Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Isänpäivä & uusi suhde

RakastunutN83

Toivon että saan asiallisia vastauksia, kiitos.

Mä seurustelen erään miehen kanssa ja hänellä on edellisestä suhteesta 3 lasta josta 2 vielä murrosiässä. Perhe on hänelle erittäin tärkeä. Lapset ovat hänen luona vaan osa-aikaisesti.

Minulla on myös edellisestä avioliitosta 2 ala-ikäistä lasta ja he asuvat minun luona.

Hänen lapset viettävät isänpäivää äidin uuden perheen kanssa tänä vuonna ja minun lapset ovat isällään. Lähdemme kahdestaan mökille viettämään viikonloppua.

Meidän suhde on vielä suhteellisen tuore (noin 6,5 kuukautta), niin mietin että onko se sopivaa vielä tässä vaiheessa muistaa häntä isänpäivänä? tiedän että hän suree ettei voi viettää päivää lasten kanssa. Onko se kohteliasta jos mä hänelle jotain pientä antaisin?

Tämä on uusi tilanne ja olevan aivan hukassa.

Mietin miten hän suhtautuu siihen tärkeään päivään jos uusi naisystävä häntä yllättäin muistaa isänpäivänä vaikkei meillä ole yhteisiä lapsia eikä me asuta yhdessä?

Ja jos antaisin jotain pientä, niin mikä olisi hyvä?

Kiitos kaikille.

18

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinisänä

      Raision kaupungin vieraannutettuna lasteni "isänä"
      kirkas pullo miellyttää aina:)).
      Tuo lainausmerkeissä Raision kaupungin järjestäessä
      äidille tarkoitushakuisen "yksinhuollon" perättömin "Viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa
      lapsen olosuhteista; äidin vaihtaessa tarkoitushakuisesti lasten sukunimet nykyisen aviopuolisonsa nimiin lapsen tahdon vastaisesti valehdellessaan maistraattiin ettei isä välitä lapsistaan ja halua pitää lapsiinsa mitään yhteyttä-

    • mietinytvähän

      idiootti, muista omaa isääsi, ei tuo ole sulle isä, vaan pano, eikä edes lastesi isä.

      • tarkoititkosiis

        Raision kaupungin "viranomaisia":)))


    • menematkoihisirikkoja

      Laastareilta ei kukaan mies kaipaa perheenrikkojilta mitäänl ahjoja, vaan että heidän mieli parantuisi eikä enää rikkoisi kenenkään perhettä.

      • tarkoititkosiis

        Raision kaupungin "viranomaisia":)))


    • niiih

      Noniin, siinähän niitä asiallisia vasauksia tulikin :D

      • ytruyrturtu

        Olin juuri sanomassa samaa


    • Rauhallisella ystävällisellä yhdessä ololla ja tekemisillä pystyy korjaamaan paljon ulkoisen mailman aiheuttamia ikäviä asioita, toki siihen voi liittää fyysistä hyvää mieltä tuottavia pieniä asioita, kuten ruokaa ja juomaa sekä mistä nautinnoista ketkä pitääkin.

      • nalyk53

        Esim pillusta pitää kaikki


    • lapsilahjaksi

      Sellaiset naiset jotka hylkää lapsensa ja vieraannuttavat lapsensa tarkoitushakuisesti perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimesssa lapsen olosuh teista, kuten Raision kaupungissa ei lahjoja tarvitse. Kun vieras miekkonen tulee ja rikkoo hänen perheen, ei tarvii mitään äiti titteliä eikä lahjoja. Ei lapsia pidä siis opettaa siihen että hylkääjä äiti vieraannuttaa yhteistyössä "viran omaisten" kanssa lapset omasta isästään ja äitiä pitäisi vielä tästä vieraannuttamisesta lahjoa.

    • hoit_su

      Onpa täällä taas idioottien kokoontumisajot. No mielestäni sinun ei tarvitse ostaa mitään, voit ehkä sanoa" hyvää isänpäivää", mutta ei muuta. Lasten asia on ostaa lahjat isälleen, joko itse tai äitinsä avustuksella.

      • tarkoititkosiis

        Raiison kaupungin "lastensuojeluviranomaisia" perättömin lausumin, seltyksin tuomioistuimessa vieraannuttaessaan tarkoitushakuisesti yhteistyössä äidin kanssa lapset omasta isästään, isovanhemmistaaan ym. suvustaan..


    • Eitehdävaikeaksi

      Juu mies ei ole isäsi, joten kun lapsia ei ole paikalla, voit varsin hyvin sivuuttaa koko isänpäivän.

    • Asiallinen.nyxä

      Minulla on tänä vuonna (on ollut aikaisemminkin) vastaava tilanne. Lapset lähettävät miehelle onnittelukortin ja soittavat, mutteivat tapaa isänpäivänä.
      Su-aamuna keitän kahvit ja juomme ne mukista yhdessä sängyssä vieressä istuen. Vedän säleverhon ylös, ulkoa näkyy luonto. Sängyn päässä on tv, laitan sieltä jotakin yhteistä ohjelmaamme tulemaan. Sanon: mukavaa isänpäivää. Muuten juttelemme siinä lämpöisesti kaikenlaista.
      Laitan vähän paremman ruoan, nyt on lammasta. Alkoholia emme tällä kertaa ota, kun pitää olla ajokunnossa. Käymme ehkä kaupoilla, mies tykkää käydä vaikka Clas Ohlsonilla. Iltakahville täytekakkupohja on tehtynä, heitän siihen hillot ja kermat. Mutta sen kummemmin emme isänpäivästä puhu. Lahjaa en osta. Katsellaan yhdessä illalla tv:tä. Minä kohtelen siis miestä isänä vaikka en omanani.
      Iloista isänpäivää teille molemmille.

      • vbvbjhutoijgsl

        HEHHEEE... juttelemme lämpöisesti kaikkea ja sanon hyvää isänpäivää!!

        VOi hyvänen aika näitä juttuja. Onpa teillä ällöä. Munm ies ei kestäisi tuollasta menoa.. enkä minä. Miksi tehdä isänpäivästä joku v.n lällyri, sehän on ihan normaali juhlapäivä kuin muutkin.
        En kestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Asiallinen.nyxä

      Kiitos vinkistä vbvbjhutoijgsl! Saatanpa yllättää sunnuntaina. Laitan kureliivit ja ´niinsexyvaatteet kuin kaapista löytyy´ja räväytän ekaksi sunnuntai-aamuna. "Nyt bilettämään!" En kyllä tiedä minne sitten mentäisiin, mutta toivottavasti sinä kerrot, mikä ei ole lällyriä. Minulla kyllä piisaa voimavaroja olla kaikkia muuta kuin lällyri.
      Odotan mielenkiinnolla mitä sinä kestä!!!!!!!!!!!isit, minä toteutan.
      Jään vielä suuremmalla mielenkiinnolla odottamaan miehen reaktiota. Hän sairastaa kuolemaan johtavaa tautia.

      • Oletkaheli

        Sukurutsaustako??????tytär ja isä ????


    • Turhanpäiväinen.päivä

      Ei kai hän sinun isäsi ole? Isää muistavat lapset ja sillä hyvä.
      Voithan sinä tarjota tavallista permman päivällisen, mutta muuten sinun asiasi ei ole "viettää" isänpäivää.
      Isänpäivä on kauppiaiden keksimä shoppailupäivä, kuten äitienpäiväkin. Niissä ei ole mitään juhlan aihetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe