leijona ja kauris miten sopii yhteen

miten leijona nainen ja kauris mies sopivat yhteen. meillä muuten menee tosi kivasti,mut kun mieheni kiukuttelee aivan turhasta..äksyilee ja todellakin näyttää ja purkaakin omat tunteet toisiin. olen joskus niinkö en kuuliskaan vaikka loukkaisikin minua,mutta kun itse en jaksa tapella.ja jotenkin tuntuu että se rauhottuukin sitten nopeammin kun en ota kantaa kiukutteluun

16

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijona

      Kas vaan, olet nitkahtanut kauriiseen! Se on kuulemma aika yleistä mutta aiheuttaa leijonille hankaluuksia. Kauris ei ole läheskään paras kumppani meikäläisille; kun tuli saa maata niskaan niin sehän sammuu....Kauriit on ihan kivoja, mutta pidemmän päälle tylsiä (ja aina töissä).

      • Leonardo

        Vaimo kauris, minä leijona. Ei toimi. Ei hellyyttä, lämpöä vaan töitä, töitä, töitä ja sit niin kamalasti väsyttää.... Sanalla sanoen hel-vetin tylsää! Kauriit ovatkin jonkin sortin pässejä;
        ajan hukkaa. Iloiselle, positiivisesti ajattelevalle, fiksulle, reippaalle ja seksille alttiille naiselle olis tarve....


      • nainen48
        Leonardo kirjoitti:

        Vaimo kauris, minä leijona. Ei toimi. Ei hellyyttä, lämpöä vaan töitä, töitä, töitä ja sit niin kamalasti väsyttää.... Sanalla sanoen hel-vetin tylsää! Kauriit ovatkin jonkin sortin pässejä;
        ajan hukkaa. Iloiselle, positiivisesti ajattelevalle, fiksulle, reippaalle ja seksille alttiille naiselle olis tarve....

        Onko järkeä ollenkaan kiusata itseään sellaisessa liitossa ? Tiedän tosin miten vaikeaa meidän leijonien on lopettaa avoiliitto...kova paikka myöntää itselleen epäonnistuneensa..ja toisaalta se on niin hankala ja aikaavievä prosessi että mukavuudenhaluisina lykkäämme ratkaisun tekoa . Niin itsekin tein . 10 v kypsyttelin ajatusta..mutta kun vihdoin sain sen yehtyä en ole päivääkään katunut . Ja etten ihan aiheesta eksyisi..olen kaksi kertaa elämässäni ollut rakastunut kauriiseen...onneksi niistä ei ole kehittynyt pysyviä juttuja : )


      • lars
        nainen48 kirjoitti:

        Onko järkeä ollenkaan kiusata itseään sellaisessa liitossa ? Tiedän tosin miten vaikeaa meidän leijonien on lopettaa avoiliitto...kova paikka myöntää itselleen epäonnistuneensa..ja toisaalta se on niin hankala ja aikaavievä prosessi että mukavuudenhaluisina lykkäämme ratkaisun tekoa . Niin itsekin tein . 10 v kypsyttelin ajatusta..mutta kun vihdoin sain sen yehtyä en ole päivääkään katunut . Ja etten ihan aiheesta eksyisi..olen kaksi kertaa elämässäni ollut rakastunut kauriiseen...onneksi niistä ei ole kehittynyt pysyviä juttuja : )

        ei kai täälä porukka niinku ihan tosissaan näitä kirjottele.. ei taida hissi vetää ylös asti jos näin on!!!????


    • - - - -

      leijona ja kauris EI! Tiedät sen jo varmaan itsekin! Leijona N ole valpas Leijona M ja Vaaka M kohdalla!!

    • Nuor-immeine

      Mä itte henk.koht. pidän eräästä kauriista.. Ja kovan kuoren alta oon löytäny herkän pojun..toivosin että siittä tulis jotain...Tosin kun olen näinkin nuori kuin 15..en voi siis tietää millainen työnarkomaani hän on...tosin jos hän keikkailee paljon...musiikillinen ihminen..

    • kaurikseen

      Se ei toiminut ainakaan meillä. Vastapuoli oli mestarivalehtelija ja käytti taitojaan epäröimättä... Kaikki muu tuli aina ennen minua; ystävät, työ, harrastukset, mikä vain sattui kyseisellä hetkellä kiinnostamaan.

      Onneksi herra vielä pettikin ja tajusin, että tästä maailmasta löytyy paljon parempiakin kumppaneita.

