2 paikkaa, joista itse osamaksulla nyt ihan vasta saanut tilattua. Bootz.com myy osamaksulla luottotiedottomalle. tosin vaan 50e max tilaus. Saunalahti toinen, mutta piti maksaa vakuusmaksu, joka on noin puolet tavaran kokonaishinnasta. Kertokaapa jos tiedätte.
Luottotiedottoman nettishoppailu 2016
Jhfkl
2
142
Vastaukset
- öjlk
Kaikki suomalaiset nettikaupat, jotka hyväksyvät suoran maksamisen pankkitunnuksilla - olettaen, että et ole vielä ehtinyt sössiä niin pahasti että pankkitunnuksetkin on viety.
Ai osamaksulla pitäisi saada? Älä unta näe. Minkään kaupan ei kannata myydä yhtään mitään osamaksulla sellaiselle henkilölle, joka on jättänyt aikaisemmatkin laskunsa maksamatta.
Saunalahtikin osoittaa tämän asettamalla vakuusmaksun, joka voi olla jopa isompi kuin itse tuotteen hinta.- Huinbg
Älä ole noin ankara itsellesi. Kaikkihan me välillä vähän sössitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592552- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703