Giulia johtaa vuoden auto äänestystä!

Upeaauto

Ja toisena tulee volvon uusi S90/V90 mutta alfa johtaa selvästi. Eikä ihme. Tuli nimittäin kokeiltua tuota kaunokaista ja täytyy sanoa että WAU!!! Nyt on nimittäin tehty auto isolla Aalla! Itselläni on ollut nyt puolivuotta jaguar XE diesel aut. Ja täytyy sanoa että olisi jäänyt jaguar ostamatta jos olisin tätä päässyt kokeilemaan ajoissa:) aivan käsittämätön ajettavuus ja ajofiilis. Teki oikein pahaa palauttaa avaimet. Ja tämä kaikki siitä huolimatta ettei alfaan sovi mielestäni diesel kone sitten millään jos ei sovi jaguaariinkaan(ostin hätäpäissäni). Dieselin äänimaailma ei vain kuulu tälläiseen tuotteeseen. Nyt odotankin parin viikon päästä koeajoon tulevaa 200heppasta bensaa jonka turvin kevyt giulia lähtee 6,6sek sataseen...käytännössä siis kiihtyy 0-100 jonkun etuvetosen tehokkaamman auton kanssa samoihin tai jopa paremmin. Olen 100% varma että XE vaihtuu alfaan heti kun vaan mahdollista. Todella positiivinen kokemus.

7

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai_kolmen

      Entä kahden vuoden auto?

      • Entäsniin

        Tai ei autoa ollenkaan niinkuin sulla?


    • NoinUseinVaihdan

      Itse tarvitsen noin viiden vuoden auton, ja hommasin sellaisen. Noilla ei tee mitään minun ajoissa.

    • VolvoIsoAlfaPieni

      Fiilistä varmaan juu, mutta taisi jäädä BMW 3:n taakse vertailussa?
      Hieman keskeneräinen alustaltaan, mutta ehkä päivittävät sen kohtapuolin kuntoon.

      • Eidieseliä

        Bmw 3 on koeajettu ja dieselinä 320d on ihan yhtä karkea ja äänekäs kun alfa. Bemarista vaan puuttuu alfan kaunis ulkonäkö ja bemareita on jokapuolella. Alfaa en dieselinä ostaisi enkä myöskään bemaria. Alfan alusta ja ajettavuus on ihan omassa luokassaan jos siis tykkää sporttisesta ja ajettavasta autosta. Bmw 3 ja mb c onkummatkin tunnottomia. Bmw 3 ajettavuus ei ole kyllä uuden giulian tasolla nimeksikään. Täytyy sanoa myös että en olisi uskonut näin olevan mutta tänään alfan testasin ja yllätys oli suuri. Edelleen harmittaa ettei bensaa ollut koeajoon sillä se ehdottomasti kuuluu nykyautoon, diesel on epämukava ja äänekäs. Diesel on aina sellanen puhdittoman tuntuinen.


    • Eiitäkippa

      Tilasin 2vko sitten. Aivan mahtava laite. Paremman näköistä autoa ei ole ja alfalla erottuu massasta mukavasti. Paljon paremman näköinen myös kun jaguar XE joka on perästä kuin tojota.

    • Hiljaisuussss

      Tilaan myös giulian jos valitaan vuoden autoksi. Silloin varmaan jälleenmyyntiarvokin on hyvä. Ajattelin että otan tumman sinisenä..keltaset jarrusatulat ja punanen nahkaverhoilu...siihen sitten harman/kardon hifit..19 tuuman vanteet...ja jotain muuta ehkä? Jokatapauksessa odotan ensi kuuhun kun bensa 200hv tulee sillä 1370kg auto liikkuu jo ihan riittävästi ja on varmaan hiljanen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe