Nyt mie tillaan hetsiltään Harrikan. Sit mie oon maailmankurko. Saiska pillanderii Rovaniemelt?
Rumppi voitti
15
58
Vastaukset
- poikienhuvit
rovaniemeltä saat hikisii lumiskootteri poikii kelkkahaalareissa.
- PeltoTraktorinÄiti
Mitä pohjoisemmaksi mennään, niin älykkyysosamäärä vähänee.
- OngelmienHkiSoweto
jooo, tyhmyys on suurimmillaan siellä helsinki mogadishu sowetossa.
Kaameeta kattella siellä sitä kehitystä murjaanivaltioksi.... kehitysmaaksi.
- rötköttöjä
Siellä riittää ötökkää, et voi ajella suu auki! Tullee päivän roteiinit täyteen!
- Tilausjolähtenytkö
No Trumph voitti tosiaan.
Kerro toki minkä Harrikan mallit olet tilannut.
Tai voihan olla, että pätevästä syystä ( jonka me kaikki kyllä arvaamme) et sitä uutta Harleyta lopulta tilannutkaan. - PeltoTraktori
No ehämmie voi tilata Harleyy ku mie join kaikki rahat, ja korttiki meni samas rytäkäs. Mut ainaha mie voin mennä vessaan jonkun motukkalehen kaa. Rumppi voitti, ja mie ostan Harrikan ku saan rahaa ja A-kortin. Tai sit maalaan joponi mustaks.
- jytisee
Sähkö fillari kulkee kevyemmin kuin moukkamainen jenkki motskari!
- PeltoTraktori
Jos mie ostan sähköpolkiksen, miut ristiinnaulitaan tääl Rovaniemel. Mielummin Harlei, ku sillo voi joku tyttölappalainan antaa pilhakkaa. Mut mie vaan niit poikii kattelen sillä silmällä.
- KusipääTraktorinIsä
Anteeksi palstalaiset poikani oireilut.
Ne johtuu siitä että hänellä ei ole omaa elämää.
Laitoin hänet kotiarestiin, mutta koska hänellä ei ole muita kavereita kuin tietokoneensa, hän häiriköi täälä arestistaankin.
- SäälittäväLuuseri
Mulla ei ole pyörää. Haaveilen työttömänä sellaisesta. Olen vain säälittävä palstoille kirjoittava luuseri. Miten tästä pääsisi nousuun......
- LerssiLeena
Mää rakastusin tohon PeltoTraktoriin. Se on tosimiäs eikä mikkää Porin apina. Kerta.
- LerssiLeena
Mää haluun PeltoTraktorii. Tule ja ota minut nuorena. Neitsyyteni on sinun, jos vain haluat.
Äiti, älä puutu mun pimppajuttuihin. Sun oma konehuonees on jo horoks hoonattu. Pyrin samaan. Omenapuusta ei kauas putoa. - LerssiLeenanHoroÄiti
Hyvä LerssiLeena, nyt pääsit asia ytimeen.
Sinulla on lerssi juuri sen johdosta, että sinut hoonasi mailmaan yx sun toinen ja kax takaapäin kaikki yhtäaikaa.
Ei todellakaan omppu kauas pudonnut, mutta osui kiveen ja siitä oireilu. - LerssiLeena
Kivaa olla LerssiLeena, saa istuu motukan kyydissä ja mopopojat kuolaa mun piparii.
- PolarisPelleJänkhält
LerssiLeena, saisinks mie nuolla sinnuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860