Otsikko kai kertoo mitä luulette.
Joka päivä sama vitun koulupäivä.
Joka päivä samat tuijotukset.
Jokainen pitää minua outona, poikkeuksena 2 kaveriani. En tiedä voiko heitä sanoa edes kavereiksi, enhän näiden luona ole käynyt. 5 vuotta olen yhden tuntenut, ala-asteelta lähtien siis.
Heh.
Ja siltikään en ole mennyt ikinä kenellekkään tai mihinkään bileisiin. En ole, kuulit oikein.
Ai mitä muuta?
Olen a i n a tuntenut itseni muita henkisesti fiksumpana ja kehittyneempänä. Niin kai se on, koska minua ei ymmärretä. Luulet varmasti ettö tämä on jonkun teinin kirjoittama viiltely-huomiohuoraustarina?
Nääh, ei se ole.
Haluan vain ilmoittaa ja purkaa tätä tuskaa. Jokainen koulupäivä on henkisesti yhtä kuritusta.
Olenko hullu?
En tiedä
Olenko outo?
Luultavasti
Haluaisin löytää jonkun oikean kaverin joka oilisi samanlainen kuin minä. Nämä eivät riitä. Ihastuksia on muuten ollut kaksi.
Minusta on alkanut kehittymään tunteeton, ja saatan ollakkin sellainen.
Haluan kuitenin elää nuoruuteni, koska sitä ei saa takaisin. Auttakaa voittamaan pelkoni, koska en uskalla tehdä mitään. En edes vittu kaverilla käydä vapaa-ajalla. Auttakaa, pyydän että auttaisitte: haluan elää nuoruuteni.
Elämä vituttaa
39
110
Vastaukset
- fiksumpi
Toivottavasti joku vastaa. Luultavasti ei.
Ennen kuin kommentoin muuta, kysyn miten vanha olet?
- fiksumpi
15-vuotias. Toivottavasti tämä tyydyttää sinua.
- fiksumpi
Niin kai, en tiedä. Olen kuitenkin tuntenut näin ala-asteelta lähtien.
fiksumpi kirjoitti:
Niin kai, en tiedä. Olen kuitenkin tuntenut näin ala-asteelta lähtien.
Joo noin itekki joskus ajattelen. Oon tässä huomannu, että ainakin tytöt ovat / käyttäytyvät todella tyhmästi. No en ihan huippuälykäs 14v psykopaatti ole.
- wserfwer
Sitten voit varmaan sulautua tähän Tommy Tabermann-vainaan tulkintaan: https://youtu.be/Qbd75mbMGtY?t=2
- sdffv
http://www.selvart.com/wp-content/uploads/Grotesque-Head-VII-Da-Vinci.jpg Hitto että onki sattunut piirtämään Leonardo da Vinssi aikoinaan aika paljon Tabermania muistuttavan roteskin pään
- fghnfgjhm
sdffv kirjoitti:
http://www.selvart.com/wp-content/uploads/Grotesque-Head-VII-Da-Vinci.jpg Hitto että onki sattunut piirtämään Leonardo da Vinssi aikoinaan aika paljon Tabermania muistuttavan roteskin pään
http://grafiksaati.org/Ressamlar/Leonardo Da Vinci/Grotesk Yasli Kadin Portresi, 1490.jpg ja siinä on ilmiselvä Risto Kuisma: http://img.yle.fi/uutiset/arkisto/article5595491.ece/ALTERNATES/w940h529/Risto Kuisma
- fiksumpi
"Yksi elämän suurimmista haasteista on olla oma itsesi maailmassa, joka pakottaa sinut olemaan kuin muut"
- TheNewEsups
Ehkä säkin saisit niitä kavereita, jos lakkaisit olemasta niin vitun ylimielinen paska ja hyväksyisit ettet ole ketään "henkisesti kehittyneempi." Ja jos otsikko on "Elämä vituttaa" niin siinä tapauksessa kyseessä on nimen omaan huomionhuoraustarina. Etkä oikein muita fiksummalta vaikuta, kun et osaa edes hankkia kavereita. Tapa ittes vitun idiootti.
- fiksumpi
Taisit käsittää väärin: minulla on pari kaveria, enkä ole koulukiusattu. Minä kävin läpi muita asioita. Muuten olit oikeassa.
fiksumpi kirjoitti:
Taisit käsittää väärin: minulla on pari kaveria, enkä ole koulukiusattu. Minä kävin läpi muita asioita. Muuten olit oikeassa.
Teeppä toi mensan älykkyysosamäärätesti ja sano mitä tuli.
- fiksumpi
Kävin tekemässä, sain tulokseksi 138.
fiksumpi kirjoitti:
Kävin tekemässä, sain tulokseksi 138.
Muistaakseni se on 30 tai 40 min testi, mutta teit sen 6 minuutissa. Huijaatko?
- TheNewEsups
fiksumpi kirjoitti:
1. "En tiedä voiko heitä sanoa edes kavereiksi..."
2. Missäköhän vitun kohtaa mä väitin että sua kiusataan? - fiksumpi
AIDS kirjoitti:
Muistaakseni se on 30 tai 40 min testi, mutta teit sen 6 minuutissa. Huijaatko?
En huijannut, testi oli todella helppo ja nopea
- fiksumpi
TheNewEsups kirjoitti:
1. "En tiedä voiko heitä sanoa edes kavereiksi..."
2. Missäköhän vitun kohtaa mä väitin että sua kiusataan?Et sanonutkaan, halusin vain ilmoittaa tästä jos joku sattui miettimään
Miksi vittuilet minulle jos en ole vittuillut sinulle? - TheNewEsups
fiksumpi kirjoitti:
Et sanonutkaan, halusin vain ilmoittaa tästä jos joku sattui miettimään
Miksi vittuilet minulle jos en ole vittuillut sinulle?Taidat olla täydellinen esimerkki siitä, kuinka tyhmä henkilö on niin tyhmä, ettei tajua olevansa tyhmä.
- fiksumpi
Sepä kiva, mutta onko vittuileminen ihmiselle joka ei ole sinulle vittuillut fiksua?
- TheNewEsups
fiksumpi kirjoitti:
Sepä kiva, mutta onko vittuileminen ihmiselle joka ei ole sinulle vittuillut fiksua?
Juu.
Lähes kaikilla kouluampujillakin on ollut ainakin jonkinlainen kuvitelma henkisestä paremmuudestaan - joka on sitten kulminoitunut itsemurhaan raukkamaisen teon jälkeen.
En väitä, että olisit samanlainen. Mainitsin asian siksi, että tietäisit tarkkailla itseäsi. Ylemmyyden tunne yhdistettynä tunteettomuuteen ja varsinkin empatiakyvyn puutteeseen on vaarallinen yhdistelmä. Koeta kaikin keinoin välttää kyynistymästä.
Tekstisi perusteella saatat jopa ollakin älykkyytesi lisäksi myös keskivertoa ikäistäsi kypsempi. Ainakin osaat kirjoittaa.
Onko sinulla mitään harrastuksia? Samanhenkisten porukoista saattaisi löytyä samoin ajattelevaa seuraa.
Sosiaalisten tilanteiden pelko on asia, josta kannattaisi käydä juttelemassa ihan terveydenhuollon ammattilaisen kanssa. Tiedän useita tapauksia, joissa tilanne ei ole suinkaan parantunut ajan kuluessa, vaan päinvastoin muuttunut vanhempana todella invalidisoivaksi.
Tuli myös mieleen, että kärsitköhän myös jonkinasteisesta masennuksesta.
Mitä loppujen lopuksi tarkoitat nuoruuden elämisellä? En minäkään käynyt yksissäkään kunnon kotibileissä, enkä kyllä koe menettäneeni mitään. Eka känni tuli otettua 15-vuotiaana, mutta teinijuomiset voi laskea yhden käden sormilla.
En nyt sitten tiedä, että onko tästä loppujen lopuksi mitään apua sinulle...- fiksumpi
Hyvin kirjoitettu, voinkin alkaa vastaamaan järjestyksessä, aloitan ensimmäisestä. Äläkä sitten käsitä vittuiluna tätä, vastaan järjestyksessä.
1. Kouluampumista en ole ikinä ajatellut
2. Voisin alkaa tarkkailemaan oikeasti itseäni
3. Osaan kirjoitta ihan omasta mielestäni hyvin. Kypsemmyydestä olen sitten täysin varma.
4. Tarkoititko sosiaalisten tilanteiden pelolla tuota kaverin kanssa vietetettyä vapaa-aikaa?
5 Kärsin masennuksesta ja olen introvertti
6. Nuoruuden elämisellä tarkoitan sitä mitä kaikkea hullua ja siistiä mikä kuuluu nuoruuteeen, mutta minusta tuntuu että tuhlaan kokoajan nuoruuttani
Ymmärsin kaiken mitä kirjoitit. fiksumpi kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu, voinkin alkaa vastaamaan järjestyksessä, aloitan ensimmäisestä. Äläkä sitten käsitä vittuiluna tätä, vastaan järjestyksessä.
3. Osaan kirjoitta ihan omasta mielestäni hyvin. Kypsemmyydestä olen sitten täysin varma.
4. Tarkoititko sosiaalisten tilanteiden pelolla tuota kaverin kanssa vietetettyä vapaa-aikaa?
6. Nuoruuden elämisellä tarkoitan sitä mitä kaikkea hullua ja siistiä mikä kuuluu nuoruuteeen, mutta minusta tuntuu että tuhlaan kokoajan nuoruuttani
Ymmärsin kaiken mitä kirjoitit.3. Ironista sinänsä, että se kirjoitusvirhe lipsahti juuri tähän kohtaan. 😂 (Ei pahalla)
4. Tarkoitin juuri sitä, että et ole uskaltanut mennä kaveriesi kotiin tai niihin kotibileisiin. Tai jos et muutenkaan pysty olemaan "tavisten" seurassa.
5. Hoidetaanko masennustasi?
6. Sori, mutta kypsyyspisteesi tipahtivat juuri vähäsen. Nuoruuteen ei tarvitse kuulua mitään hullua. Maailmassa on jo ihan riittävästi teiniperseilyä ilman sinuakin.
En äkkiseltään keksi yhtään sellaista asiaa, mitä ei voisi tehdä vasta/vielä aikuisenakin. Tietysti jotkut jutut on sellaisia, jotka saa teininä helpommin anteeksi ja herättää silloin vähemmän ympäristön paheksuntaa, mutta sellaiset jutut voi minun mielestäni jättää tekemättäkin...fiksumpi kirjoitti:
Ymmärsin kaiken mitä kirjoitit.Itse diagnosoitu masennus?
- fiksumpi
Itse olen ja tiedän olevani masentunut.
fiksumpi kirjoitti:
Itse olen ja tiedän olevani masentunut.
Okei en nyt ala vittuilemaan asiasta. Yritän vähän hillitä itseäni.
AIDS kirjoitti:
Okei en nyt ala vittuilemaan asiasta. Yritän vähän hillitä itseäni.
Kyllähän esim. netistä löytyy näitä oletko masentunut - testejä / kysymyssarjoja. Eihän niilläkään diagnoosia voi tehdä, mutta jonkinlaisen arvion masennuksensa asteesta niilläkin saa aikaiseksi.
Ainakin vihdoinkin kiinnostava keskustelu. Eihän tossa mitenkään voi sua auttaa, kidu ysiluokka ja mene hyvään lukioon ja toivo, että saat sieltä hyvää seuraa. Ainakin käyttäydyt asiallisesti toisin kuin ihmiset yleensä. Parempi se on älykäs olla kuin idiotti.
- fiksumpi
Totta, yritän luultavasti tehdä niinkuin sanoit mutta haluaisin jollain tapaa elää tätä nuoruutta, en osaa selittää oikealla tavalla.
Tunkeudu vain mukaan kaveriporukkaan, joka näyttää mukavalta. Valita opettajalle kiusaamisesta, jos et saa kavereita. Jollain kerralla tämä toimii.
Ripuliratsastaja kirjoitti:
Tunkeudu vain mukaan kaveriporukkaan, joka näyttää mukavalta. Valita opettajalle kiusaamisesta, jos et saa kavereita. Jollain kerralla tämä toimii.
Kokemusta?
Ei, mutta koulussani ollella pojalla tämä vaikutti toimivan, joten päätin ilmoitaa, AIDS.
- fiksumpi
En halua alentua tällaiseen. Tarkoitukseni on löytää samanhenkinen kaveri tai kaveriporukka, eikä tunkeutuminen auta vaan pahentaa.
- JokaPäiväkö
Miksi sää oot koulussa lauantait ja sunnuntaitkin?
- fiksumpi
"Älä tuomitse, jokainen käy läpi omia taistelujaan."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän474906- 3261898
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131768Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut681440Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681417- 811174
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh301147- 361036
- 421005
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21954