Kun budjetti on mallia opiskelija, olisi kiva löytää mahdollisimman edullinen lento Brysseliin. Heittäkää ystävällisesti vinkkiä, minkä lentoyhtiön siivellä matkanteko sujuu huokeasti! Myös vinkkejä kivoista paikoista; ruokaravintoloista, baareista ja maisemien tsiigailuun soveltuvista käppäilyreiteistä otetaan ilomielin vastaan :)
Edullisesti
3
798
Vastaukset
- Afe
Itse olen lentänyt Brysseliin kerran. Hintoja vertailessa päädyin itse BlueOneen, joka oli huomattavasti muita halvempi.
www.blue1.com - halvalla
tuo edellä mainittu blue1 on yleensä yksi halvimmista. lentää yhteistyössä sas:in kanssa.
toinen halpa ja hyvä vaihtoehto on sn Brussels airlines. monen monta kertaa käyttäneenä voin hyvin suositella. netistä löytyy molemmilta hyvät sivut josta voit tehdä varaukset suoraan. No jos todella haluat säästää ja on sinulla vähän ylimääräistä aikaa, lähde Ryanairilla Tukholmasta
esim. meno ti, 05 Huhti 05
Lento FR9571
18:00 Lähtö Stockholm S. Skavsta (NYO)
20:10 Saapuminen Brussels S. Charleroi (CRL)
paluu ti, 12 Huhti 05
Lento FR9572
20:35 Lähtö Brussels S. Charleroi (CRL)
22:45 Saapuminen Stockholm S. Skavsta (NYO)
Meno (Web fare) 1 @ 9.00 SEK Verot 187.00 SEK Paluu (Web fare)1 @ 9.00 SEK Verot 111.00 SEK
Lennon yhteishinta (menopaluu) 316.00 SEK (n.35 E)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621