Mitä isälle lahjaksi isänpäivänä?

Isänpäivä

Kertokaa mitä ostatte, tai mitä lapsenne antavat isälle lahjaksi

8

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsilahjaksi

Sellaiset naiset, äidit, "viranomaiset" jotka hylkää lapsensa ja vieraannuttavat lapsensa tarkoitushakuisesti omasta isästään perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimesssa lapsen olosuhteista, kuten Raision kaupungissa ei lahjoja tarvitse. Kun vieras miekkonen tulee ja rikkoo hänen perheen, ei tarvii mitään äiti titteliä eikä lahjoja. Ei lapsia pidä siis opettaa siihen että hylkääjä äiti vieraannuttaa yhteistyössä "viranomaisten" kanssa lapset omasta isästään ja äitiä pitäisi vielä tästä vieraannutta misesta auliisti lahjoa. Eipä ole lahjoja ja lapsia isänpäivänä
      näkynyt.

• kdajflöa

Meillä mies tulee meille koko viikonlopuksi ja syömme ja kahvittelemme ja menemme ulos syömään. Lahjaksi annamme varmasti kalsareita hajuvettä, suklaata, kortteja, päivn meidän kanssa suokaa ja tossut sormikkaat ja kahvia ja hernekeittoa. Mies on niin onnessaan kun saa meiltä ruokaa.

• Äiti871

Me tehdään lasten kanssa taulu isälle

• Pow

On kyllä vaikea keksiä näitä lahjoja joka vuosi 😀

• Qwedy

Me ostetaan perheen kanssa isälle netflix jäsenyys koska hän tykkää katsoa leffoja. Hän tulee varmasti tosi tyytyväiseksi! Idea saatiin Täältä: www.opastaja.com/isanpaiva-lahjavinkit/
      Siellä oli pitkä lista asioista, mitä isälle voi ostaa, toivottavasti keksit itsekin jonkun hyvän lahjan

• 308

Mie ostin iskälle hirvi kiväärin

• lapsilahjaksi

Sellaiset naiset, äidit, "viranomaiset" jotka hylkää lapsensa ja vieraannuttavat lapsensa tarkoitushakuisesti omasta isästään perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimesssa lapsen olosuhteista, kuten Raision kaupungissa ei lahjoja tarvitse. Kun vieras miekkonen tulee ja rikkoo hänen perheen, ei tarvii mitään äiti titteliä eikä lahjoja. Ei lapsia pidä siis opettaa siihen että hylkääjä äiti vieraannuttaa yhteistyössä "viranomaisten" kanssa lapset omasta isästään ja äitiä pitäisi vielä tästä vieraannutta misesta auliisti lahjoa. Eipä ole lahjoja ja lapsia isänpäivänä
      näkynyt.

• Anonyymi

Meillä on isälle toiminut parhaiten sellaset pienet mut henkilökohtaiset jutut. Lasten piirtämä kuva printattuna mukiin + itse tehty kortti, ja sit viedään tyyppi herkkuaamiaiselle tai saunaan. Jos personoidut jutut kiinnostaa, Muokkiksella on helppoja valmiita pohjia (mukit, julisteet, avaimenperät yms.): https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat. Tilasin sieltä viime vuonna “Maailman paras iskä” -mukin ja se on yhä kovassa käytössä 🙂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe