niin minä se olen olen kaikkien huulilla ,tuo on se kuiskuti ,kuiskuti ,meni mihin tahansa sormella ositetaan tuo se on ,niin minäkin haluaisi tietää mistä minua syytetään minä vajaaälynen en tajua selittäkää minulle äläkää kuiskutelko ,kukaan ei vastaa kun kysyn ?
suomen vihatuinko ?
7
455
Vastaukset
- Eijututilmastalähde
No mitäs olet tehnyt kun olet päässyt kaikkien suosioon? Mistä moinen kunnia kantaa että pitää ihan kuiskutella? Ethän ole antanut siihen syytä? Jos et niin sitten se on sinun kuvitelmaa ja harhaa.
- muista.lääkkeesi
Semmosta se on julkkiksena olo! :-D
Onhan se tietysti hankalaa kun yli 5 miljoonaa tyyppiä kuiskii ja osoittelee. Koita kestää, tähdenlento sinäkin kumminkin vain olet! - Valttikorttisi
Kaikki muuttuu vielä hyväksi sinunkin elämässä ahdistavassa.
Et ole ainut, ihminen täällä joka saa halveksuvaa kohtelua.
Olen ollut kaikkea tuota, pienen ikuisuuden ajan....
Kun me kaikki emme voi olla samanlaisia ihmisinä täällä - pienikin ero, voi olla muille kuin myrkkyä arkipäivään. Miten erilaisuutta saattaisi kestää selvinpäin?
Ei mitenkään sellaista voi kestää, jos päässä on vinksallaan jotain.
Eivät he koskaan voi ymmärtää, sitä tuskaa, kärsimystä ja pahaa mieltä, joka sua syö sisältä sua. Kun sä voit vain yrittää arvata, et mitä susta muut puhuu.
Tee kuten mä päätin, siirtyä elämässäni eteenpäin ja jättäen arvostelijat taakseni.
Jokainen täällä tulee saamaan ansionsa mukaan hyvityksen tai rangaistuksen.
Jonain päivänä joku kertoo sinulle ja minulle kaiken.
Sitä päivää odotellessa, suunnittelen hiljaa muutosta uuden elämän.- Anonyymi
:D
- Epävarmuutta
Masentuneisuutta.
- CheekIsTheBest
Menee niin hyvin, että hävettää:D
- Anonyymi
Perättömien raiskaussyytösten sarja on tullut ilmi ja sinä joudut siitä kaikesta vielä tilille. Usko pois, sitä et voi väistää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382457Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek132292Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501445Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 153895
- 56859
- 79835