Insinööri Sipilä rakentaa Soinin ja Orpon tuella Suomesta maata, jossa on saatavilla paljon halpatyövoimaa, sekä koti että ulkomaista, ja jossa pärjäävät vain rikkaat, jotka jakavat herkut keskenään. Köyhän kansan Soini ajaa tosiasiassa rikkaiden asiaa kuten esi-isänsä Veikko Vennamo aikanaan.
Voi sinua onnetonta kun äänestit heitä!
Nyt on rakenteilla autoverohuijaus 2, jossa pienituloiset Pohjois-Savolaiset joutuvat ostamaan raskaasti verotettuja polttomottoriautoja ja rikkaat ostaa verottomia sähköautoja.
Ensimmäisessä autoverohuijauksessa ovat autoilijoiden polttoaineverot ja vuotuiset käyttömaksut vain nousseet ja saatu pieni autoveron alennus.
Sipilä, Soini ja Orpo vain huijaavat
Huijaustavain
4
143
Vastaukset
- sherifmaklout
Onneksi eivät verota minun lentävää mattoa
- rahatonloppu
Minkäs teet, kun demarit ovat jakaneet kepun kanssa kaikki kymmenien vuosien aikana. Onneksi on vielä selkärankainen kepulainen ja yksi kokoomuslainen ja persu, jotka edes yrittävät laittaa maan asioita kuntoon.
- Äkki-rysäys
Maan asiat olisi saatu kuntoon jos Sipilän suunnittelemat pakkolaki olisi otettu käyttöön. Ilman pakko lakia ei selvitä, sillä ay mafia torppaa kaikki talouden tasapainottamis pyrkimykset.
- vapaasopiminen
Siis demarit ja ay torppaavat kaikki talouden tasapainottamiseen tähtäävät toimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392487
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381363- 841323
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123842- 31761
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait0750Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596