Elikkäs, oon nyppinyt noin pari kuukautta kulmakarvojani, ja ne on vähän "karannut käsistä", eli siis niistä on tullut ihan luonnottomat, liian lyhyet ja näin. Kasvaako siis mun kulmakarvat takaisin ja jos kasvaa, niin kuinka nopeasti _suunnilleen_? Olen huomannut tässä alle viikon aikana, että niissä kohdissa mihin haluan karvat takaisin, on alkanut tulla pientä sänkeä, mutta tosi harvaan.(en ole siis vähän alle viikkoon nyppinyt niistä kohdista ollenkaan) Eli kasvaako ne sitten niin harvaan, vai onko mahdollista, että tulee vielä useampia karvoja niihin kohtiin vähän myöhemmin? Ja olen, olen nyppinyt myös yläpuolelta, ja haluaisin sinnekkin niitä jonkun verran takaisin, eli kasvaako sinnekkin ihan normaalisti? Ja voi myös kertoa, jos tiedätte, että olisi jotain aineita, joilla kulmakarvat alkaisivat kasvaa nopeammin/tiheämpään.
Ja jos iällä on tässä jotain merkitystä, olen 24v. painija.
Kiitos etukäteen.
Nypityt kulmakarvat takaisin?
7
317
Vastaukset 7
- Ceevattu
Kysy j mäki÷jouppilalta
- p.pää-i.joelta
mulla sama perskarvojen kanssa
- Lurps
Isot suojalasit päähän kun r....aat ja älä päästä silmille
- Jasåååååå
Lurps kirjoitti:
Isot suojalasit päähän kun r....aat ja älä päästä silmille
Toveri Tossavaisten juoppo-osastolla ollut taas kokous saunarakennuksessa, kokouksen tulos näkyy yläpuolella.
- Jamiel111
Bimatoprostilla kyllä kasvaa ja nopiaa. Emäntä käyttää samaa ainetta silmäripsiin ja hyvin toimii.
Tuossa enkuksi infoa: https://en.wikipedia.org/wiki/Bimatoprost
Internetistä tilattiin ja tuli reilu viikossa kotiovelle. Makso muutaman purkin puteli joka riittää pitkäksi aikaa. - Vodarss
Kekkilän kanankakalla kasvaa.
- 34f34f3f
No eipä niitä tuplakulmia muilla kuin mamuilla oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58770- 34755
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125716- 88653
- 24544
- 40527
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63479Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9452- 45426
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.64414- 57409
- 38396
- 72393
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24390Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23388- 38384
- 39379
Ylen suosikkisarja tuotti pettymyksen - Loppuiko Ellis tv-sarja todella tähän?
Nyt Suomessa on nähty tv-sarjan kaksi ensimmäistä kautta. Toisella kaudella tiedossa oli tv-katsojille ikävä yllätys,0376Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?13371- 35367