Uusi tositeeveeformaatti

KynttilääPyllyynVaan

Miten olis: "Homo piilossa - Ikaalinen"?

Ekassa jaksossa paikallinen homojulkkis kutsuu kotiinsa mustalaisia ryypiskelemään ja homostelemaan. Illan mittaan homo joutuisi menemään kaappiin piiloon teipattuna ja pesismaila otsassa.

Toisessa jaksossa homo ajelisi kännissä ja pakenisi paikallista poliisia metsään piiloon.

Kolmannessa jaksossa homo piileskelisi Raunoa, joka yrittää tunkea kynttilän homon perseeseen.

Neljännessä jaksossa homo piileskelisi paikallisia vanhempia, joiden lasten päälle homo on ruiskinut spermaansa grillillä.

Mitähän jännää viidennessä jaksossa voisi tapahtua?

49

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaikallinenNuori

      Olisi hienoa, jos pääosa voisi rakastua viidennessä jaksossa tulisesti. Kuudennessa voisimme tutustua heidän kakkaleikkeihin makuuhuoneessa ja seitsemännessä jaksossa katselisimme kun kakka lentää ja pesäpallomaila viuhuu eron ollessa kynnyksellä.

    • Tästä kuudenteen jaksoon:



      hjhjhj

      13.10.2015 0:43
      Matti Robert "Roope" Holmala oli varastunut vuonna 1987 Jarmo Kalervo Hoikkalan nahkatakin Hoikkalan silloisesta asunnosta osoitteessa Läykkäläntie 16 as 3.

      Vuonna 1988 Jarmo Hoikkala oli ottanut asian puheeksi Roope Holmalan kanssa. Tässä yhteydessä Holmala oli kiivastunut ja hän oli halunnut tappaa Hoikkalan.

      Holmala oli lyönyt olutpullosta pohjan pois, kaatanut Hoikkalan maahan ja yrittänyt pistää terävällä lasinsärmällä Hoikkalaa kaulaan. Tällöin Pekka Antti Mäki-Ketelä oli rynnännyt Hoikkalan ja Holmalan väliin. Mäki-Ketelä oli vääntänyt Holmalan kättä niin että Holmala ei ollut kyennyt painamaan vaarallista lasia Hoikkalan kaulaan. Lopulta Mäki-Ketelä oli saanut potentiaalisen surmavälineen pois Holmalan kädestä. Teollaan Mäki-Ketelä pelasti Hoikkalan hengen.

    • goog.schleich

      seiskaan

      Karvanoppana pitäisin hieman soukempaa suuta kun ottaa huomioon erään tapauksen kesältä -88.
      Karvanoppa oli suistunut kovassa änkyrässä tieltä Sarkkilantiellä.
      Pelastaja löytyi ajoissa ja romuttunut ajoneuvo saatiin pois pellolta.
      Mikäli poliisit olisi osuneet paikalle Noppa olsii varmasti joutunut lusimaan ja koventamisperiaatetta olisi käytetty silloin ja myöhemmissä rateissa.
      Tehty vakuutuspetos ei olisi myöskään onnistunut.
      Kasko korvasi vahingoittuneen ajoneuvon kun onnettomuus oli tapahtunut "selvinpäin Kukkurakoskella väistäessä tielle loikannutta jänistä".
      Kommentoi
      Ilmianna
      Jaa
      4 VASTAUSTA:

      hinausapua

      16.12.2014 18:33
      Onko tuolla mainitsemallasi Nopalla oikeaa nimeä kun asiasta
      tunnut olevan selvillä ?
      Kommentoi
      Ilmianna
      Jaa

      Braat sucker

      16.12.2014 18:41
      Sen ratsuninko se sillä kertaa paalitti ? Näistä vakuutus konkeloista saa uuden hyvän keskustelun !!
      Kommentoi
      Ilmianna
      Jaa

      Pajalta

      16.12.2014 22:28
      miten jarmo sai roudattua sen autonraatonsa sarkkilasta kukkurakoskelle?välimatkaa siinä on ainakin 25 kilsaa.

