En tiiä, mihin topicciin tää kuuluis, mut haluisin tietää, et ootteko lukenu Rebecca Brownin kirjoja? (Jeesus Kristus vapautti vangitut, Valmistaudu sotaan, Astiaksi jaloon käyttöön) Mitä mieltä lukeeneet on näistä?
Rebecca Brown
10
2012
Vastaukset
- yes,
Henkien erottajien peruskirjoja.
Varo kaatajia ja uudestikastajia!!! - poi
Ei ole kunnolla omakohtaista tietoa mutta huhun mukaan ne ovat huijausta. Huhuja tosin on monenlaisia. Käsittääkseni niissä on aina pelkopainotteisia näkemyksiä, enkä itse usko Jumalan pelottelevan ehkä jollakulla toisella on sellainen motiivi.
- ei muuta.
Olen lukenut,en tuolloin n 5v sitten tajunnut kirjan sanomaa,nyt
tajuan.
Vastareaktio tulee väistämättä jos ei ole asiaan perehtynyt.
Radikaali kirja,ne jotka ovat joutuneet eturintamalle tajuavat 'kirjan sanoman.
Ei kannata lukea jos ei ole perustietoa hengellisestä sodankäynnistä. - Vastustusta kyllä sa
ei muuta. kirjoitti:
Olen lukenut,en tuolloin n 5v sitten tajunnut kirjan sanomaa,nyt
tajuan.
Vastareaktio tulee väistämättä jos ei ole asiaan perehtynyt.
Radikaali kirja,ne jotka ovat joutuneet eturintamalle tajuavat 'kirjan sanoman.
Ei kannata lukea jos ei ole perustietoa hengellisestä sodankäynnistä.Ihan sama,kuin edellisen vastaajan,luin aikoinaan eka kirjan,
Jeesus Kristus vapautti vangitut,enkä sulattanut oikeen yhtään.
Tänään ymmärrys on lisääntynyt ja olen lukemassa juuri
tuota eka kirjaa.
Vastareaktio tulee jos ei ole kyseisestä asiasta tietoa.
Suosittelisin ensin jos on kiinnostusta lukemaan aiheesta
jotain ns.kevyempiä versioita vaikka Kristian Sandin
Mitä on tapantunut vapauttamiselle.
Tottakai tätä aihetta vastaan noustaan pimeydestä
käsin kun varpaille astutaan.
En suosittele "suin päin"lähteä asiasta mesoamaan.
Jos Jumala on jonkun tällaiseen tehtävään valinnut,hän
alkaa pienestä kasvattamaan ja kouluttamaan pääasiassa
omien kokemusten siivittämänä.
Olen harmissani kun niin moni seurakunta ohittaa tämän
raamatullisen aihepiirin(vapauttaminen,demonit jne.)
Kun ottaa huomioon,että itse Jeesuksella ja opetuslapsilla
tämä demonien ulosajaminen oli jokapäiväistä toimintaa
evankeliumin ja sairaiden parantamisen ohella.
Edesmennyt Derek Prince on myös kirjoittanut aiheesta
kirjan He ajavat ulos demoneja joka on tietääkseni loppuunmyyty,
eli kyllä asiaan on kiinnostusta. - lue Sanasta.
Ei ole huijausta ja pelko asiaa kohtaan onkin vastustajan
tarkoitus,ettei kukaan astu heidän reviirille.
He pelkäävät uskovia jotka ymmärtävät auktoriteettiaseman
elämässään.
Isä antoi meille nimen joka on korkein
nimi,Jeesus Kristus ja luvan käyttää
tätä nimeä.
Huhuihin ei kannata mennä mukaan.
Kannattaa lukea paljon Sanaa.Sieltä
löytää totuuden.Ja se (Hän)tekee vapaaksi. - Vapauteen Kristus me
Vastustusta kyllä sa kirjoitti:
Ihan sama,kuin edellisen vastaajan,luin aikoinaan eka kirjan,
Jeesus Kristus vapautti vangitut,enkä sulattanut oikeen yhtään.
Tänään ymmärrys on lisääntynyt ja olen lukemassa juuri
tuota eka kirjaa.
Vastareaktio tulee jos ei ole kyseisestä asiasta tietoa.
Suosittelisin ensin jos on kiinnostusta lukemaan aiheesta
jotain ns.kevyempiä versioita vaikka Kristian Sandin
Mitä on tapantunut vapauttamiselle.
Tottakai tätä aihetta vastaan noustaan pimeydestä
käsin kun varpaille astutaan.
En suosittele "suin päin"lähteä asiasta mesoamaan.
Jos Jumala on jonkun tällaiseen tehtävään valinnut,hän
alkaa pienestä kasvattamaan ja kouluttamaan pääasiassa
omien kokemusten siivittämänä.
Olen harmissani kun niin moni seurakunta ohittaa tämän
raamatullisen aihepiirin(vapauttaminen,demonit jne.)
Kun ottaa huomioon,että itse Jeesuksella ja opetuslapsilla
tämä demonien ulosajaminen oli jokapäiväistä toimintaa
evankeliumin ja sairaiden parantamisen ohella.
Edesmennyt Derek Prince on myös kirjoittanut aiheesta
kirjan He ajavat ulos demoneja joka on tietääkseni loppuunmyyty,
eli kyllä asiaan on kiinnostusta.edellisen,korjaus.. Derek Princen kirjan nimi on He karkoittavat demoneja.
Ja näköjään sitä taas saa ainakin TV 7,n kirjamyynnistä.
Tämä kirja on perusteellinen kirja,sisältää myös kirjoittajan
omia kokemuksia.Hyvin Raamatullisesti perusteltua tietoa
ns.syrjään jääneestä aiheesta.
Tämä aikaisemmin mainittu Kristian Sand taitaa olla tiettävästi yksi niistä
harvoista suomessa joka tiimeineen on tähän asiaan perehtynyt.
Myös omien kokemusten johdosta.On norjalais-syntyinen ja naimisissa
suomalaisen vaimon kanssa.Pitää aiheesta seminaareja niin suomessa
kuin rajan takanakin.
Luki aikoinaan taisteluissa ollessaan Graham Powellin kirjan Vapauta itsesi.
ja sai siitä paljon apua.Tämä Powellin kirja on taas perusteellinen "kädestä pitäen"'
neuvova kirja sidottuna olleille joita neuvotaan kirjassa vapauttamaan
itse itseänsä ja paljon muuta.Kirjassa kerrotaan niin ikään Graham Powellin
omasta pitkästä taistelusta vapauteen demonisista siteistä.
Sanottakoon nyt vielä kerran,että nämä Rebecca Brownin kirjoja ei kannata
lähteä kylmiltään lukemaan,ne ovat niin tuhtia tavaraa,että asiaa ymmärtämätön
saattaa käsittää monet siinä kerrotut asiat väärin.Brown on itsekin miltei koko ajan tulilinjalla,ja on kokenut paljon väärinymmärrystä,tottakai kun on ryöstämässä saalista vihollisen leiristä,saatanan
palvonnasta jne.Laittoi oman henkensä alttiiksi auttaessaan monia satoja
ulos paholaisen palvonnasta,tällaiseen Jumala ei kovin monia voi kutsua,
ymmärrettävistä syistä.
- Demoni ulos
Onko Suomessa riittävän voimakasta hengenmiestä ajamaan pois demoneja?
- Henkien_erottaminen
Jaa-a, en suosittele. Luin itse nuo kirjat joskus lukioikäisenä, ja siitä seurasi vain ahdistusta, pelkoa ja painajaisia moneksi kuukaudeksi. Eräs tuttuni luki nuo teini-ikäisenä ja sai pahoja mielenterveysongelmia, pitkä depressio ja oli sen takia ihan osastohoidossakin. Ei todellakaan ainakaan herkkähermoisille.
Noissa kirjoissa on armoton lakihenkisyys/syyllistäminen, erittäin kova ja ankara jumalakuva ja sekä ns. "valkoinen magia" eli se, että Brown sivuuttaa täysin rivien välistä paistavat omat mielenterveysongelmansa, ja lisäksi opettaa tekemään kummallisia rituaaleja (mm. suola ja öljy) demonien torjunnan nimissä. Tällainen avautui minulle jälkikäteen eräänlaisena okkultismina tai "valkoisen magian" opettamisena kristityille.
En suosittele. - Anonyymi
Luin aikoinaan joskus 1998 Brownin kirjat, ja toisaalta nämä olivat juuri sitä mitä olin etsinyt kristinuskosta : selvää taistelua ja hyvän ja pahan selvää eroa toista.
Mutta kun maailma ja elämä siinä ei ole noin mustavalkoista.
Rebekka Brownin kirjat panee näkemään ja kuulemaan demoneja ja vihollisen joukkoja joka puolella.
Nyt kun on ottanut etäisyyttä koko kristinuskoon, niin huomaa, että pystyy elämään ihan normaalia elämää, eikä joka nurkan takana väijy jokin demoni. Itse asiassa tuollainen pelkäävä asenne on naurettavaa. Ja siitä seuraa se, että kun olit sitonut yhden demonin ja Jeesuksen nimessä voittanut sen, niin heti seuraava demoni oli odottamassa.
Tämä seuraa, kun näkee vihollisia joka paikassa. Ja Rebekan kirjat lisää bensaa näihin liekkeihin.
Ps. Jossain varastossa minulla taitaa nämä kirjat vielä olla. Taidankin ottaa ne esille, ja tsekat, oliko niiden jutuissa niisä yhtään mitään järkeä. Ehkä jossain ihan oikeissa saatananpalvontapiireissä tämä mustavalkoisuus kärjistyy, ja Rebekka joutui käymään ihan oikeaa taistelua. Mutta normaalin ihmisen arkielämässä ei missään tapauksessa.
"Joka piruja maalaa seinille - hän niitä myös eteensä saa." (miksi siis maalailla ollenkaan) - Anonyymi
Painottaa liikaa pahaa kirjoissaan, kuten Gordon Binning. Kantsii opetella Raamatun opetuksien mukaista hengellistä sodankäyntiä, eikä antaa menestysteologien johtaa harhaan. Jos oppii hengellistä sodankäyntiä on ensiksi kasvettava kristittynä. Ei voi suoraan hypätä sinne missä omistaa Herrassa voiman yli pahojen henkien. Se vie aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758