Eli aikeissa olisi ostaa leopardi kuvioiset treeni trikoot. Mitä olette mieltä? "Kehtaisitteko" käyttää julkisilla paikoilla? Jotenki epäilyttää mitä muut ajattelee...
Leopardi kuvioiset painitrikoot?
siltätietyltäjoelta
5
85
Vastaukset
- Ceevattu
Tottakai. Osta vaan
- Janika22
On ne vähän nolot minun mielestä. Mun mielestä tällaine kissimirri olisi kivempi- http://www.bluechipwrestling.com/media/catalog/product/f/r/front_cat_4258692_main_1_-compressor.jpg
- Uivel-o
Noi on kyl tosi södet. Kiitti kun näytit sun ihanan mirrin :)
- Pikku-Hemppa
Uivel-o kirjoitti:
Noi on kyl tosi södet. Kiitti kun näytit sun ihanan mirrin :)
Itse tykkään pienemmistä mirreistä. Tuo on aika iso.
- Hullu-Timppa
IK:n pojat käyttää kokoruskeita, ei pikku vahingot paista heti läpi. Eikä tarvii pestä kovin usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000