Itseä alkanut jo ressaamaan että autoni on liian vanha kun tää on rekattu huhtikuussa ja ensimäinen huolto lähestyy keväällä vuoden määräajan täyttyessä. Onko sinulla ollut tapana vaihtaa auto ennen huoltoa vai ajatko niin vanhalla autolla että sitä joutuu huoltamaan? Itsellä ollut tapana vaihtaa ennen ikäviä huoltokäyntejä ihan uuteen. Kun auto on vuoden vanha alkaa se olemaan ulkoa myös puörrejälkiä täynnä ja sisällä kaikkea pölyä ja kiviä. En tykkää siivotakkaan autoa vaan yleensä otan uuden alle ennenkuin pitää siivotakkaan.
Vaihdatko autosi ennen ekaa huoltoa?
16
65
Vastaukset
- R-Desing.www.hörhö.com
Jaaha.R-desing hörhö keksinyt vaihteeksi tuollaisen tarinan.Kuule poju.Pidä vaan hyvää huolta siitä Joposta niin sinulla on siinä vielä koslaa moneksi,moneksi vuodeksi eteenpäin!
- laatupelit
Sarkasmi on vaikea laji.
Opettele sitä vielä useampi vuosi.
Vaikka lähtökohtaisesta on rikkaita ihmisiä joilla on varaa vaihtaa takuiden ummettua ajoneuvoaan, oli se sitten ihan vaan corolla tai qaskai.
Josta sitten kehua kestävyydellä ja laadulla, eikö?
Itse en tavallisella asennusmiähen 42000 euron vuosi liksalla saa ostettua kuin 200 000 km passatteja joilla ajelen seuraavat 200 000km- Mitäsittennn
Miten niin pitää olla rikas että voi vaihtaa autoa takuun loppumisen jälkeen? Vaihdan joskus 2 kertaa vuodessa uutta autoa ja tienaan vain 5 tonnia käteen.
- KorkeakouluJyrää
Tienaako joku vain 42th vuodessa? En lähde käymään edes paskalle siihen firmaan tolla liksalla....Oletko joku roskisasentaja vai?
- Oletkohölmö
Miten saat 5 x 12 laskutoimituksesta 42tonnia? Itse saan 60 tonnia. Sehän on todella hyvin jos kaveri sanoo saavansa sen käteen kuussa siis sen 5 tonnia.
- tuhkisTäynnä
4 autoa vaihtanut jo alle tänä vuonna...tulot vuodessa 8000€.....olenko siis nyt rikas?
- tuhkistäynnä
ekaan fiat autoon laitoin väliin 100e toiseen ladaan 145e kolmas opel meni 350e välillä neljäs seat vaihdettiin päittäin
- plylom
ostakaa auto kerran niin ei tarvi vaihtaa
vm:1960 Plymouth ollut uudesta asti
ajettu 2.345.980km - LääketiedeEiVoiAuttaa
Säälittääkö teitä muitakin tämän ketjun aloittaneen hörhön jutut? Minua on jo alkanut vähän säälittää tämän hörhöpojun tarinat koska mitään hoitokeinoa ei taida olla olemassa tuollaiseen ainaisessa haavemaailmassa olemisessa.
Voi poloista ressukkaa! - pilleripurkki
Tää taas yksi joka on laitettu avo hoitoon Niuvan-niemestä meillä päin on näitä useita jotka kulkee alahuuli pitkällä pilleripurkki kädessä eivät erota autoa hevosesta
.Nämä on näitä jotka ovat jossain helvetin haavemailmassa ennenvanhaan nämä
tyypit pidettiin jossain piilossa pois ihmisten silmistä. - pilleripurkki
Taas on yksi laitettu avohoitoon niuvan-niemestä pilleri purkki käteen alahuuli
pitkällä ,kävelee silmät tapilla eikä tiedä mailman menosta mitään ja täytys auto
huoltaa anna mun kaikki kestää. - VolvoMiess
Heh yleensä vaihdan kyllä auton sitten kun se on niin likainen, että pitäisi ajaa pesuun. Eli ehkä viikon jälkeen.
- Eienääparannuskeinoa
Voi voi tätä ketjun aloittanutta hörhöä.Säälittävä tunari!!!
Tuo on aivan viisasta. Ei autoa saa päästää vanhenemaan. Maahantuojan talvivarustetarjoukset kannattaa hyödyntää ja tehdä kaupat silloin.
- En_vaihda
Ostan autoni 200-400 tkm ajettuna, niin ei tarvi ekasta huollosta huolehtia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175800
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502849
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262846Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332286Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452280Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme211825Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381500
- 1711363