Kokomuutos mullisti elämäni

Pienestäisoksi

Munan koolla on hurja merkitys seksissä. En tiedä onko se naisille niin merkityksellistä, mutta miehelle itselleen ainakin. Olin vuosikausi pikkukalu, pituutta olis se 14-15cm eli ihan kelpo peli, mutta ympärysmittaa vain 10-11cm. Eli noi pituus sentitkin meni ihan hukkaan. Lopetin seksin kokonaan, koska kerta toisensa jälkeen sain kuulla vihjeitä että kalu on liian pieni, eli käytännössä liian ohut. Meneehän se elämä seksittömänäkin, mutta seksin kanssa kuitenkin parempaa. Olin noin 10 vuotta ilman seksiä kunnes huomasin netissä juttua peniksenkasvatusmenetelmistä. No huuhaata oli ajatukseni, koska jo nuorena olin oppinut että penis ei enää kasva murrosiän jälkeen. No eihän se kasvakaan geenien kautta, mutta manipuloinnin kautta kyllä. Nykyään pituutta 18-19cm ja ympärysmittaa 12,5-13cm joskus jopa mitannut 14cm tuloksia. Ennen kädessäni oli kuin nakki, nyt reilun kokoinen makkara.

En ala erittelemään mitä konsteja kasvatukseen on käytetty, se tie mielestäni on jokaisen itse käytävä, ja se mikä toimii toiselle ei välttämättä toimi toiselle. Itsetunto on kohonnut huomattavasti, mitään itsetunto-ongelmaa peniksen suhteen ei enää ole, itseasiassa päinvastoin, kaluni on minusta sopivankokoinen ja vaikuttaa että naiset ovat samaa mieltä vaikka en ole asiasta koskaan kenenkään kanssa puhunutkaan. Pituus tosiaan riitti hyvin aiemminkin, mutta jos ei kunnon tuntumaa saa on se tylsän tuntuista varmaan molemmille osapuolille, tosin enhän naisen tuntemuksia voi päätellä kuin eleistä. Joillekin varmasti aiempi kaluni oli ihan riittävä, mutta nykyinen lähes jokaiselle, näin kuvittelisin ja mitä olen kokenut. Varmuudella tiedän, että yhden jättimunaisen kanssa ennen seurustellut kehui minun kalua ja oli todella tyytyväinen seksiin. Exällä oli ollut liian iso eikä usein mahtunut edes sisään vaikka kaksi lastakin on alakautta synnyttänyt. Kasvatusprojektini jälkeen kaikki ovat olleet käsittääkseni tyytyväisiä eikä pienintäkään vihjettä kalun riittämättömyydestä ole tullut, ei sanallisesti eikä eleellisesti (kuten totaalinen voihkimisen puuttuminen jne). Seksi on toki niin paljon muutakin kuin yhdyntä ja uskon että minulla on se muu puoli ollut hallussa aina. Mutta kun miehen itsetunto on nollassa kalunsa pienenä pitämänsä kalun takia niin huokuu se välttämättäkin seksiin jonka nainen todennäköisesti aistii.

Jos siis kalun pienuus on ongelma niin tilanne ei välttämättä ole lopullinen. Kaiken pohjana on kerätä tietoa asiasta ja lähtä sitten pikkuhiljaa kokeilemaan, mitään huomattavaa ei tapahdu yhdessä yössä tai edes kuukaudessa. Parempi ajatella että homma on loppuelämän projekti joskin jossain vaiheessa saavutetut kasvut muuttuvat pysyviksi. Kalua on kuitenkin hyvä treenata sillä auttaa se mieskunnon säilyttämisessä ja isompi kalu vaatii enemmän verta ja toimivaa verenkiertoa. Kalunkasvattaminen on todella hienovaraista hommaa ja kalua pitää tarkkailla huolella kunnes oppii rutiininomaisesti tarkkailemaan mikä toimii ja mikä ei, milloin ollaan menossa "liian "pitkälle", eli käytetään liikaa voimaa jne. On opittava tuntemaan nautinnon ja kivun raja, miellyttävän tuntuisen ja kivun raja, siedettävän tuntuisen ja kivun raja. Aina kun se raja ylittyy kivun puolelle on homma lopetettava välittömästi. Parhainta kokemukseni mukaan on pysytellä tuolla raja-alueella tai useimmiten reilusti sen alapuolella.

Jos siis otat projektiksesi kalunkasvattamisen on se mahdollista, aikaavievää, hermoja kuluttavaa, mutta mahdollista, itse olen sen itselleni todistanut ja elämänlatu kohentunut huomattavasti.

7

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaisniinhuokaus

Luin aluksi: kokoomus mullisti elämäni.

Yhtä höpöä..

• Kullilleen voi tehdä mitä itse haluaa. Vaikka kasvattaa sitä. Aika monelle kelpaisi lisäsentit.

En epäile, etteikö sitä kullia kasvattaa voisi. Mutta kovan työn takana ovat sentit, sen uskon.

• kovaa

Kamalan velttoja kaikki nuo ”kasvatetut”.
      Mieluummin pienempi, mutta kova ja kestävä. Osaan olla niin tiukka kuin tarvitaan.

• Montaa olet kokeillut? Eikös ne ole aika harvinaisia?

• Nykästy9senttinen

Mäkin oon riuhtonu tätä ysisenttistä etiäpäin. Nykyään lukemat on 22cm ja paksuutta16,5- 17cm , riippuen kovuudesta. Naiset ovat haltioissaaan, myöskin erektiö on huomattavasti kovempi verrattuna kuin se oli pieni

• 2eqwr34tyg

Mullaki oli vaan 6cm pituutta täydessä mitassa. Sitten keksin alkaa venytteleen ja nyt vuosien venyttelyn jälkeen pituutta löytyy 18cm. Nyt olen tyytyväinen suomalaiseen peruskulliini.

• 66v

Älyttömiä liiotteluja jutut täällä kuten toi edellinenkin. Mutta viestin aloittajaan uskon, kun itse voisin saman allekirjoittaa samoilla senteillä. Vahinko vaan, että olen jo sen verran vanha, että muijalla on halut kokonaan historiaa. Nyt ei pääse koeajamaan. Olis pitänyt aloittaa venyttely aiemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      295
      3677
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2455
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      272
      2296
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2119
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1794
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      365
      1470
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1278
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1147
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1123
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1122
    Aihe