    • Leotar74

      Itse juuri erehdyin syksyllä menemään kihloihin kauris miehen kanssa ja eihän sitä kauaa kestänyt sen jälkeen kun oltiin saman katon alle muutettu. Niinku jossain horoskooppikirjassa olikin, että kiukkuisena ylenkatseellinen kauris tukahduttaa leijonan tulen paiskaamalla sen päälle pilkkansa kuivaa hiekkaa.. ja kaikenlisäksi hän tekee sen vielä niin ovelasti, ettei itsekään sitä koskaan myönnä. Harmittaa vaan kun tuntuu tuonkin eron jälkeen aina törmäävän kaurismiehiin.. eikä koskaan satu sitä jousimiestä kohdalle ;).
      Se vielä kauriista, että he ovat kyllä päällisin puolin mukavia ja puoleensavetäviä, mutta heillä on vain yksi intohimo mihin keskittävät kaikki ajatuksensa; joko työ, urheilu, musiikki tms.. ei koskaan nainen !!! Mutta, onnea silti kaikille leijona-kauris-pareille, voihan se joskus onnistuakin... -Leotar74-

    • Santtu-80

      Mä oon kihloissa kaurismiehen kanssa ja yhteiselo sujuu oikeinkin hyvin, ollaan vissiin jotenkin erikoistapaus koska meillä ei ainakaan oo yhtään tylsää... Ex olikin rapu ja se vasta tylsää oli ja se oli aina töissä ja sille mä tulin aina viimeks. Onneks nyt oon löytäny tollasen kauris-aarteen...

      • LeoN

        Kaurismies on todella ihana,eihän me voida kaikkia kauriita laittaa samaan kastiin, aina on poikkeuksia horoskooppimerkeissä ja tämäkin leijona-kauris-suhde toimii hyvin ; )

        Joten jos on ihastunut johonkin niin silloin on ihan sama horoskooppimerkille, sillä jos niitä tuijottaa liikaa, voi hyvä suhde mennä pieleen jo sen vuoksi kun luottaa liikaa siihen, mitä mistäkin horoskoopista on kirjoitettu, voihan niissä vähän totuuttakin olla luonteesta, mutta ei sen perusteella voi kumppania itselleen etsiä, luonteeseen vaikuttaa niin moni muukin tekijä!


      • Leijona
        LeoN kirjoitti:

        Kaurismies on todella ihana,eihän me voida kaikkia kauriita laittaa samaan kastiin, aina on poikkeuksia horoskooppimerkeissä ja tämäkin leijona-kauris-suhde toimii hyvin ; )

        Joten jos on ihastunut johonkin niin silloin on ihan sama horoskooppimerkille, sillä jos niitä tuijottaa liikaa, voi hyvä suhde mennä pieleen jo sen vuoksi kun luottaa liikaa siihen, mitä mistäkin horoskoopista on kirjoitettu, voihan niissä vähän totuuttakin olla luonteesta, mutta ei sen perusteella voi kumppania itselleen etsiä, luonteeseen vaikuttaa niin moni muukin tekijä!

        Eikai kukaan tosissaan merkkien perusteella seurustele tai dumppaa potentiaalia, mutta näin se vaan on että tyyppiominaisuuksia ei voida kiistää. Kuka sitten mitäkin suhteeltaan haluaa ja mihin tyytyy, voi saada mahdottomankin onnistumaan. Ihastuminen ja pitkä elämä yhdessä ovat keskenään sitten taas ihan eri juttuja.


      • Kaurisnainen
        Leijona kirjoitti:

        Eikai kukaan tosissaan merkkien perusteella seurustele tai dumppaa potentiaalia, mutta näin se vaan on että tyyppiominaisuuksia ei voida kiistää. Kuka sitten mitäkin suhteeltaan haluaa ja mihin tyytyy, voi saada mahdottomankin onnistumaan. Ihastuminen ja pitkä elämä yhdessä ovat keskenään sitten taas ihan eri juttuja.

        Minullapa on leijona aviomies ja oikein hyvin tullaan toimeen! Emme ole kumpikaan mitään "työnarkomaaneja" tai tylsiä eli puppua väittää että joku merkki sitä olisi..
        Täydennämme toisiamme ja
        kaikki pelaa just nappiinsa ;)

        Astrologiassa vaikuttaa vähän muukin, kuin pelkkä aurinkomerkki!


      • nämä
        Kaurisnainen kirjoitti:

        Minullapa on leijona aviomies ja oikein hyvin tullaan toimeen! Emme ole kumpikaan mitään "työnarkomaaneja" tai tylsiä eli puppua väittää että joku merkki sitä olisi..
        Täydennämme toisiamme ja
        kaikki pelaa just nappiinsa ;)

        Astrologiassa vaikuttaa vähän muukin, kuin pelkkä aurinkomerkki!

        vaikuttavat myös nousu ja kuumerkki, oikeassa olet!


    • ansku

      ollaan oltu onnellisesti naimisissa 13 vuotta. Työtä tehdään yhdessä yrittäjinä. Työpäivä loppuu aina samaan aikaan. Että mä inhoon yleistämistä!!!!

    • kauris-rapu

      Aikamoinen soppa on, Leijona haluaa huomiota ja ei mielellään paljasta tunteita, kauris ei taas osaa antaa huomiota vaikka pohjimmiltaan tuntisi syvää kiintymystä. Suuria väärinkäsityksiä ja taistoa oli koko suhde ainakin omalla kohdallani. Kummatkin ovat liian ylpeitä laittaakseen itsensä likoon.

    • Mariska24071989

      Noh mä en sopinu kauris miehen kanssa yhtään yhteen huomasin heti alussa oon siis leijona nainen ja tää mies oli kauris ikäeroa ei ollut kuin n.4-vuotta nyt oon aloittanut uuden jutun neitsyt miehen kanssa saa nähdä meneekö mihin suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      107
      1825
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1396
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1329
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1313
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      14
      1041
    Aihe