Voi herranjestas mikä pelko suomalaisella eliitillä onkaan. Jos Trump voittaa niin hirmuinen venäjäkarhu tulee ja raatelee piskuisen Suomen yhdeksi makupalakseen.
Ja vielä pelätään, että niin taitaa käydä, jos Clintonkin sattui voittamaan.
Kyllä Suomellla on kamala paikka. Ilmankos YLE ja muu media kävi tosissaan vaalikampanjaa Hilaryn eteen, kun saattaa olla pienempi paha.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001948345.html
Oikeastaan vakapa paikka on Suomen ulkopoliittisen johdon tila. Sitä leimaa pelko, harhaiset kuvitelmat ja NATOn kaipuu. Mistä se johtunee, mene ja tiedä. Dollaritko on vetonaulana ollut ja tulee olemaan.
Mitäs siellä Viaporin linnan seinässä lukeekaan. Jälkimaailma, seiso tässä ja turvaa itsesi, älä koskaan luota vieraan apuun. Jotain tällaista se on.
Sinne pitäisi koko ulkomaan politiikan ja valtiojohdonkin mennä tavaamaa tätä viisautta ja lopettaa naurettava kaahkoaminen jonkun diktaattorin vallan alle. Eikö EU jo riitä!
USA on pahempi vaihtoehto kuin Venäjä
8
<50
Vastaukset
- Nytryhtiä
Samaa ihmettelen tätä pelon lietsontaa. Kriisiaikana tuonlaisista kirjoituksista ja jutuista joutus valtiopetoksesta Supon putkaan. Pelolla pelottelijat, tapahtuu se puhumalla tai kirjoittamalla ovat itse pahimman luokan pelkureita, vellihousuja ja käpykaartilaisia joilla selkäranka valahtanut housuihin niin että hieman päälakea vain näkyy liitingin yli jos sitäkään.
Se on varma että jos hätä tulee niin yksin ollaan, ei tule kukaan apuun vaan meidän itse täytyy hoitaa asiat oli ne mitä tahansa!
Kaikki jotka (politikot, tutkijat,toimittajat ja muut pelkurit) puhuu ja kirjoittaa tuota pelottelusontaa niin nyt ois aika nostaa se selkäranka sieltä housuista ja olla niin kuin muutkin ihmiset, me ei pelätä mitään paitsi pelkureita!
Tämä mies puhuu asiaa mutta hän ei pääse julkisuuteen koska ei ole pelkuri!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gustav_Hägglund- Nytryhtiä
Linkki jäi vajaaksi koska siinä ä aakkosia mutta etteköhän te löydä miehen!
- natokimapanikoi
Aalto on näitä Natokimasia Usan perseen lutkuttajia.. Sehän vain hyvä,jos pakko palauttaa Venäjäsuhteet ja kauppa alkas käydä..
- hehehheheheh
Lauri Kivinen viimeistä päivää pomona. Huomenna tulee noutaja.
Sieltä muutenkaan yhdysvaltain taholta apua tule.Jos Putte tulee se on menoa.
- avaudu
Ja mihin menoa?? Eikä tule, kun Usa lähtee..
- Nytryhtiä
Siinä yks vellihousu! Tarkoitan sinua ja myös Puttea.
Nytryhtiä kirjoitti:
Siinä yks vellihousu! Tarkoitan sinua ja myös Puttea.
Älä siinä uhoa Putte näyttää sulle ja muille kokkareille täällä. Et sinä kauhean kovaa poikaa ole silloin kun sen sotilaat tulee sulle kylään tyhjentää viinakaapin ja syö sun kotieläimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183991Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892283Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1271741- 761444
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91074Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25671- 45658