Onko kellään kokemusta Duracell auton akuista? Itselle tuli Duracellin akut vasta nytten vastaan, en aikaisemmin tiennyt että valmistavat edes auton akkuja. Kiinnostaisi kyllä kovasti tietää toimivuudesta ja kestosta.
Duracellin akut?
7
4672
Vastaukset
- UutuuskoToden näköisesti myydään jonkun muun valmistamia akkuja Duracell nimellä. 
 Esim. Biltema ei itse omista akku tai työkalu tehtaita, vaan valmistuttaa ne alihankkijoilla Biltema logoilla.- duracellakkuTämän tiesin ja sain kuulla, että Duracellin akkuja valmistetaan samalla tehtaalla missä BMW:n alkuperäisakkujakin valmistetaan. Haluaisin kuitenkin kuulla henkilökohtaisia kokemuksia kyseisistä akuista. 
- Usko.sinä.vainKun riittävän monta akkua tilaat tehtaalta, saat ne ihan sillä nimellä millä ne haluat. Koskee kaikkia tuotteita; kokemusta ainakin muovista, auton renkaista, kodinkoneista, auton varaosista, silmälasin sangoista, vaatteista, elektroniikasta ym ym. Siis ihan kaikkea. Kertovat myös, että passeja, koulutodistuksia ym virallisia papereita. 
- ÄläUskoAivanKaikkeaCLIP Kun riittävän monta akkua tilaat tehtaalta, saat ne ihan sillä nimellä millä ne haluat. /CLIP 
 Tätini mies oli töissä Tendin pesuainetehtaalla Ruotsissa. He valmistivat mm. pyykinpesuainetta ja pakkauksen päällä luki "Made in Germany". Hän kävi pomon juttusilla ja kysyi: "Eikös siinä pitäisi lukea Made in Sweden eikä Germany?" Pomo sanoi että he tekevät juuri sellaiset tekstit kuin asiakas haluaa.

- Kaikki_toimiviaTaitaa olla ihan sama, mitä akun kyljessä lukee. Ei niitä akkutehtaita montaa ole ja akkumerkkejä satoja. Hokaatteko? 
- AnonyymiItselläni kahdesta autosta duracel akuista hyviä kokemuksia. Näiden kahden auton alkuperäis akut aika huonoja Turkkilaisia toinen kesti 3 vuotta ja toinen vain vuoden se vaihdettiin takuuseen ja kesti taas vuoden sekin oli turkkilainen . Toyota näyttää käyttävän näitä kokoamis maassaan valmistamiaan akkuja ei hyvä. Mutta duracel on itävaltalainen. 
- AnonyymiJoku akkumies kertoi, että Duracellin akut valmistetaan Itävallassa. Siellähän on Bannerin tehdas, joten eiköhän tuo akkumerkki ole sama - eri tarroilla. BMW:ssä olen nähnyt Bannerin akkuja uusissakin autoissa. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311