Onko kokemusta Buykud verkkokaupasta

onkorehellinen

Tekisi mieli tilata, mutta huonolla englannin kielellä tavasin mielipiteitä, että kauppa ei olisi luotettava. Onko kenelläkään kokemusta?

13

5264

Äänestä

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettishoppaaja

Toimitusaika melko pitkä ja vaatteet hintaansa nähden ehkä hieman heikkolaatuisia.

• Ryysispertti

Ei tuota ole olemassakaan?

• Anonyymi

on, on

• Anonyymi00011

Joo, ei näytä olevan. En ole saanut lähetystä vaikka olen kysellyt sen perään jo kolme kertaa sähköpostilla. Epärehellinen firma!!!

• OhNou4

Vaatteiden materiaali ei ole sitä, mitä luvataan. Villaneule jonka tilasin on 100 % polyesteriä. Rahoja en saa takaisin vaan pitäisi maksaa palautus Kiinaan min 25€.
      Näitä kokemuksia on netissä paljon.
      Älkää missään nimessä tilatko!!!

• Dimitrinorik

Huono kokemus tosi huono

• Anonyymi00012

Erittäin huono kokemus. Veloittivat heti puseroni hinnan mutta lähetystä ei koskaan tullut vaikka tiedustelin sitä monta kertaa. Ei viitsitty edes vastata. Aika huonoa kaupankäyntiä.

• Mirkku-Markku

Olen ollut ihan tyytyväinen.PayPal in kautta maksan ja paketti tuodaan kotiin.

• Anonyymi

Tämä on totta, PayPal toimii hyvin.

• Anonyymi

On kokemusta.Vaatteet ovat isoja, periaate lienee ettei mikään purista.Mallisto muutenkin omaa luokkaansa, erikoinen!Värit maanläheisiä.
      Puserot ja neuleet ovat mukavia, materiaaleista en tiedä mutta housuja en ostaisi.
      Olkoon väljyys kuinka hyvä tahansa kun haarojenväli on jossain polven korkuudella, ei sellaisien haalareiden tai housujen kanssa ole mukava olla.
      En yrittänyt palauttaa, heitin pois vaikka hinnat eivät olekaan edullisia.

• Anonyymi

Kokemukseni hyviä ja huonoja. Vatteen kuvassa olevat kankaat eivät niin hyvälaatuisia mitä näyttävät kuvissa. Koot eivät aina pidä paikkaansa, vaikea palauttaa. Pari mekkoa on vielä käytössä , jo muutaman vuoden olleet. Pidän niistä edelleen. Useita olen kuitenkin palauttanut, koska kuva ja todellisuus eivä kohtaa. olen tilannut joitakin koruja, eivät tulleet koskaan perilla.
      Tekisi vielä mieli tilata, mutta en sittenkään taida uskaltaa.

_ Satu

• Anonyymi00010

Ei ole. En ole saanut tilaustani vaikka olen lähettänyt heille jo kolme sähköpostia. Siis ei ole REHELLINEN!

• Anonyymi00013

Tilasin paidan. Kuvassa näytti paksulta puuvillalta. Ei ollut ,vaan erittäin ohutta .
      Paidassa oli pari tahraa . Antoivat alennusta.
      Harmikseni huomasin, että sama paita oli Temussa kolmasosa hinnalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe