CLINTON voitti vaalit, vaalikone valitsi TRUMPIN

USAsuuriTAASKO

CLINTON SAI ENEMMÄN ÄÄNIÄ, ja muutenkin on selvää että kapitalisti otti Trumpin ajamaan uusnatsistista fasismia kuten TTIP-sopimukset EU-maihin ja maailmaan hallitsevan rikkaan fasisti-eliitin etuja.

Niitähän CLINTONkin on ajanut, mutta TRUMP tuo selkeän nousun äärioikeistolle ja on ilmeisesti mieleisempi fasistivallalle USA:ssa kuin globalisaatio-fasismia ajava Clinton?

Vaalilaskentakoneethan on ne jotka todella päättää ketä pääsee vaötaan ja valituiksi- esim jo AL GORE voiti BUSHin vuonan 200, mutta Bush valittiin, koska se tarvittiin aloittamaan 3 maailmansota 2001-iskujen jälkeen, jotka oli jo eliitin tiedossa kuten voi salaliittoeriasivuilöta lukea.

ps.
Trumppi laittaa nyt mamut ja meksiköt ja afrikkalaiset takaisin kotimaihinsa?

Uusnatsismi ja äärioikeistolaisuus leviää maailmalla?
lisää aiheesta:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2709762/asema-aukiolla-pahoinpidellyn-miehen-kuolinsyy-varmistui?changed=1478862297

https://demokraatti.fi/ville-ranta-tolkun-ihmisen-neuvo-uusnatsien-kohtaamiseen-turvallisesti/

http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/394887-suomen-uusnatsien-paapaikka-vaihtui-kaikessa-hiljaisuudessa-yle-tallainen-on

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14558181/seinajoen-vapaamuurarit

http://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3324610-uusnatsien-salainen-keskustelufoorumi-leviaa-sosiaalisessa-mediassa

http://nyt.fi/a1305983603138
paskapaa-trumpin-kusipaakabinetti
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14569009/paskapaa-trumpin-kusipaakabinetti#comment-87295693
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/454062-asema-aukion-pahoinpitelysta-uutta-tietoa-jimi-karttusen-kuoleman-syyna-kallovamma
http://www.riemurasia.net/kuva/Nykyajan-ilmioita-kuvitettuna/191693
http://hikipedia.info/wiki/Donald_Trump
Asiantuntijoille
http://pastebin.com/N5jTX4Zw
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14569039/mista-timo-soinin-kauna-oikein-kumpuaa
PS.
VAPAUDU GOOGLE-STASI-MATRIXISTA- Yandex vapauttaa:
https://www.yandex.com/

4

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bölwökki

      nyt ´siis tiedämme , että paskapää-Trumpilla on kusipää-kannattajia.....kiehtova paljastus...

    • Pitää voittaa ne tärnkeät osavaltiot.Sääntöjen mukaan mentiin.
      Tenniksessäkin pitää voittaa ne tärkeät pisteet voittaakseen koko ottelu

    • ihanonok

      Ei ollut meidän vaalit. Heidän. Onnittelut voittajalle. Voittanut voitti.
      Amerikka muuttui Amerikkalaiseksi. Tulee 1980 luku mieleen, kuka lienee ollut silloin elossa lukijoista.

    • Usakin

      EU:n pitäisi määräta USA:aan uudet vaalit kansan väärinäänestämisestä johtuen. Näinhän on aiemminkin tehty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe