Yhteiskunnan tuho on kuollut kristillisyys!

Ehkäisy

Suola kun puuttuu ja kristusta ylkänä ei kunnioiteta seurakunnissav lait 10 käskyä poljetaan seurakunnissa ei hätää hukkuvista.jos ne ihmeelliset teot olisivat tapahtuneet sodomassa se seisosi vielä tänäkin päivänä tais fariseuksilta unotua. Miten se nykyään morsian palvelee kristusta kun se ei halua edes lisäntyä synti esteenä

33

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin olisin itse osannut tätä selkeämmin sanoa.

      • a-----a

        Minusta tuntuu ettei sarkasmi tai varsinkaan sen ymmärtäminen ole avaajan vahvimpia ominaisuuksia.


      • a-----a kirjoitti:

        Minusta tuntuu ettei sarkasmi tai varsinkaan sen ymmärtäminen ole avaajan vahvimpia ominaisuuksia.

        On kyllä tärkeää luottaa tunteisiinsa.

        "When it comes to matters of the heart, always follow your dick."


    • Tyuiiuy

      Leonard ravenhill kirjoittas syy yleismaaimalliseen rappeutumiseen ei ole ttelevisiossa ja radiossa se on seurakunnassa joka ei ole suolana ja okaana.tunettu yhdydvaltalainen julistaja kirja miksi herätys viipyy paras lukemani kirja

      • KunniaJumalalle

        Herra armahda kansaamme.


    • Herätyys

      Niin. Kristityt on kansakunnastaan ja koko maailmasta, niin Jumalan kuin ihmistenkin edessä, Totuuden tuntevina suurimmassa vastuussa. jollaista vastuuta ei voi Totuutta tuntemattomilta odottaa, saati sitten vaatia.

      Kristityt kun ovat "maailmalle valkeudeksi ja maalleen suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia apstolisia seurakuntia / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, rakentaviksi kutsuttuja.

      Jeesuksen nimessä... uskovilleen / muillekin herätykseksi muituttaen ja valistaen.

      vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti eävä ja toimiva. Tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näylllä armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.

      Missähän ne kaikki muut, piileskelee ja miksi, kun ei näy eikä kuulu. Vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi näkyä, ja kuulua ihan kaikkeen maailmaan asti, kaikille luoduille. Tänne suomi24 keskustelufoorumeillekin.

      • Lissut54

        Joo ja olla valona.Missä se valo on kun ei mene seinien läpi.


      • 6656556

        ok--


    • Amentyt

      Amen

      • fdsfsf

        ok...


      • bvbvbvbv

        ok---


    • Trgyh

      T7 ja dei ei ole seurakunta.mikä perhe näkee rakkaansa vain lähettimen kautta se ei ole kyllä mikään perhe.aika pitkä käsi pitää olla että siihen oystyy tarttumaan saatikka laskemaan käden sairaan päälle. Jeesus ei käyttänyt kaukorukousta kuin kerran

      • kauhistunut1

        Myös oikeinkirjoituksen taito on selvästi rappeutumassa näinä viimeisinä päivinä.


      • Herätyys
        kauhistunut1 kirjoitti:

        Myös oikeinkirjoituksen taito on selvästi rappeutumassa näinä viimeisinä päivinä.

        Kyllä se Oikeista asioista kirjoittamaan osaaminen on paljon tärkeämpää, kuin se ns. "äidinkielelellissti" oikein kirjoittamaan osaaminen.

        Jeesuksen nimessä... niistä Jumalan valinnoista muistuttaen.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä peastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.


      • palvelijat
        Herätyys kirjoitti:

        Kyllä se Oikeista asioista kirjoittamaan osaaminen on paljon tärkeämpää, kuin se ns. "äidinkielelellissti" oikein kirjoittamaan osaaminen.

        Jeesuksen nimessä... niistä Jumalan valinnoista muistuttaen.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä peastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Sama siis palvotaanko Heraa vai Herraa


      • Täyd777

        Se on ku ei oo täydellinen


    • Jklky

      Jos loukkaantuu yhest viestistä entä kun ananias ja safiira astuu lavalle.mihin sitä sitten kirjottas.varmaan jumalalle

      • ambulanssi

        Loukkaantuneet sairaalaan.


    • En66

      Älkää vain kertoko kenelekään Jumalasta ettei mee tekojen puolelle ja joku hauku pikkukristukseksi!

      • kohtailmestyy

        Eletään vaan eenokin pelossa.


    • Rtuio

      Amen

    • Te5568

      Alkää vain tehkö mitään ettei Jeesus suutu

      • huh.huh.huh

        Ironiavaroitus


    • Iuyt

      Amen

    • uiuyy

      Muistakaa vain ruokkia itseänne ei ne lapset mitään huolenpitoa srk perheessä tarvi koskahan ne kokouksetkin lopetetaan kun nykyisin huudetaan vaan että herra hoitaa

    • 87865

      Kyllä se herra vaipat vaihtaa!

    • srk666

      Nyt tarvitaan srk vaipan vaihto kurssit

    • Amen5

      Oliski aika nousta penkeistä ja norsuusohvilta

      • Jumalan_henkäys

        22.8.2015 16:08

        Rakkaat uskonveljeni Jyrki ja Jarmo,
        sekä kaikki muut, joiden nimiä en vielä tiedä !

        Me suomalaiset uudestisyntyneet, olemme nyt Jeesuksen OPETUSLAPSIA ja kun lyhyt opetusjakso on ohi, niin olemme APOSTOLIEN kaltaisia . . . jotka julistavat Jumalan sanaa maailmanlaajuisesti.
        Älkää olko murheellisia ja pettyneitä . . . että me emme vielä saa nähdä Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

        Jumalan lohdutus meille kaikille . . . Jeesus kaipuuseen:

        Kuin Taivaisiin - Kari Tapio
        -------------------------------
        "Kun maahan oon nyt lyöty
        Kuinka voisin
        mä löytää tien, en viittojakaan nää
        Nyt maailmalta valmis kotiin oisin, sä vihdoin tuu ja ainiaaksi jää

        Kuin taivaisiin, sä nosta mua nyt jälleen
        Kuin taivaisiin, taas päälle vuoren sen
        Elää voin, kun kanssasi näin kuljen
        Kuin taivaisiin, sun vierelläs mä meen"
        --------------------------------------------

        Suurempaa tehtävää omalle kohdalleen, tuskin kukaan voi edes kuvitella saavansa kuin . . . valmistella Messiaan saapumista !

        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon." Joh. 14:27

        Jumalan Rauhaa toivottaen, Jouni Ylönen


      • virsi2
        Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Jumalan_henkäys

        22.8.2015 16:08

        Rakkaat uskonveljeni Jyrki ja Jarmo,
        sekä kaikki muut, joiden nimiä en vielä tiedä !

        Me suomalaiset uudestisyntyneet, olemme nyt Jeesuksen OPETUSLAPSIA ja kun lyhyt opetusjakso on ohi, niin olemme APOSTOLIEN kaltaisia . . . jotka julistavat Jumalan sanaa maailmanlaajuisesti.
        Älkää olko murheellisia ja pettyneitä . . . että me emme vielä saa nähdä Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

        Jumalan lohdutus meille kaikille . . . Jeesus kaipuuseen:

        Kuin Taivaisiin - Kari Tapio
        -------------------------------
        "Kun maahan oon nyt lyöty
        Kuinka voisin
        mä löytää tien, en viittojakaan nää
        Nyt maailmalta valmis kotiin oisin, sä vihdoin tuu ja ainiaaksi jää

        Kuin taivaisiin, sä nosta mua nyt jälleen
        Kuin taivaisiin, taas päälle vuoren sen
        Elää voin, kun kanssasi näin kuljen
        Kuin taivaisiin, sun vierelläs mä meen"
        --------------------------------------------

        Suurempaa tehtävää omalle kohdalleen, tuskin kukaan voi edes kuvitella saavansa kuin . . . valmistella Messiaan saapumista !

        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon." Joh. 14:27

        Jumalan Rauhaa toivottaen, Jouni Ylönen

        Avaja porttis, ovesi,
        käy Herraas vastaan nöyrästi
        kun itse taivaan kuningas
        sun tahtoo olla vierahas.
        Suo ilovirtes kaikua,
        on siitä riemu taivaassa.
        Nyt olkoon kiitos Jeesuksen,
        hän saapuu luokse syntisen.


    • Jkhhg

      Teidän ei tarvi nukahtaa ootte ollu unessa jo oitkän aikaa! Kuka teidätkin hereille saa! Se olis jo ihme!

    • Uiiuy

      Jeesus saapuu kyllä luokse syntisen seurakunnan kautta.mihin tarvitaan srk kun jo ylipäällkköä juoksutetaan ja ite ollaan kuin virtahevot.mihin se todistajan ja sovituksen virka katos ihan harhaoppinen laulu.

    • Kissa33

      Nykysin kissat ja koirat lohduttaa ihmistä kun se on seurakunnassa olevien ihmisten tehtävä.lukekaa viimenen hyvä sanoma helluntailaisten joululehti jossa koira on lohduttaja.on kyllä joululehti parhaimmasta päästä.uskovan tilalla on koira se on kyllä jo harhaoppi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2332
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1619
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe