Nyt mie tillaan hetsiltään Harrikan. Sit mie oon maailmankurko. Saiska pillanderii Rovaniemelt?
Rumppi voitti
15
77
Vastaukset
- poikienhuvit
rovaniemeltä saat hikisii lumiskootteri poikii kelkkahaalareissa.
- PeltoTraktorinÄiti
Mitä pohjoisemmaksi mennään, niin älykkyysosamäärä vähänee.
- OngelmienHkiSoweto
jooo, tyhmyys on suurimmillaan siellä helsinki mogadishu sowetossa.
Kaameeta kattella siellä sitä kehitystä murjaanivaltioksi.... kehitysmaaksi.
- rötköttöjä
Siellä riittää ötökkää, et voi ajella suu auki! Tullee päivän roteiinit täyteen!
- Tilausjolähtenytkö
No Trumph voitti tosiaan.
Kerro toki minkä Harrikan mallit olet tilannut.
Tai voihan olla, että pätevästä syystä ( jonka me kaikki kyllä arvaamme) et sitä uutta Harleyta lopulta tilannutkaan. - PeltoTraktori
No ehämmie voi tilata Harleyy ku mie join kaikki rahat, ja korttiki meni samas rytäkäs. Mut ainaha mie voin mennä vessaan jonkun motukkalehen kaa. Rumppi voitti, ja mie ostan Harrikan ku saan rahaa ja A-kortin. Tai sit maalaan joponi mustaks.
- jytisee
Sähkö fillari kulkee kevyemmin kuin moukkamainen jenkki motskari!
- PeltoTraktori
Jos mie ostan sähköpolkiksen, miut ristiinnaulitaan tääl Rovaniemel. Mielummin Harlei, ku sillo voi joku tyttölappalainan antaa pilhakkaa. Mut mie vaan niit poikii kattelen sillä silmällä.
- KusipääTraktorinIsä
Anteeksi palstalaiset poikani oireilut.
Ne johtuu siitä että hänellä ei ole omaa elämää.
Laitoin hänet kotiarestiin, mutta koska hänellä ei ole muita kavereita kuin tietokoneensa, hän häiriköi täälä arestistaankin.
- SäälittäväLuuseri
Mulla ei ole pyörää. Haaveilen työttömänä sellaisesta. Olen vain säälittävä palstoille kirjoittava luuseri. Miten tästä pääsisi nousuun......
- LerssiLeena
Mää rakastusin tohon PeltoTraktoriin. Se on tosimiäs eikä mikkää Porin apina. Kerta.
- LerssiLeena
Mää haluun PeltoTraktorii. Tule ja ota minut nuorena. Neitsyyteni on sinun, jos vain haluat.
Äiti, älä puutu mun pimppajuttuihin. Sun oma konehuonees on jo horoks hoonattu. Pyrin samaan. Omenapuusta ei kauas putoa. - LerssiLeenanHoroÄiti
Hyvä LerssiLeena, nyt pääsit asia ytimeen.
Sinulla on lerssi juuri sen johdosta, että sinut hoonasi mailmaan yx sun toinen ja kax takaapäin kaikki yhtäaikaa.
Ei todellakaan omppu kauas pudonnut, mutta osui kiveen ja siitä oireilu. - LerssiLeena
Kivaa olla LerssiLeena, saa istuu motukan kyydissä ja mopopojat kuolaa mun piparii.
- PolarisPelleJänkhält
LerssiLeena, saisinks mie nuolla sinnuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966