seuroissa

tutustuminen

miten te tutustutte kiinnostavaan ihmiseen seuroissa? Muistan kerran jonkun kirjoittaneen, että siellä on vaikeeta tutustua. Vaikeeta varmaankin on, mutta kyllähän te jotenkin tutustutte vastakkaiseen sukupuoleen, jos joku sattuu kiinnostamaan..?? Katseestakin voi erehtyä, siksi pelkkä katse ei riitä.

9

1211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täi tukassa

Kyllä vastakkaiseen sukupuoleen pääsee tutustumaan monilla tavoin. Hankkiutuu kaveriporukoihin missä liikkuu tyttöjä ja poikia, sitten leireillä, iltakylissä, reissuilla, illanvietoissa, pelivuoroissa, harrastuksissa yms. pääsee kontakteihin kiinnostavimpien ihmisten kanssa. Sitten jos kiinnostus on molemminpuolista, niin voidaan piiriä pienentää, kunnes lopulta ollaan kahden.

Käsittäisin, että muuallakin kuin vanhoillislestadiolaisuudessa voidaan tutustua kiinnostaviin ihmisiin raflojen ja tanssipaikkojen ulkopuolella aivan luonnollisesti.

Samat luonnonlait pätevät myös vl:ien keskuudessa kuin muillakin. Haavoja tulee parisuhteen etsimisessä,: sydänsuruja, väärinkäsityksiä, katkenneita seurusteluja, hiipuneita kiinnostuksia ja kihlauksien purkautumisia.

• täi tukassa

Varsinaiseen kysymykseen jäi vastaamatta. Itse olen sen verran fakkiutunut, etten varmaan lähde kenenkään ennalta tuntemattomaan ihmiseen tutustumaan seuroissa. Olen omissa kaveriporukoissa siellä.

Uskoisin, että seuroissa yritetään harvemmin niitä ensikontakteja. Toki sielläkin tulee tyttöjä katseltua, varsinkin nättejä;)

• Rotan rykäisy

Miksi ihmeessä et katso taviksia ja rumia tyttöjä? Heh. No, tavikset ja rumat löytää kai toisensa, tai toisaalta on sellaisiakin tapauksia että "eri kastissa" olevat, siis tavis ja komea, ruma ja kaunis jne. styylaa. Mutta yleensä olen havainnut sen raastavan raadollisen tosiasian, että yhtä rumat ja kauniit löytää toisensa.

• se on
        Rotan rykäisy kirjoitti:

Miksi ihmeessä et katso taviksia ja rumia tyttöjä? Heh. No, tavikset ja rumat löytää kai toisensa, tai toisaalta on sellaisiakin tapauksia että "eri kastissa" olevat, siis tavis ja komea, ruma ja kaunis jne. styylaa. Mutta yleensä olen havainnut sen raastavan raadollisen tosiasian, että yhtä rumat ja kauniit löytää toisensa.

kurjaa, jos seuroissakin ajatellaan jostakin että kylläpä on ruma ihminen. Ei kaikki voi olla kauniita ja harva malli lehdissäkin olisi niin nätti ilman meikkiä..

• Koiran pöräys
        Rotan rykäisy kirjoitti:

NIIN JUURI! =) Noinhan se usein menee...

Mutta parinvalintahan onkin joiltakin osin puhdasta biologiaa, valitettavasti.

Ja onhan se hyvin inhimillistäkin, et noin käy.

• muuten
        Koiran pöräys kirjoitti:

NIIN JUURI! =) Noinhan se usein menee...

Mutta parinvalintahan onkin joiltakin osin puhdasta biologiaa, valitettavasti.

Ja onhan se hyvin inhimillistäkin, et noin käy.

tarkoitettu vastaukseksi rotan rykäisylle

• mies
        Rotan rykäisy kirjoitti:

ihmisiä. Itse en ainakaan osaa ajatella, että olisin "rumia ihmisiä" nähnyt seuroissa. Ei sitä noin ajattele. Ihminen voi kyllä olla sisältäpäin paha ja rumakin eli rumuuteen tarvitaan huonoa käyttäytymistä ja/tai pahoja puheita.

Itse näen seuroissa "tavallisia ihmisiä" sekä normaalia viehättävämpiä naisia eli poikkeuksellisen kauniit kyllä huomaa...

• mies kirjoitti:

ihmisiä. Itse en ainakaan osaa ajatella, että olisin "rumia ihmisiä" nähnyt seuroissa. Ei sitä noin ajattele. Ihminen voi kyllä olla sisältäpäin paha ja rumakin eli rumuuteen tarvitaan huonoa käyttäytymistä ja/tai pahoja puheita.

Itse näen seuroissa "tavallisia ihmisiä" sekä normaalia viehättävämpiä naisia eli poikkeuksellisen kauniit kyllä huomaa...

on mielestäsi poikkeuksellisen kaunis? Jonka huomaa? (kaukaa joku voi näyttää nätiltä, mutta onkin sitte läheltä katottuna finninaama)

• mies
        Leenu.n kirjoitti:

on mielestäsi poikkeuksellisen kaunis? Jonka huomaa? (kaukaa joku voi näyttää nätiltä, mutta onkin sitte läheltä katottuna finninaama)

mikä on poikkeuksellisen kaunis. Saattoi olla vähän huono ilmaisukin. Jotkut vaan pistävät silmään - ei onneksi kirjaimellisesti;) - eri tavalla. Hyväntuuliset ihmiset myös huomaa paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1179
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      951
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      913
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50