Mitä asentoa suosittelet?

Yokoz88

Olen tapaillut muutaman viikon ajan itseäni hieman nuorempaa tyttöä ja toivon mukaan tulevana viikonloppuna harrastamme ekaa kertaa seksiä. Ongelma on siinä että tyttö on todella hoikka (mitat 175/48), kapeat jalat jne. ja mietin että mikä olisi paras asento? Tykkään eniten panna takaapäin doggy style asennossa mutta en ole koskaan pannut ketään niin laihaa. Hänellä on pyöreä mutta pieni peppu ja mietin miten pillu asettuu kontallaan asennossa, työntyykö eteenpäin tms. Ja millaisista asennoista hoikat tytöt yleensä tykkäävät?

10

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janussi69

      ee ne tykkee, hoikat tytöt mistää asennosta

    • 65678765

      Riippuu mistä tykkäät. Itse tykkään jos tytöllä on muodokkaat pakarat jotka läpsyvät työntöjen tahtiin kun panee takaapäin mutta pienipeppuisella ja hoikalla tytöllä tosiaan pillu tulee enemmän "esille" kun tyttö pyllistää ja kun panee doggy asennossa niin näkee hyvin kuinka kalu työntyy sisään.

    • 1819

      Noin laihat tuppaavat olemaan kuivia. Eli eivät oikein pidä seksistä. Lisäksi niillä ei ole energiaa. Eli homma lopahtaa siihen kun ne ei jaksa. Ja silloin on tunnelma kadonnut.

    • RakastajaRaju

      Hoikat tytöt tykkää kaikista asennoista. On parhaita vaihtamaan nopeasti asentoa. Ensin pidät rintoja hyvänä ja sitten nuolet pillun ja aloitat ihan lähetyssaarnaajassa. Sitten vaan kysyt naiselta, että mistä asennosta jatketaan. Jos on rohkee ja kokenut tulee ratsaille, jos ei mitään vastaa, niin nostat hänen jalkansa olkapäille ja siitä työnnät ne koukkuun ja johan sulta on spermatkin tullut, tai ammuit ne jo aiemmin kumiin tai reisille.

      • Tuo ratsaille tulo kyllä vaatii suurta rohkeutta, itse en moista ole vielä uskaltanut edes ajatella...

        Nim. 10v samaa rouvaa katsellut


    • tapaillut

      Herrasmies tiedustelee aina naisen lempiasentoa ja kertoo omansa riippumatta naisen laihuudesta tai lihavuudesta.

    • rentoutunut

      se on se mikä toimii. Itse suosittelen naista päällä ensikertalaisille.

    • mohamed-

      Minä tykätä väkisin asento olla paras

    • njjjjlkjjh

      Työnnä löylykauha perseeseen lortto lunttu

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe