Tekisi mieli tilata, mutta huonolla englannin kielellä tavasin mielipiteitä, että kauppa ei olisi luotettava. Onko kenelläkään kokemusta?
Onko kokemusta Buykud verkkokaupasta
9
2757
Vastaukset
- Nettishoppaaja
Toimitusaika melko pitkä ja vaatteet hintaansa nähden ehkä hieman heikkolaatuisia.
- Ryysispertti
Ei tuota ole olemassakaan?
- Anonyymi
on, on
- OhNou4
Vaatteiden materiaali ei ole sitä, mitä luvataan. Villaneule jonka tilasin on 100 % polyesteriä. Rahoja en saa takaisin vaan pitäisi maksaa palautus Kiinaan min 25€.
Näitä kokemuksia on netissä paljon.
Älkää missään nimessä tilatko!!! - Dimitrinorik
Huono kokemus tosi huono
- Mirkku-Markku
Olen ollut ihan tyytyväinen.PayPal in kautta maksan ja paketti tuodaan kotiin.
- Anonyymi
Tämä on totta, PayPal toimii hyvin.
- Anonyymi
On kokemusta.Vaatteet ovat isoja, periaate lienee ettei mikään purista.Mallisto muutenkin omaa luokkaansa, erikoinen!Värit maanläheisiä.
Puserot ja neuleet ovat mukavia, materiaaleista en tiedä mutta housuja en ostaisi.
Olkoon väljyys kuinka hyvä tahansa kun haarojenväli on jossain polven korkuudella, ei sellaisien haalareiden tai housujen kanssa ole mukava olla.
En yrittänyt palauttaa, heitin pois vaikka hinnat eivät olekaan edullisia. - Anonyymi
Kokemukseni hyviä ja huonoja. Vatteen kuvassa olevat kankaat eivät niin hyvälaatuisia mitä näyttävät kuvissa. Koot eivät aina pidä paikkaansa, vaikea palauttaa. Pari mekkoa on vielä käytössä , jo muutaman vuoden olleet. Pidän niistä edelleen. Useita olen kuitenkin palauttanut, koska kuva ja todellisuus eivä kohtaa. olen tilannut joitakin koruja, eivät tulleet koskaan perilla.
Tekisi vielä mieli tilata, mutta en sittenkään taida uskaltaa.
_ Satu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161