      • musta.leski

        Hullu Aino houruaa koko yön.


      • Anonyymi00036

        hinattiin sierralla


    • Sarjassa voisi olla myös puistoromantiikkaa?

      • hyppyjä.parvekkeelta

        Tarkoitatko että Aino ja Mattikin pääsisivät sarjaan
        päähenkilöiksi ja Kaarina sivuosaan?


      • Anonyymi00037

        pääosassa mäki homolan pekka


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        pääosassa mäki homolan pekka

        eli kukkuran myllärin poika


    • Rynkyttäjänä

      Mustalaiset on siitä ketjua, että lupaavat ensin persettä ilmaiseksi. Tämä kostautuu kyllä myöhemmin kun ruvetaan perimään velkaa panoista.

      • hiihtäjän.tieto

        Ainolla vanhana huorana on kokemusta kaikenrotuisista
        panomiehistä.


      • hiihtäjän.tieto kirjoitti:

        Ainolla vanhana huorana on kokemusta kaikenrotuisista
        panomiehistä.

        Yleisavaimet mustalaisten käsissä on oikein.


      • tipparikuume
        hiihtäjän.tieto kirjoitti:

        Ainolla vanhana huorana on kokemusta kaikenrotuisista
        panomiehistä.

        Ainolla on kokemusta myös kaikelaisista taudeista puassaan


      • tipparikuume kirjoitti:

        Ainolla on kokemusta myös kaikelaisista taudeista puassaan

        Sain aissin jo 80 luvulla


      • Läheltä.seuraava

        Älä puhu paskaa. Kaikki 80 luvun aids-veteraanit ovat hengettömiä. Olet saanut tautisi vasta myöhemmin, todennäköisesti siinä vaiheessa kun narkkarit alkoivat levittämään tautia. Ehkä ostit narkkarin palveluksia 90-luvulla tai sen jälkeen?


      • aino.kakkalan.pulmat
        Läheltä.seuraava kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Kaikki 80 luvun aids-veteraanit ovat hengettömiä. Olet saanut tautisi vasta myöhemmin, todennäköisesti siinä vaiheessa kun narkkarit alkoivat levittämään tautia. Ehkä ostit narkkarin palveluksia 90-luvulla tai sen jälkeen?

        Ilmankos rouvalla on seurana feikkimiehet kun aidssiiri vaivaa,
        luulimme että miehiä karkottaa myös rouvasta lähtevä
        pistävä kusenhaju ja suusta tulevat kakkafantasiajutut.


      • aino.kakkalan.pulmat kirjoitti:

        Ilmankos rouvalla on seurana feikkimiehet kun aidssiiri vaivaa,
        luulimme että miehiä karkottaa myös rouvasta lähtevä
        pistävä kusenhaju ja suusta tulevat kakkafantasiajutut.

        Olen ollut Rouvan kanssa vakavassa salasuhteessa jo vuosien ajan.

        Voin taata että hän tuoksuu puhtaalle siistille naiselle aina.


      • ota.aino.lääkkeet
        hymyilevä.hiihtäjä kirjoitti:

        Olen ollut Rouvan kanssa vakavassa salasuhteessa jo vuosien ajan.

        Voin taata että hän tuoksuu puhtaalle siistille naiselle aina.

        Rouva itse vastailee houruihinsa.


      • ota.aino.lääkkeet kirjoitti:

        Rouva itse vastailee houruihinsa.

        Miksi epäilet emättimeni siisteyttä? Eihän sinua kiinnosta naisten sukuelimet.


      • pese.se.joskus

        Rouva haisee nykyään kilometrin vastatuuleenkin.


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        Miksi epäilet emättimeni siisteyttä? Eihän sinua kiinnosta naisten sukuelimet.

        Olen homo enkä ymmärrä pillun päälle yhtään mitään.


      • kääntöpuolen.topi
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Olen homo enkä ymmärrä pillun päälle yhtään mitään.

        Sitä Topista on epäiltykin koska ei vaimoa ole ja ikää
        kertyy.


