Onko muilla pariskunnilla nuortamiestä joka nai molempia. Olemme löytäneet tällaisen siistin miehen joka käyttää ylä ja alapäätä ja vielä isoa
Omituisiako
18
193
Vastaukset
- bkmbc
No eipä ole.
Mistä te löysitte sellaisen? Etsittekö jostakin, etsiytyikö itse vai sattumako toi?
Mitä teette yhdessä? - löytäneet
Olemme naispari ja tuomme kotiin vain sellaisia nuoria miehiä jotka haluavat naida meitä molempia. Yleensä tuomme vain yhden, mutta joskus tuomme vaihtelun vuoksi kaksi nuorukaista kilpasille.
Kuulostaa hienolta ja tuntuu varmasti kanssa.
- ööööökkk
Sulla on lepakoita tapulissa hönö
- löytäneet
Se on hienoa jo hyväksi koetun kanssa, mutta uusien iskeminen on enempi arpapeliä. Noin joka kymmenes uusi on hyvä panemaan, mutta sellainen on usein huono puhumaan.
löytäneet kirjoitti:
Se on hienoa jo hyväksi koetun kanssa, mutta uusien iskeminen on enempi arpapeliä. Noin joka kymmenes uusi on hyvä panemaan, mutta sellainen on usein huono puhumaan.
Mä olen yhdelle parille se kymmenes vähäpuheinen. Tosin pari on se aktiinen toimija.
- xxffff
Löylykauha perseeseen kaappihomo
xxffff kirjoitti:
Löylykauha perseeseen kaappihomo
Onko sulla sellainen nahkapäällysteinen?
- Apupoikalpr
Olen harrastanut tätä kivaa kahdenkin Etelä-Karjalaisen pariskunnan kanssa, aina välillä, kun aikataulut sattuu yhteen, n. 1 kerta vuodessa, jo vuosia. Homma toimii, kun kaikilla on järki päässä ja kaikki kunnioittavat toisiaan. Toteutetaan toistemme fantasioita ja nautitaan. Tietenkin tämä vaatii luottamusta ja minusta ei ole heidän ikinä tarvinnut huolehtia, että vaimoja olisin varastamassa. Ja saman kanssa ei tietenkään tarvitse pelätä tautejakaan.
- hyvääparille
vittu eihän mun monkeyssä ole tulppaa paikallaan kuka helvetti sen vei?
- Pikkurouvankiva
Joo, meillä oli, mutta kaveri ei sitten muutaman kerran jälkeen innostunut noista miestenvälisistä ( mieheni on BI ). Nyttemmin poika käy pari...kolme kertaa kuukaudessa ja sitten tämä "miespari" panee vain mua.. vuorotellen.
- Kaverille_kans
Meillä keskitytään ainoastaan vaimon hyväilyyn ja kimpassa naintiin
- ccggty
Hoitele vaan sitä kuivaa äitiäs peräkamari poika
- hekotusta
Taas joku säälittävä pikkupoika päiväuniensa kanssa.
Nykypojilla on säälittävän pienet munat, siksi niitä karvoja pitää varmaan ajella kuin tytöt, että näyttäisi isommalta. Meinasin uimahallissa kuolla nauruun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk525406Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4175069Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5733433SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit832906Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1322730Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2622694Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.2012656"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –931794Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6561724Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki181610