Ite oon ollu paljon työttömänä mutta sijoitin tuossa viimevuonna osan sossurahoistani OneCoiniin!! Tuottoa tulee sellaiset 500-1000% joten pääsen eläkkeelle reilusti alle 30-v!!! Liity mukaan rinkiin mielellään minun kauttani!! Lisää youtubekanavallani nimellä Wespa!!! Olen perehtynyt OneCoiniin syvällisesti ja minun kauttani liittyminen on 100% luotettavaa eli voit vain voittaa!!! Kannattaa pitää kiirettä sillä otan rinkiin vain 100 ensimmäistä ilmoittujaa!!!
OneCoin takaa mukavan eläkkeen
OneCoinWespa
4
143
Vastaukset
- djfhgdjshfghjfd
Toivottavasti tällä palstalla ei kukaan ole niin dementoitunut että lankeaisi tuohon
- twocoin
Paskat onecoin on huijari juttu. ns. OneCoin johtaja nainen idästä täysin huu.haata.
- Pena222
OneCoin ei ole huijaus. Se on totisinta totta. Älkää uskoko "muropoikia". Vaan ottakaa selvää asiasta itse. Jutelkaa mieluummin jonkun kanssa joka on verkostossa mukana.
- Gonates
Googlettakaa OneCoin, näette mihin paskaan olette rahojanne lykkäämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839