Kaverin vaimoa.

UskallankoSuudella

Nainen vaihtaa pitkiä katseita kanssani kun olemme samassa paikassa juopottelemassa/viettämässä iltaa. Mitä koittaa viestittää?

5

719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtqrr

      Todennäkösesti joko näet unta tai nainen viestittää että menehän vit....n siitä kuolaamasta.

    • neuvokasta

      Sehän ei selviä muuten kuin että menet ja suutelet häntä.

    • kokemuksesta

      Jätä kaverin nainen rauhaan.

    • mikolat

      Vaimo on kehunut kotona suutelin vierasta miestä.Tekikö mielesi jotakin muuta.Mun tekkee mieleni työntää pillua lähemmä miestä.No mitä teet.Hän katsoo tissejäni,anatko pussata niitä.No en tiedä mulle alkaa tekemään jo hyvää tää pussailu.Pitääkö mun antaa miehen vaeltaa pyllyssä.En tiedä mitä sanon vaimolleni olen pitänyt häntä ,kuin kukkaa kämmenellä en olisi aiemin uskonut ,että mun vaimoni suukottaa vierasta miestä jossain reisuillaan.
      Tämä on toistunut useasti,kun hän lähtee reissuun on reissussa 3-5 päivää.
      Hän ei puhu mitään reissuistaan kun palaa niiltä,mutta usin olen nähnyt miten on pakaroissa purujäljet ,kun on purtu niitä.
      Mitään ei ole tapahtunut ,kun kysyn mistä noi on tulleet.
      Kun ehdotan jotakin hän sanoo se on vale vale.
      Tämä on sana johonka törmäämme aina joka paikassa se on VALE että olen jotakin tehnyt.
      Mitäs luulette että tästä seuraa.Poikkeuksia tästä seuraa.Käyn Mikkelissä siellä on kovasti poikeuksia esillä nuoria naisia kovasti esillä,en nyt kuitenkaan kerro missä heitä nään sanotaan vaikka torilla.Koska sinne tulee jonova uteliaista silmistä ihan varmasti näin on ,mutta Mikkeli on hyvä ostopaikka ensinnäkin siellä on HYVÄT PARKKI Paikat sinne saa hyvin auton sulamaan näin talvella,KUN on Joulukuu.JA sieltä parkki halista pääsee lähes kaikkiin kaupoihin ei tarvitse ULOS mennä värjöttämään.
      NO ruokakaupat on käytävä ulkona n.150 m en ole tarkemin tutkinut pääseekö meidän ostopaikasta suoraan parkkihalliin ,kun on näitä VLAUTETAVIA viosja enemän on Maisema kortti visa on vihreä visa vilauta vaan n. parin kympin ostoksissa ne vain toimivat ei auto asioissa.

    • mikkolatko

      Olen tullut sihen tulokseen ,että haluavat jotakin enemän.Katos ,kun katsovat iske silmääsi jos naiset iskevät takaisi silmän iskuusi on varmaa ,että haluavat jotakin lähempää kosketusta kanssasi.
      En kyllä tunne noita juoppojuttuja.Koska olen autollalikkeellä eihä siolin voi ajatella ryyppäävänsä.
      En yleensä juo ,kuin saunakaljat yksi lasi rittää loput mitä tölkkiin jää on jääkaapissa no paripäivää se sillä on ja kun katson sehän on väljähtänyt heitän sen viemäriin LASKEN tyhjään tölkkiin vettä täyteen haihtuu hajut tällä tapaa tölkistä jees jees.
      Että naiset saavat ehtaa miestä,kun minua katsovat sillä silmällä kyllä se on varmaa näin justiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe