Suola kun puuttuu ja kristusta ylkänä ei kunnioiteta seurakunnissav lait 10 käskyä poljetaan seurakunnissa ei hätää hukkuvista.jos ne ihmeelliset teot olisivat tapahtuneet sodomassa se seisosi vielä tänäkin päivänä tais fariseuksilta unotua. Miten se nykyään morsian palvelee kristusta kun se ei halua edes lisäntyä synti esteenä
Yhteiskunnan tuho on kuollut kristillisyys!
33
224
Vastaukset
Tuskin olisin itse osannut tätä selkeämmin sanoa.
- a-----a
Minusta tuntuu ettei sarkasmi tai varsinkaan sen ymmärtäminen ole avaajan vahvimpia ominaisuuksia.
a-----a kirjoitti:
Minusta tuntuu ettei sarkasmi tai varsinkaan sen ymmärtäminen ole avaajan vahvimpia ominaisuuksia.
On kyllä tärkeää luottaa tunteisiinsa.
"When it comes to matters of the heart, always follow your dick."
- Tyuiiuy
Leonard ravenhill kirjoittas syy yleismaaimalliseen rappeutumiseen ei ole ttelevisiossa ja radiossa se on seurakunnassa joka ei ole suolana ja okaana.tunettu yhdydvaltalainen julistaja kirja miksi herätys viipyy paras lukemani kirja
- KunniaJumalalle
Herra armahda kansaamme.
- Herätyys
Niin. Kristityt on kansakunnastaan ja koko maailmasta, niin Jumalan kuin ihmistenkin edessä, Totuuden tuntevina suurimmassa vastuussa. jollaista vastuuta ei voi Totuutta tuntemattomilta odottaa, saati sitten vaatia.
Kristityt kun ovat "maailmalle valkeudeksi ja maalleen suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia apstolisia seurakuntia / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, rakentaviksi kutsuttuja.
Jeesuksen nimessä... uskovilleen / muillekin herätykseksi muituttaen ja valistaen.
vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti eävä ja toimiva. Tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näylllä armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.
Missähän ne kaikki muut, piileskelee ja miksi, kun ei näy eikä kuulu. Vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi näkyä, ja kuulua ihan kaikkeen maailmaan asti, kaikille luoduille. Tänne suomi24 keskustelufoorumeillekin.- Lissut54
Joo ja olla valona.Missä se valo on kun ei mene seinien läpi.
- 6656556
ok--
- Amentyt
Amen
- fdsfsf
ok...
- bvbvbvbv
ok---
- Trgyh
T7 ja dei ei ole seurakunta.mikä perhe näkee rakkaansa vain lähettimen kautta se ei ole kyllä mikään perhe.aika pitkä käsi pitää olla että siihen oystyy tarttumaan saatikka laskemaan käden sairaan päälle. Jeesus ei käyttänyt kaukorukousta kuin kerran
- kauhistunut1
Myös oikeinkirjoituksen taito on selvästi rappeutumassa näinä viimeisinä päivinä.
- Herätyys
kauhistunut1 kirjoitti:
Myös oikeinkirjoituksen taito on selvästi rappeutumassa näinä viimeisinä päivinä.
Kyllä se Oikeista asioista kirjoittamaan osaaminen on paljon tärkeämpää, kuin se ns. "äidinkielelellissti" oikein kirjoittamaan osaaminen.
Jeesuksen nimessä... niistä Jumalan valinnoista muistuttaen.
vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä peastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa. - palvelijat
Herätyys kirjoitti:
Kyllä se Oikeista asioista kirjoittamaan osaaminen on paljon tärkeämpää, kuin se ns. "äidinkielelellissti" oikein kirjoittamaan osaaminen.
Jeesuksen nimessä... niistä Jumalan valinnoista muistuttaen.
vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä peastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.Sama siis palvotaanko Heraa vai Herraa
- Täyd777
Se on ku ei oo täydellinen
- Jklky
Jos loukkaantuu yhest viestistä entä kun ananias ja safiira astuu lavalle.mihin sitä sitten kirjottas.varmaan jumalalle
- ambulanssi
Loukkaantuneet sairaalaan.
- En66
Älkää vain kertoko kenelekään Jumalasta ettei mee tekojen puolelle ja joku hauku pikkukristukseksi!
- kohtailmestyy
Eletään vaan eenokin pelossa.
- Rtuio
Amen
- Te5568
Alkää vain tehkö mitään ettei Jeesus suutu
- huh.huh.huh
Ironiavaroitus
- Iuyt
Amen
- uiuyy
Muistakaa vain ruokkia itseänne ei ne lapset mitään huolenpitoa srk perheessä tarvi koskahan ne kokouksetkin lopetetaan kun nykyisin huudetaan vaan että herra hoitaa
- 87865
Kyllä se herra vaipat vaihtaa!
- srk666
Nyt tarvitaan srk vaipan vaihto kurssit
- Amen5
Oliski aika nousta penkeistä ja norsuusohvilta
Jumalan_henkäys
22.8.2015 16:08
Rakkaat uskonveljeni Jyrki ja Jarmo,
sekä kaikki muut, joiden nimiä en vielä tiedä !
Me suomalaiset uudestisyntyneet, olemme nyt Jeesuksen OPETUSLAPSIA ja kun lyhyt opetusjakso on ohi, niin olemme APOSTOLIEN kaltaisia . . . jotka julistavat Jumalan sanaa maailmanlaajuisesti.
Älkää olko murheellisia ja pettyneitä . . . että me emme vielä saa nähdä Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.
Jumalan lohdutus meille kaikille . . . Jeesus kaipuuseen:
Kuin Taivaisiin - Kari Tapio
-------------------------------
"Kun maahan oon nyt lyöty
Kuinka voisin
mä löytää tien, en viittojakaan nää
Nyt maailmalta valmis kotiin oisin, sä vihdoin tuu ja ainiaaksi jää
Kuin taivaisiin, sä nosta mua nyt jälleen
Kuin taivaisiin, taas päälle vuoren sen
Elää voin, kun kanssasi näin kuljen
Kuin taivaisiin, sun vierelläs mä meen"
--------------------------------------------
Suurempaa tehtävää omalle kohdalleen, tuskin kukaan voi edes kuvitella saavansa kuin . . . valmistella Messiaan saapumista !
"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon." Joh. 14:27
Jumalan Rauhaa toivottaen, Jouni Ylönen- virsi2
Jumalan_henkäys kirjoitti:
Jumalan_henkäys
22.8.2015 16:08
Rakkaat uskonveljeni Jyrki ja Jarmo,
sekä kaikki muut, joiden nimiä en vielä tiedä !
Me suomalaiset uudestisyntyneet, olemme nyt Jeesuksen OPETUSLAPSIA ja kun lyhyt opetusjakso on ohi, niin olemme APOSTOLIEN kaltaisia . . . jotka julistavat Jumalan sanaa maailmanlaajuisesti.
Älkää olko murheellisia ja pettyneitä . . . että me emme vielä saa nähdä Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.
Jumalan lohdutus meille kaikille . . . Jeesus kaipuuseen:
Kuin Taivaisiin - Kari Tapio
-------------------------------
"Kun maahan oon nyt lyöty
Kuinka voisin
mä löytää tien, en viittojakaan nää
Nyt maailmalta valmis kotiin oisin, sä vihdoin tuu ja ainiaaksi jää
Kuin taivaisiin, sä nosta mua nyt jälleen
Kuin taivaisiin, taas päälle vuoren sen
Elää voin, kun kanssasi näin kuljen
Kuin taivaisiin, sun vierelläs mä meen"
--------------------------------------------
Suurempaa tehtävää omalle kohdalleen, tuskin kukaan voi edes kuvitella saavansa kuin . . . valmistella Messiaan saapumista !
"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon." Joh. 14:27
Jumalan Rauhaa toivottaen, Jouni YlönenAvaja porttis, ovesi,
käy Herraas vastaan nöyrästi
kun itse taivaan kuningas
sun tahtoo olla vierahas.
Suo ilovirtes kaikua,
on siitä riemu taivaassa.
Nyt olkoon kiitos Jeesuksen,
hän saapuu luokse syntisen.
- Jkhhg
Teidän ei tarvi nukahtaa ootte ollu unessa jo oitkän aikaa! Kuka teidätkin hereille saa! Se olis jo ihme!
- Uiiuy
Jeesus saapuu kyllä luokse syntisen seurakunnan kautta.mihin tarvitaan srk kun jo ylipäällkköä juoksutetaan ja ite ollaan kuin virtahevot.mihin se todistajan ja sovituksen virka katos ihan harhaoppinen laulu.
- Kissa33
Nykysin kissat ja koirat lohduttaa ihmistä kun se on seurakunnassa olevien ihmisten tehtävä.lukekaa viimenen hyvä sanoma helluntailaisten joululehti jossa koira on lohduttaja.on kyllä joululehti parhaimmasta päästä.uskovan tilalla on koira se on kyllä jo harhaoppi
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504