Onko kokemusta Buykud verkkokaupasta

onkorehellinen

Tekisi mieli tilata, mutta huonolla englannin kielellä tavasin mielipiteitä, että kauppa ei olisi luotettava. Onko kenelläkään kokemusta?

12

4813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettishoppaaja

Toimitusaika melko pitkä ja vaatteet hintaansa nähden ehkä hieman heikkolaatuisia.

• Ryysispertti

Ei tuota ole olemassakaan?

• Anonyymi

on, on

• Anonyymi00011

Joo, ei näytä olevan. En ole saanut lähetystä vaikka olen kysellyt sen perään jo kolme kertaa sähköpostilla. Epärehellinen firma!!!

• OhNou4

Vaatteiden materiaali ei ole sitä, mitä luvataan. Villaneule jonka tilasin on 100 % polyesteriä. Rahoja en saa takaisin vaan pitäisi maksaa palautus Kiinaan min 25€.
      Näitä kokemuksia on netissä paljon.
      Älkää missään nimessä tilatko!!!

• Dimitrinorik

Huono kokemus tosi huono

• Anonyymi00012

Erittäin huono kokemus. Veloittivat heti puseroni hinnan mutta lähetystä ei koskaan tullut vaikka tiedustelin sitä monta kertaa. Ei viitsitty edes vastata. Aika huonoa kaupankäyntiä.

• Mirkku-Markku

Olen ollut ihan tyytyväinen.PayPal in kautta maksan ja paketti tuodaan kotiin.

• Anonyymi

Tämä on totta, PayPal toimii hyvin.

• Anonyymi

On kokemusta.Vaatteet ovat isoja, periaate lienee ettei mikään purista.Mallisto muutenkin omaa luokkaansa, erikoinen!Värit maanläheisiä.
      Puserot ja neuleet ovat mukavia, materiaaleista en tiedä mutta housuja en ostaisi.
      Olkoon väljyys kuinka hyvä tahansa kun haarojenväli on jossain polven korkuudella, ei sellaisien haalareiden tai housujen kanssa ole mukava olla.
      En yrittänyt palauttaa, heitin pois vaikka hinnat eivät olekaan edullisia.

• Anonyymi

Kokemukseni hyviä ja huonoja. Vatteen kuvassa olevat kankaat eivät niin hyvälaatuisia mitä näyttävät kuvissa. Koot eivät aina pidä paikkaansa, vaikea palauttaa. Pari mekkoa on vielä käytössä , jo muutaman vuoden olleet. Pidän niistä edelleen. Useita olen kuitenkin palauttanut, koska kuva ja todellisuus eivä kohtaa. olen tilannut joitakin koruja, eivät tulleet koskaan perilla.
      Tekisi vielä mieli tilata, mutta en sittenkään taida uskaltaa.

_ Satu

• Anonyymi00010

Ei ole. En ole saanut tilaustani vaikka olen lähettänyt heille jo kolme sähköpostia. Siis ei ole REHELLINEN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      369
      4032
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      252
      3101
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      67
      2533
    4. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      4
      2013
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      25
      1620
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      182
      1570
    7. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1555
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1170
    9. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      49
      1080
    10. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      61
      1042
    Aihe