2 paikkaa, joista itse osamaksulla nyt ihan vasta saanut tilattua. Bootz.com myy osamaksulla luottotiedottomalle. tosin vaan 50e max tilaus. Saunalahti toinen, mutta piti maksaa vakuusmaksu, joka on noin puolet tavaran kokonaishinnasta. Kertokaapa jos tiedätte.
Luottotiedottoman nettishoppailu 2016
Jhfkl
2
136
Vastaukset
- öjlk
Kaikki suomalaiset nettikaupat, jotka hyväksyvät suoran maksamisen pankkitunnuksilla - olettaen, että et ole vielä ehtinyt sössiä niin pahasti että pankkitunnuksetkin on viety.
Ai osamaksulla pitäisi saada? Älä unta näe. Minkään kaupan ei kannata myydä yhtään mitään osamaksulla sellaiselle henkilölle, joka on jättänyt aikaisemmatkin laskunsa maksamatta.
Saunalahtikin osoittaa tämän asettamalla vakuusmaksun, joka voi olla jopa isompi kuin itse tuotteen hinta.- Huinbg
Älä ole noin ankara itsellesi. Kaikkihan me välillä vähän sössitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839