Heinäseivässiiven edustajat haastaa Soinin ?

ErnestKelopöhelö

Näin povataan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016110622577021_uu.shtml?utm_source=leiki&utm_medium=iltalehti&utm_campaign=personoitu&_ga=1.23758393.208921162.1472563638
Heinäseiväs Halla-aho ja hänen ylirodun ajatustapansa haastaa Soinin ?
Tuo jäykkä ja totinen Halla-aho muistuttaa pellolla seisovaa heinäseivästä ja kun avaa suunsa, tulee yhdenasianmies esiin ja hänen seuraajansa tulevat sitten Suomen älymystöstä!
Sieltä löytyy äärioikeiston edustajia, Keski-Suomen pöljiä ja muita jälkikäyntisiä, jotka näkevät, että suomalainen on ylivertainen.
Eivät ota sitä huomioon, että tämä Suomen kansa kuolee sisäsiittoisuuteen ja Suomea kohtaa työvoimapula.
No niin nyt siellä jo joku heristi nyrkkiään, että Suomessa on työttömiä ? No niin on, on ihan oikeita työttömiä ja sitten on paljon niitä joista ei työhön ole.
Päihteet, asennevamma, synnynäinen laiskuus ja synnynäinen vähäpoikuus on tekijöitä, että heidät joudutaan korvaamaan maahantulleilla ja esim. pääkaupunkiseudulla n, 50 % rak. työmaista jäisi tekemättä ilman ulkolaista työvoimaa ja elkää nostako sanaa raha esiin, se ei tässä tapauksessa pidä paikkaansa.
Soinista on tullut pikkuisen avarakatseisempi, on nähnyt hädän maailmalla ja nähnyt osan Suomen ongelmista.
Minulle on aivan sama onko Suomessa puoluetta nimeltä perussuomalaiset, mutta tämä äärioikeiston nousu ja vihanlietsonta on vaarallinen yhdistelmä.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fvbghn

      Sanopa paljon muslimimaista Suomeen tunkeutuneista arabeista, somaleista, afgaaneista ym. on rakennustöissä pääkaupunkiseudulla tai muualla Suomessa.

      Virolaiset ja puolalaiset ammattitaitoiset rakennusmiehet ovat tulleet Suomeen heille valmiina oleviin töihin. He eivät ole tulleet tänne loisimaan niin kuin ammattitaidottomat muslimimatut, joista iso osa ei osaa edes lukea tai kirjoittaa millään kielellä. Täällä ei yksinkertaisesti ole ammatttitaidottomille vahvakätisille töitä. Ei ole esimerkiksi lapiotöinä rakennettavia suuria kanavia tms. niin kuin 100 - 150 vuotta sitten.

      • ihanSinulle

        Näin se vaan poika on, että esim. Espoon parhaat taksikuskit tulee somaliyhteisöstä ( tiedän kokemuksesta), busseja ajaa monen maan edustajat, lehdet jakaa maahantulleet, siivojat on kohta pääosin maahantuleita, rakennuksilla on mustia timpureita jne.
        Jos avais silmansä ja katsois eikä kaikkea ottais sieltä mv-lehdestä niin vois ymmärtää elämää.
        Itse olen työskennelyt yli 20 kansalaisuuden kanssa ja otan esim. somalin mieluummin työkaveriksi kuin sinut, sinulla on paha asennevamma


    • ah-tunk-ja-hail

      ah tunk ja hail vaan
      sitä kun persut saa hallalaisen puheenjohtajan niin puoluvveen kuolema on lähellä
      se on loppujen lopuks pien osa joka tätä jengii kantsii

    • Kumpikohan noista vaihtoehdoista olisi sitten parempi? Ehkä se, että nuivat perustais oman puolueen, vaikka Suomen sisun pohjalle.

    • Timon-varjo

      Hyvät Toverit;
      Jos minä haluan, niin olen niin kauan puheenjohtajana kuin haluan.
      Timo Soini = perussuomalaiset
      perussuomalaiset = Timo Soini
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/20161107200024216_uu.shtml
      Siinä voi kaikenmaailman rääpälet yrittä minua kammeta, se ei onnistu.
      Ugh olen puhunut.

    • kyzyjäx
      • äärioikeiston-edunsaaja

        no eihän me töissä, ollaan enempi sillee kadunturvaajia ja silleen
        tietenkin ollaan oikestolaisia, munulakin on pankissa 3,75 euroa ja vattarahat tulee loppuviikosta
        löysin kirppikselta entisen saksan armeijan suikan ja minulla on jo saappaat ja mantteli ,ei uuvu kuin housut, mutta voin minä munat paljaanakin on sen verran komiat ( pattipolvet)
        kyllä vasurit on kaikkeen syypäitä ja silleen
        minultakin pääsi polkupyörästä ketjut
        kyllä halla-immonen-hakkarainen on minun idolli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1149
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      959
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      937
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      23
      900
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      799
    Aihe