      • Anonyymi
        hiihtäjän.tieto kirjoitti:

        Ainolla vanhana huorana on kokemusta kaikenrotuisista
        panomiehistä.

        Hän on ollut aina kunniallinen ihminen!


      • Anonyymi
        hiihtäjän.tieto kirjoitti:

        Ainolla vanhana huorana on kokemusta kaikenrotuisista
        panomiehistä.

        Hän oli siveellinen ihmisen ,rauha hänen muistolleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli siveellinen ihmisen ,rauha hänen muistolleen.

        Myös me rankaisijat ikävöimme hänen viisaita sanojaan.


      • Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Miksi epäilet emättimeni siisteyttä? Eihän sinua kiinnosta naisten sukuelimet.

        Jarmo on nykyisin hetero


      • Anonyymi00038
        hiihtäjän.tieto kirjoitti:

        Ainolla vanhana huorana on kokemusta kaikenrotuisista
        panomiehistä.

        kuka aino huoraa


      • Anonyymi00043
        kura.pyllystä kirjoitti:

        Sain aissin jo 80 luvulla

        Tuossa kuvassa on sen tyypin kuva


      • Anonyymi00044
        hiihtäjän.tieto kirjoitti:

        Ainolla vanhana huorana on kokemusta kaikenrotuisista
        panomiehistä.

        Hän ei ollut sellainen nainen millainen oli mummosi eli äitisi äiti!


    • Enää_puuttuu

      Ainut mikä paska enää puuttuu tositv roska formaatti ohjelmista on Suomen pisin kusi ja kaarevin paska. Jostain kumman syystä olen viime aikoina viihtynyt Ylen parissa, kun kaupallisten paska kanavien paskaa tarjontaa ei vaan pysty katsomaan enää tippaakaan, paitsi jotain harvoja elokuvia. Sen olenkin päättänyt jo, että kun hd aika alkaa, ja pitäisi televisio uusia nähdäkseen hd kanavat, niin jätän suosiolla töllön kattelun, hukkaan se hd laatu menee tollasien paskojen bimbo ratttopoika, paritus, laulu, kyky, laulu, visa kisa yms. paskan kanssa, eikä hd nyt muutenkaan ole silmille se luonnollinen laatu, vaan keinotekoisen terävä.

      • SS.Grundfos

        Minä katselen netistä vanhoja SS-propagandaohjelmia. Tulee vanhat hyvät ajat mieleen. Silloin ihmiset tiesivät paikkansa ja kaikki oli hyvin.


      • kaikille.paikkansa
        SS.Grundfos kirjoitti:

        Minä katselen netistä vanhoja SS-propagandaohjelmia. Tulee vanhat hyvät ajat mieleen. Silloin ihmiset tiesivät paikkansa ja kaikki oli hyvin.

        Silloin vajakit vietiin saippuatehtaalle.


      • kaikille.paikkansa kirjoitti:

        Silloin vajakit vietiin saippuatehtaalle.

        Jampelle olisi Natsi-Saksassa koittanut kova kohtalo. Onneksi Suomessa saa olla rauhassa.


      • myllis.liukkariksi
        myllis_seppo kirjoitti:

        Jampelle olisi Natsi-Saksassa koittanut kova kohtalo. Onneksi Suomessa saa olla rauhassa.

        Tyrnävän hoitolan veteraani Myllis olisi ensimmäisenä
        keitetty saippuaksi jota homot olisivat liukkarina käyttäneet.


      • myllis.liukkariksi kirjoitti:

        Tyrnävän hoitolan veteraani Myllis olisi ensimmäisenä
        keitetty saippuaksi jota homot olisivat liukkarina käyttäneet.

        Varo sanojasi.


      • Anonyymi00040
        kaikille.paikkansa kirjoitti:

        Silloin vajakit vietiin saippuatehtaalle.

        kommari meni motonttuuni


    • Anonyymi00034

      mode kertoo elämästään ja vaatii kuvattavaksi esittää itse pääosaa

      • Anonyymi00042

        koska jarmon elämä on täynnä toimintaa


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe