Varokaa !
Olin vuosia sitten Suomen raamattuopiston toiminnassa mukana. En enää halua osallistua millään tavalla.
Olen pari kolme kertaa pyytänyt puhelimitse lopettamaan ystäväviestilehden ja rahankeruukirjeiden lähettämisen. Ei auta! Viimeksi tänään tuli postissa rahankerjuukirje.
Älkää antako koskaan tietojanne tällaisille järjestöille! Näköjään tuputtaminen ja rahankerjuu jatkuu ja jatkuu pakkosyöttönä, vaikka yrität sen lopettaa.
Onko tällainen edes henkilötietolakien mukaista?
Ilmeisesti fundamentalistien rahat on lopussa, kun markkinointi pyörii näin...?
Pakkopostia Raamattuopistolta
15
52
Vastaukset
Kun antaa Pirulle pikkusormen, se viekin koko käden. Varokaa huijausta ja rahankiskontaa. Se ei ole raamatullista eikä Jumalan tahdon mukaista!
- tietoa_
Kun on kysymys Kauniaisten Raamattuopistosta, kaikki on mahdollista. Kyseinen paikka on oikea fundamentalistien pesä yhdessä Ryttylän ja Vivamon kanssa. Suosittelen kiertämään kaukaa.
- multinikki.evl.tille
Kuolinkorahduksia, vatkausta, vapinaa, siinä sivussa ääretöntä vitutusta, kun kukaan ei enää usko, puhumattakaan lähde näihin paskapostauksiisi, v i t u t t a a k o näin paljon ? HYVÄ.
- haisoo
multinikki.evl.tille kirjoitti:
Kuolinkorahduksia, vatkausta, vapinaa, siinä sivussa ääretöntä vitutusta, kun kukaan ei enää usko, puhumattakaan lähde näihin paskapostauksiisi, v i t u t t a a k o näin paljon ? HYVÄ.
Tuliko uskovalle paskat housuun?
- HÄPEÄ
multinikki.evl.tille kirjoitti:
Olet täällä häpeäksi kaikille uskoville. Jumalan nimi tulee pilkatuksi sinun takiasi tuollaisella kielenkäytöllä
- törkyturpa.se.on
HÄPEÄ kirjoitti:
Olet täällä häpeäksi kaikille uskoville. Jumalan nimi tulee pilkatuksi sinun takiasi tuollaisella kielenkäytöllä
Kun tuollainen uskova ei osaa eikä pärjää keskusteluissa, se alkaa puhua törkeyksiä.
- oma.kokemukseni
Miksi erosit kyseisestä porukasta? Minä erosin sieltä aikoinani kun pelkäsin tulevani siellä hulluksi.
- homous.iski
Tulit kuitenkin hulluksi evl.!
- nähty_on
Kiitos Herralle että ymmärsit lähteä pois ajoissa. Kaikki eivät tajua ja kuljeksivat mielisairaalan ja helluntaiseurakunnan väliä koko ikänsä.
Itse asiassa kyllä se laillista on. He ovat keränneet osoitetiedot omista lähteistään, jonne olet jossain vaiheessa tietosi antanut. Mutta siinä tehdään väärin, että koska olet kieltänyt heitä lähtettämästä, he yhä edeleen tekevät niin. Ei tosin mikään rikos, mutta huonoa käytöstä.
- huomioni
Näiden tahojen on vaikea ymmärtää sitä että joku luopuu heidän uskostaan ja panee rahahanansa kiinni.
huomioni kirjoitti:
Näiden tahojen on vaikea ymmärtää sitä että joku luopuu heidän uskostaan ja panee rahahanansa kiinni.
Niin no, on se noinkin. Voi taustalla olla myös ajattelu, että eksneitä lampaita näin koetetaan kutsua takaisin... siis heidän mielestään eksyneitä.
- huomioni
mummomuori kirjoitti:
Niin no, on se noinkin. Voi taustalla olla myös ajattelu, että eksneitä lampaita näin koetetaan kutsua takaisin... siis heidän mielestään eksyneitä.
Eroava jäsen asettaa aina kyseisen uskon ja yhteisön kyseenalaiseksi. Tämä on tietysti ahdistavaa ja herättää kysymysmerkin omankin uskon suhteen.
- woöädaionfö
Luulisi siellä lähettäjäpuolellakin älyävän, mikä turha kuluerä on lähettää postia niille, jotka sitä eivät halua. Eiväthän ne kirjeet ilmaiseksi kulje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868