Tekisi mieli tilata, mutta huonolla englannin kielellä tavasin mielipiteitä, että kauppa ei olisi luotettava. Onko kenelläkään kokemusta?
Onko kokemusta Buykud verkkokaupasta
12
4813
Vastaukset
- Nettishoppaaja
Toimitusaika melko pitkä ja vaatteet hintaansa nähden ehkä hieman heikkolaatuisia.
- Ryysispertti
Ei tuota ole olemassakaan?
- Anonyymi
on, on
- Anonyymi00011
Joo, ei näytä olevan. En ole saanut lähetystä vaikka olen kysellyt sen perään jo kolme kertaa sähköpostilla. Epärehellinen firma!!!
- OhNou4
Vaatteiden materiaali ei ole sitä, mitä luvataan. Villaneule jonka tilasin on 100 % polyesteriä. Rahoja en saa takaisin vaan pitäisi maksaa palautus Kiinaan min 25€.
Näitä kokemuksia on netissä paljon.
Älkää missään nimessä tilatko!!! - Dimitrinorik
Huono kokemus tosi huono
- Anonyymi00012
Erittäin huono kokemus. Veloittivat heti puseroni hinnan mutta lähetystä ei koskaan tullut vaikka tiedustelin sitä monta kertaa. Ei viitsitty edes vastata. Aika huonoa kaupankäyntiä.
- Mirkku-Markku
Olen ollut ihan tyytyväinen.PayPal in kautta maksan ja paketti tuodaan kotiin.
- Anonyymi
Tämä on totta, PayPal toimii hyvin.
- Anonyymi
On kokemusta.Vaatteet ovat isoja, periaate lienee ettei mikään purista.Mallisto muutenkin omaa luokkaansa, erikoinen!Värit maanläheisiä.
Puserot ja neuleet ovat mukavia, materiaaleista en tiedä mutta housuja en ostaisi.
Olkoon väljyys kuinka hyvä tahansa kun haarojenväli on jossain polven korkuudella, ei sellaisien haalareiden tai housujen kanssa ole mukava olla.
En yrittänyt palauttaa, heitin pois vaikka hinnat eivät olekaan edullisia. - Anonyymi
Kokemukseni hyviä ja huonoja. Vatteen kuvassa olevat kankaat eivät niin hyvälaatuisia mitä näyttävät kuvissa. Koot eivät aina pidä paikkaansa, vaikea palauttaa. Pari mekkoa on vielä käytössä , jo muutaman vuoden olleet. Pidän niistä edelleen. Useita olen kuitenkin palauttanut, koska kuva ja todellisuus eivä kohtaa. olen tilannut joitakin koruja, eivät tulleet koskaan perilla.
Tekisi vielä mieli tilata, mutta en sittenkään taida uskaltaa.
_ Satu - Anonyymi00010
Ei ole. En ole saanut tilaustani vaikka olen lähettänyt heille jo kolme sähköpostia. Siis ei ole REHELLINEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83694032Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2523101Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672533Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast42013Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251620Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821570Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään691555Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j161170Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.491080- 611042