nissan Micrasta tuli yhtäkkiä Volvo S90?


      • kolme_uutta_volvoa

        Toivottavasti kestää.
        Itse ostin 39 vuotiaana ekan uuden volvon (S60 170 hv, omilla rahoilla) ja tämän jälkeen vielä kaksi muuta uutta Volvoa. Kolmesti olen kokenut 3-5 vuoden käytössä niiden pikkuviat sekä roiman arvon alennuksen, kun uutta Volvoa läksit ostamaan.
        Isoin hinnan sulaminen lähti "faceliftatusta" S60 2.5T Summumista (nahkapenkit, lisävahvistin stereoissa, parkkitutka yms)
        Auto maksoi uutena himpun päälle 51 000 € ja kun ajoin sillä vuodet 2005-2009 ja 64000 km, sain siitä hyvityksenä (kolaroimattomana ja virheettömänä sekä kulumattomana) 24000,0€ uuteen V70 Volvoon vaihdossa (jossa siinäkin oli pikkuvikoja), että jokin mättää volvo-kaupoissa...liian kallista hinnan tippumista / ajettu km


      • Anonyymi
        kolme_uutta_volvoa kirjoitti:

        Toivottavasti kestää.
        Itse ostin 39 vuotiaana ekan uuden volvon (S60 170 hv, omilla rahoilla) ja tämän jälkeen vielä kaksi muuta uutta Volvoa. Kolmesti olen kokenut 3-5 vuoden käytössä niiden pikkuviat sekä roiman arvon alennuksen, kun uutta Volvoa läksit ostamaan.
        Isoin hinnan sulaminen lähti "faceliftatusta" S60 2.5T Summumista (nahkapenkit, lisävahvistin stereoissa, parkkitutka yms)
        Auto maksoi uutena himpun päälle 51 000 € ja kun ajoin sillä vuodet 2005-2009 ja 64000 km, sain siitä hyvityksenä (kolaroimattomana ja virheettömänä sekä kulumattomana) 24000,0€ uuteen V70 Volvoon vaihdossa (jossa siinäkin oli pikkuvikoja), että jokin mättää volvo-kaupoissa...liian kallista hinnan tippumista / ajettu km

        Mitä kalliimpi auto, sitä suurempi alkuvuosien hinnan alenema. E-sarjan ja siitä kalliimpien mersumallien arvonalenema on vielä suurempi. Näin se vaan menee premiumeissa.


    • Kiinalaistalaatua
    • 2423423

      Onkos porukalla Huawein (mm. Honor) tai Applen kännyköitä?
      Niin nekin on kaikki tehty kiinassa... miten voitte ostaa noita Kiinassa tehtyjä ja osittain jopa Kiinassa suunniteltuja puhelimia, jos Kiinassa koottu auto ei käy?

    • Eiköpelimerkitriitä

      Hei sippiveikot! Hommatkaa Volvo V90 sillä sen valmistus pysyy Ruotsissa!

      • Voivolvoa

        Mutta kauanko? Ja kuka haluaa ajaa ruumisautolla?


      • Ostan

        Valitse joku muu v90 kuin musta, tumma tms, niin ei ole ihan niin ruumisauton oloinen.


    • madeinchina

      Olethan ostanut tähän asti kaikki vaatteesi, jalkineesi, harrastusvälineesi ja kodinkoneesikin vaikka nekin kaikki on tehty Kiinassa. Miksi nyt tuollainen älämölö?

      • kgkjgjgjk

        Se on eri asia sillä vaatteet ovat helppoja valmistaa ja samoin muut yksinkertaiset harrastevälineet. Autot on eri juttu sillä ne ovat kalliita investointeja ja niitä tullaan käyttämään jopa kymmeniä vuosia. Kiinalainen tuote on halpa ja huonomaineinen eikä tule kestämään pitkään. Volvo on nyt itäauto.


    • sitten.vasta.harkintaan

      En tietenkään, vaan päin vastoin laitan tilaukseen.

      Minä en Suomen kansan enemmistöä vuosisatoja ja vieläkin pakkoruotsilla orjuuttavan herrakansan räpellyksiin eurojani laita.

      Mielummin ostan Ladan kuin hurrien romuja.

      • Vaihtoehdotontosivähissä

        Näinhän pers'aukisen on pakkokin tehdä jos aikoo jollain lintalla liikkua!


    • 1900

      onkohan oikeesti yksikään näistä kirjoittajista edes koeajanut volvo s90 mallia epäilen ?saatikka ostanut

    • isänmaanToivot

      Keskustelijoiden keski-ikä 14 vuotta ja ÄO pienempi kuin kengän koko.
      Elämänne valuu hukkaan ja taannutte entisestään kun käytätte kaiken aikanne ja tarmonne tuollaisiin kirjoituksiin.
      Tuollaisten avulla Trumpista tuli pressa ja Soinista ministeri.

    • Eikäykieltäminen

      S90 on hyvä auto samoin V90. Mutta kyllä kieltämättä pistää miettimään haluaako maksaa 60-80 tonnia autosta joka tehdään kiinassa ja mitä miettii auton seuraava ostaja(jälleenmyyntiarvo)? Kuitenkin on puhuttu ruotsalaisesta ja nyt sitten onkin kiinalainen auto. Ei pelkästään kiinassa tehty vaan myös kiinalaisten omistaman brändin alla. Kyllä itsellä kuppi kallistuu hieman muihin merkkeihin tämän jälkeen.

    • autonvaihto

      Tuotanto alkaa Kiinassa keväällä 2017, siihen asti kärryt tulee Ruotsista tai Belgiasta. Tällä hetkellä siellä tehdään tuota XL kokoista S90 mallia. Minulle on sama missä tuo valmistetaan. Olin tilaamassa s90:stä, mutta toimitusaika annetaan arviona 09/2017 eikä tästäkään ole vielä varmuutta. En jatka odotella 10kk, niinpä tilasin BMW:n.

    • rahamies1

      Nyt kun kinkit alkavat rakentamaan Volvoa, tarkoittaa se sitä, että 30-v kestänyt volvo-autoilu tulee tiensä päähän.

      Ajan v70 auton loppuun ja vaihdan Mersuun.

      • Kiinaeinappaa

        Vähän samaa fiilinkiä. Mersu tai bemari seuraavksi tulossa? Volvo alkaa olemaan vahvasti kiinan rautaa eikä se oikein innosta. Ajattelin S90 olevan ruotsalainen mutta toisin kävi ja kiina valmistusmaana käänsi kelkan.


      • Volvo_est_morte

        Aivan samaa ajattelin. Kiinan Volvot ei kiinnosta. Harmi kun Volvo piti tuhota noin.


    • Käsiraha

      Saako perua ilman että menettää käsirahan? Olen mietiskellyt ja asia vaivaa nyt niin paljon että haluaisin ottaa varman päälle ja vaihtaa tilauksen joko Skoda Superbiin tai Volkswagen Passatiin.

      • Köyhätkadehtii

        Vilunki volsuun??? Vähän niinku tuulipukukansan ykkös brändiin... Paskaa ostetaan kun se on hyvin brandätty...


      • Säästöpossupojuunelmoi

        Ei sulla mitään käsirahoja ole ollut eikä ikinä tulekaan!!!


    • Rakkineitaolleet

      VAIHDAN MERKKII TOSI KALLIS KAPINE OLLUT KAKS MOOTTORII MENNY.

      • VAG.inakonsernintuote

        Sälli unohti sanoa että kyseessä oli "ylivertainen" TSi moottori ja kottero on Skeida!


      • romuluitatäynnä

        Volovot hurreille takas ja kiinaa.


    • angryvolvo

      En peru kauppoja kun ei muualtakaan enää saa s90:stä. Mutta kiroilen ja lasken ärräpäitä.

      • Onpojullajutut

        Odota nyt vielä 50 vuotta että saat sen käsirahan haalittua kasaan!


      • Hongchi

        Meinaatko, että jos vihdoin saan töitä 50 vuoden kuluttua niin laitan heti koko ekan palkan Kiinan Mersun käsirahaan? Älä unta näe.


    • Semmossssdssta

      60 tonnin autosta joutuu maksamaan pikkasen päälle 2 tonnia peruutusmaksua ja voit perus vaikka auto olisi jo tulossa. Mitään syytä ei tarvita ja autoliike saa myytyä sen auton niin heillekkin se on ihan sama lopulta vaikka perut. Eli käytännössä jos vaikka olisit maksamassa käsirahaa 2 tonnia kun auto tulee kuukauden päästä niin voit maksaa sen peruutusmaksuna jolloin häviät vain 2 tonnia. Kun otat uuden 60 tonnin auton vastaan häviät sen 2 tonnin lisäks 8 tonnia ainakin. Eli 10 tonnia häviät heti jos 60 tonnin auton otat vastaan. Et saa siitä kuin 50 tonnia jos lähdet vaihtamaan sitä kun ajat liikkeestä ulos.

    • Iwomder

      Kuinkas minä 20v omega cd kaikilla mausteilla,missähän se on valmistettu kun se toimii vieläkin.

    • Anonyymi

      En osta ikinä mitään kiinapaskaa,,,, omaa maa mansikka muu maa mustikka, !

      • Anonyymi

        Älä valehtele, suurin osa mitä ostat on kiinapaskaa. Ja miksi yöllä kaivelet vanhoja juttuja ja vastailet hölmöjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele, suurin osa mitä ostat on kiinapaskaa. Ja miksi yöllä kaivelet vanhoja juttuja ja vastailet hölmöjä?

        Anna mun olla... Näkisit mun menon, suurin osa (kaikki) on kuin kivikaudelta. vain välttämättömimmät asiat kiinasta mitä ei saa muualta (elektroniikka komponentit kaikki tehdään kiinassa) pääasiassa omaisuuteni koostuu MADE IN FINLAND tavarasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe