Hei, kyselisin saako mistään selville vai onko sattumanvaraista millainen toimitustapa ebaysta tilatessa tulee? Itse olen monta kertaa tilannut ebaysta ja puolet ovat tulleet tavallisella postilla ja puolet ovelle, ongelmana vain on se että kun tulee ovelle niin siitä ei missään mainita eikä myöskään siitä soiteta ja sitten joutuu soittelemaan perään (yleensä UPS) kun ei pystytty toimittamaan lähetystä.
Ebay ja toimitustapa
3
1727
Vastaukset
- AK887
Ebay ei ole kauppa, jossa kaikki myyjät toimisivat samalla tavalla. Niinpä jokainen myyjä ilmoittaa erikseen toimitustapansa ja -hintansa. Itse esimerkiksi tilasin juuri eteläkorealaiselta myyjältä pari Braun-partakoneen leikkuuterää ja metallikalvoa hitaimmalla tarjotusta kolmesta toimitustavasta.
Syy oli, että kiirettä ei ole, koska ne tulevat varalle odottamaan nykyisen teräkalvon rikkoutumista, ja hidas toimitus ei maksa mitään tällä myyjällä. Hitaus on tosin suhteellinen käsite. Tilasin nimittäin aikaisemmin samalta myyjältä tavaraa hitaasti toimitettuna ilman postikuluja, ja tavarat tulivat Etelä-Koreasta lähipostiini tasan seitsemässä päivässä.
Hinnoista sen verran, että saan kaksi leikkuuterää samalla hinnalla, jonka joutuisin maksamaan yhdestä Verkkokauppa.comissa. - Automp
Kysyppä tuolta itse olen tilannu autonosia ja ne on tulleet postiin..Postista sitten tullut kirje kotiin
http://www.opastaja.com/ebay-suomi-ohje-ja-kokemuksia/ - 7-11
Usein myyjän ilmoituksesta ei selviä, millä lailla hän lähettää paketin. Silloin on syytä kysyä myyjältä asiaa. EU:n ulkopuolelta tilatessa kannattaa ottaa huomioon, että kuriirifirmat ottavat verojen lisäksi vielä palkkion tullauksesta. Postin kautta lähetetyistä ei mene ylimääräisiä palkkioita, jos nettitullaa itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888