Kiinnostuksen vuoksi kysyn.

tietämätönjakiinnltunut

Voiko sähkötupakkaan laittaa vettä? Jos ei voi niin, miksi ei voi?

37

9842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eitietenkään

      Ei voi koska on sähkölaite ja sähkölaitteet ei tykkää vedestä.

      • sejokalotti

        mitä siihen sitten voi niinkun laittaa


      • sejokalotti kirjoitti:

        mitä siihen sitten voi niinkun laittaa

        Olisiko vaikka siihen tarkoitettuja nesteitä?


      • Eitietenkään
        sejokalotti kirjoitti:

        mitä siihen sitten voi niinkun laittaa

        Joissakin nesteissä on toki vettä mutta ei mitään kraana vettä, sellaista ei missään nimessä tule mennä sekoittelemaan nesteisiin.
        Oikeita siihen myytäviä nesteitä ainoastaan tai itse tehtyjä voi käyttää.


      • Anonyymi
        Eitietenkään kirjoitti:

        Joissakin nesteissä on toki vettä mutta ei mitään kraana vettä, sellaista ei missään nimessä tule mennä sekoittelemaan nesteisiin.
        Oikeita siihen myytäviä nesteitä ainoastaan tai itse tehtyjä voi käyttää.

        Miten voi tehdä itse nesteitä


    • En ole itse kokeillut, mutta voisin uskoa, että ei voi.

    • Joo ei voi laittaa vettä. Jossain keskustelussa sanottiin, että voisi laittaa mehua. Onkohan totta?

      • Vaihda-nimimerkki

        Tuskin on tarkoittanut mitään juoma mehua, olisikohan makutiivistettä tarkoitettu.
        Löydätkö keskustelun linkin?


    • hjiuouik

      Glyserolia eli VG saa apteekistakin.

      • EiVettä

        Vg ei ole tislattua vettä, eikä edes pg.


      • arska1234

        Apteekin VG:ssä on 15% vettä ;)


      • Eivettä
        arska1234 kirjoitti:

        Apteekin VG:ssä on 15% vettä ;)

        Ahaa, en tiennytkään sitä.


    • arska1234

      Toki voi laittaa vettä :)
      Vesi on niin juoksevaa et luulen sen valuvan samantien tankista ulos ilmaröörien kautta?

      Mikäli se pysyy tankissa, niin efekti on varmaan sama kuin saunassa heittäis vettä kuumalle kiukaalle :D

      • sairastuuuu

        Ei tosiaan saa laittaa, miksi edes tuollaista yrität väittää.


      • arska1234

        En mä mitään väitä, totesin vaan et sinne tankkiin voi laittaa vettä, tai maitoa tai vaikka bensaa. Tarkoitin et tankkiin pystyy laittamaan mitä vain nestettä.. Suositeltavaa kuitenkin et laittaa vain höyryttelytarkoitukseen tehtyjä nesteitä ;)

        Siis huumoria yritin :D


      • sairastuuuu
        arska1234 kirjoitti:

        En mä mitään väitä, totesin vaan et sinne tankkiin voi laittaa vettä, tai maitoa tai vaikka bensaa. Tarkoitin et tankkiin pystyy laittamaan mitä vain nestettä.. Suositeltavaa kuitenkin et laittaa vain höyryttelytarkoitukseen tehtyjä nesteitä ;)

        Siis huumoria yritin :D

        Heh heh, no joo, vitsailitkin, mutta joku vielä yrittää imeä sellaista ja se ei ole terveellistä.


      • arska1234

        No ei nää e-nesteetkään mitään terveystuotteita ole, mut vähemmän haitallisia kuin oikea tupakka..
        Tosin maailmalla tämä höyryttely koetaan erittäin pahaksi myrkyksi ja nyt koittavat (WHO) ajaa täyskieltoa moneen maahan (180), vittu mitä paskaa sanois Clint Eastwood :(


      • Sairastuuuu
        arska1234 kirjoitti:

        No ei nää e-nesteetkään mitään terveystuotteita ole, mut vähemmän haitallisia kuin oikea tupakka..
        Tosin maailmalla tämä höyryttely koetaan erittäin pahaksi myrkyksi ja nyt koittavat (WHO) ajaa täyskieltoa moneen maahan (180), vittu mitä paskaa sanois Clint Eastwood :(

        Ei tietenkään, en tarkoittanut sitä.
        No olisinhan voinut sanoa että veden laitto on todella haitallista ja vaarallista höyrytellä, hyvä kasvualausta kaikelle.


      • arska1234

        No mä höyryttelen vettä muutaman kerran viikossa saunassa, enkä koe sitä haitalliseksi terveydelle ;)

        Sama kai se on sähköröökin kanssa?


      • PskaaPuhut
        arska1234 kirjoitti:

        No mä höyryttelen vettä muutaman kerran viikossa saunassa, enkä koe sitä haitalliseksi terveydelle ;)

        Sama kai se on sähköröökin kanssa?

        Hengittäminen saunassa vesihöyryä ei ole sama kuin sähkötupakan höyryttely.
        Mitä jos nyt laitan vettä tankkiin raanasta pg ja vg sekaan ja alan höyryttelemään, takaatko että se on yhtä turvallista kuin saunassa käynnin aikana tuleva vesihöyryn hengitys?

        Sähköhöyrytin ei tuota muuten vesihöyryä.


      • PskaaPuhut
        PskaaPuhut kirjoitti:

        Hengittäminen saunassa vesihöyryä ei ole sama kuin sähkötupakan höyryttely.
        Mitä jos nyt laitan vettä tankkiin raanasta pg ja vg sekaan ja alan höyryttelemään, takaatko että se on yhtä turvallista kuin saunassa käynnin aikana tuleva vesihöyryn hengitys?

        Sähköhöyrytin ei tuota muuten vesihöyryä.

        Tähän vielä lisään muistutuksena että älkää missään nimessä menkö kraana vettä todellisuudessa sekoittelemaan, siinä on klooriakin ja ties mitä muuta.

        Googlettamalla löytyy aiheesta tietoa, joten tällaiset väärien tietojen antajat kannattaa jättää vitaailemaan tänne yksikseen.


      • arska1234
        PskaaPuhut kirjoitti:

        Hengittäminen saunassa vesihöyryä ei ole sama kuin sähkötupakan höyryttely.
        Mitä jos nyt laitan vettä tankkiin raanasta pg ja vg sekaan ja alan höyryttelemään, takaatko että se on yhtä turvallista kuin saunassa käynnin aikana tuleva vesihöyryn hengitys?

        Sähköhöyrytin ei tuota muuten vesihöyryä.

        Huoh :(
        Voi hyvänen aika, ymmärsin vissiin väärin. Luulin et ap tarkoitti pelkkää vettä laittaa tankkiin. Silloin se on mun mielestä ihan sama kuin saunan vesihöyry :)

        Mut antaa olla nyt tämän väännön.

        ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA LAITTAKO VETTÄ SINNE TANKKIIN!!!!

        Osassa valmisnesteitä tosin on vettä joukossa, mutta ei hanavettä luultavasti kuitenkaan....


    • Anonyymi

      Itse en ole vielä keksinyt mitään vastaväitteitä olla höyryttelemättä vettä. Ja tarkoitan nyt ihan jokaisen hanasta valuvaa vettä. Jossain keskusteluissa mainitaan että kuuma vesihöyry polttaa suun ja kielen ja äänihuulet jne. Vesi höyrystyy alemmissa lämpötiloissa kuin vg ja pg litkut eikä fiksut höyryttelijät niilläkään suutansa yleensä polta. En myöskään näe hirveän mahdollisena että kenenkään vedessä olisi niin paljoa epäpuhtauksia kuin vaikka järvivedessä, jota kohtalaisen vapautuneesti on Suomessa heitelty kiukaalle jo pitkiä aikoja. Vesi voi kyllä olla vähän liian juoksevaa monellekkin coilille ja saattaa valahtaa läpi. Keksiikö joku jonkun oikean syyn olla höyryttelemättä vettä vai onko kaikilla vaan fiilispohjaisia mielipiteitä?
      Pitänee testata miten Fireluke 2 reagoi...
      Monspet

      • Anonyymi

        Mulla VG:tä ja se tuntuu jotenkin kitkerältä ja on myös melko paksua. Mietin voisiko tosiaan laittaa hitusen vettä sekaan jos vaikka poistaisi kitkeryyttä?


    • Anonyymi

      Voiko sähkötupakkaan laittaa pelkkää villaa ja mehutiivistettä toimiiko se

      • Anonyymi

        Ei voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi

        Kyllähän siihen voi vaikka villaakin laittaa mehutiivisteellä, mutta en ymmärrä miksi kukaan niin tekisi. Sähkötupakkaan myydään nesteitä, jotka siihen käyvät ja joita voi höyrystellä.


    • Anonyymi

      Mitä villoja kannattaa käyttää vapessa

    • Anonyymi

      Voiko vapeen laittaa aromit makutiivistettä??

      • Anonyymi

        Voi


    • Anonyymi

      Olisko se sitte epähaitallista jos siitä tulis pelkkää vesihöyryä

    • Anonyymi

      Vesihöyryä tulee, kuin ilmankostutin, hyvä flunssassa sähkötupakka jossa on vain vettä.

      Jos laittaa bensaa niin tulee bensaa suoniin.

      • Anonyymi

        Ei tule vesihöyryä, pg, vg ja makuaineet ei ole vettä vaikka niissä tislattua vettä onkin mukana


    • Anonyymi

      voiko vapeen laittaa pelkkää mehutiivistettä?

    • voiko keuhkot kuivahukkuuntua vapen vesihöyrystä?

    • Anonyymi

      Ei voi laittaa vettä koska se ei höyrysty. VG neste höyrystyy alhaisemmassa lämpötilassa, minkä vuoksi sähkötupakan lämpö ei nouse tarpeeksi korkeaksi höyrystämään vettä.

    • Anonyymi

      Siis ite laitoin oman Vapen vessan pöntöstä alas ilman mitään ongelmia oliko järkevää sitten vedin pöntön?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe