Live: Trumpin vastainen mielenosoitus New Yorkissa

nacho-revolution

16

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh__

      joku lakupekka siellä kiihottaa

    • lkjlkjjlklmkl

      Afrikan työttömät siellä taas huutaa.........

    • fdvfv

      Järkevää ja hyvää jengiä.

    • TRUMP-ULOS-ULOS

      HIENO HOMMA ! !

    • TrumpTrumpTrumpTrump

      V,tuttaako niitä siellä,toivottavasti,hahahaaa

    • lpolkok

      On se kumma, kun pitää nöyristellä ja antaa oma maansa pilattavaksi. Mitään r-sismia ei olisi, jos nämä "uhrit" käyttäytyisivät ihmisiksi, mutta aina pitää antaa periksi kohtuuttomille vaatimuksille ja syyttää vielä itseään, kun eivät ole tyytyväisiä mihinkään.
      Haluavat kaikki oikeudet ja oikotiet onneen, mutta mitään normaaleja velvollisuuksia ei haluta ottaa. Tarkoitan velvollisuuksilla sitä, että ei tuhottaisi jonkun toisen työllä rakentamaa omaisuutta ja tehtäisi rikoksia.

    • Amerikan suvakki pellet riehuu laillista vaalitulosta vastaan.
      Olisi kansalliskaartille töitä,pellet kuuluisi laittaa ojennukseen
      vaikka väkivalloin.

      • YLPEÄ-SUVAKKI

        OLEN YLPEÄ SUVAKKIUDESTANI, MIELUITEN SUVAKKI KUIN NATSI, MIELUITEN SUVAKKI KUIN KU KLUX KLANILAINEN ! ! !


    • KakkuPille

      Vaikuttavan näköinen joukko, pari räyhänekrua ja valkoiset pers'kärpäset niiden ympärillä. Ei mulla muuta.

    • hjfjhj

      Jopa tuo haastattelija yrittää noille sanoa, että erittäin moni ihminen kuitenkin halusi Trumpin presidentiksi, mutta eihän se heille kelpaa, vaan jokaisen pitäisi saada minun oma presidentti, vähät siitä mitä laki ja muut äänestäjät ovat mieltä.

      Tietysti isoon maahan sopii paljon kaikenaisia hulluja.

      Toisaalta mitähän hyvää demokraatit ja jopa afroamerikkalainen presidentti on saanut aikaan tuossa jakautumiskysymyksessä.

      Kyllä mediallakin on osuus tuossa provosoitumisessa, jos vuosi toitotetaan, mitä kaikkea pahaa Trump tekee, niin varsinkin vähälahjaiset uskovat.

    • Tgffd

      Ainahan siellä jostain mieltäosoitetaan. Sama oli viime vaalien jälkeen. Ei vain aina ylitä suvakkimedian uutiskynnystä jos sopiva tyyppi valitaan.

    • kljkljlkkjk

      Suvakit ja muut hörhöt haluu vaan lisää joukkosurmia Amerikkaan kummasti niiltä on kaikki unohtunu puolessa vuodessa..........

      • nopeli

        Näyttää siltä, että Usassa on tuo demokratia samalla tasolla kuin Lähi-idän maissa. Ei osata sopeuta enemmistön päätökseen. Tosin minä ajattelin, että jokohan tulee yöllä jo ensimmäinen poliittinen murha, mutta se jäikin vain sikäläisten vihervasemmistolaisten ja trasviittien mölinäksi ja mielenosoitukseksi.
        Onhan se mielenkiintoista nähdä, että on noinkin sekavia maita olemassa, kuin Yhdysvallat.


    • Itsevaan

      Käänteisen syrjinnän lopettaminen ottaa päähän kun nyt vähimmistötkin joutuvat tekemään töitä.

    • fghdfgh

      Jahas nyt on jo aseet kaivettu esille, 5 ihmistä ammuttu Seatlessa.

      Ihan kuin ei oltaisi sivistysvaltiossa, vaan jossain banaanidemokratiassa.

    • demarienvihollno1

      ..Niin, se oli se Trumpin porukka jonka" pelättiin" aiheuttavan väkivaltaa.
      Taas homo-sakin paska puheita. Clintonin sakki siellä pauhaa ja meluaa, toivotaan, että tämä moraaliton aborotti jees Clintonin porukka ei aiheuta väkivaltaa homostelullaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe