Usassa eri meininki?

ottakaaopiksi

Siellä valitaan miehiä,eikä homoja ja luusereita....

21

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erimeininki

      Joo, siellä valituksi tulee se joka saa vähemmän ääniä!

      • politiikko

        Otappa asiasta selvää, vaikka kuinka vähä ääniä mutta jos saat sen 270 valitsia mies,naista taakse niin on voittanut vaalit. VITUN ÄÄLIÖ!!!


      • Saatanan imbesilli... Yhdysvalloissa (Kuten ennenkin ylijumala Kekkosen aikaan Suomessakin) valitaan presidentti valitsijamiehillä. Tämä takaa, että urbanisoituneet ja suuret kaupungit eivät voi kontrolloida kokonaisia osavaltioita kuten Nevada tai Utah. Sen jälkeen, kun Suomesta valitsijamiehet poisttettiin on Lappi ja syrjäkyltä kärsineet helvetisti.


    • PallitPaukkuvat
    • TrumpEläkeläinen

      Paluu 1950-luvulle voi osoittautua hankalahkoksi toteuttaa.

      Murehtii Trump, 70v. ja risat.

      • eimamutukselle

        Pelle pöllyssä hourit tapasi mukaan..


      • Koroljov

        Trump ei ole 1950-lukua vaan nimenomaan tätä päivää. Trumpin myötä USA pääsee ylitse viime vuosisadan ajattelusta ja kylmän sodan aikakauden jättämistä pinttyneistä ennakkoluuloista. Trump hyväksynee Venäjän ja Kiinan idean moninapaisesta, monenkeskisestä maailmanjärjestyksestä, jossa suurvallat kunnioittavat toistensa ja pienempienkin maiden intressipiirejä, itsenäisyyttä, kulttuuria, uskontoa, traditioita ja muita erityispiirteitä. "New World Order" eli globalistien sairas unelma USA:n kautta johdettavasta ylikansallisesta liberaalista hegemoniasta menee hautaansa.


    • tuleesuomeenkiin

      Tästä alkaa äänestäjien kosto petturreille!

    • voipettureita

      Luuta lakase Europn ja Suomen ...

    • Oppikohanne

      Palleaan mamutajasuvakeille?

      • missämoista

        Tää käytäntö menee pöllyssö olevien viherhomojen ja lespojen hilseen yli!


      • kohtasuomi

        Ranska ja Ruotsi jo menetetty musuille..


      • kohtasuomi kirjoitti:

        Ranska ja Ruotsi jo menetetty musuille..

        Äläpä nuolaise... saattaapa Le Pen yllättää Ranskan vaaleissa ja saattaa populistit johtoon.


    • Suomentuho

      Herääkö suomalaiset? Vai jatkuuko pöllyvihreiden homotusmamutuspolitiikka?

    • hyväniin

      Jenkeillä sittenkin älyä!

    • Onmenossa

      Viherpellet haluaa tuhhota Suomen!

    • UnelmaMoskeija

      Hyvin ovat onnistuneet tehtävässään.

    • tollovihreät

      Ei homoista ja lesdoidta johtotehtäviin... Vaikka Suomentollo yritti homopresaa meille..

    • oalkanut

      Joulukuussa kyrvähtää Italiansuvakit!

    • hyvämeininkion

      Siellä ei enää somput kuseta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe