Kaksoisliekistä

Minävaantällainen

Osaako kukaan kertoa epäilystäni että hän jonka vuosia sitten kohtasin, olisi ollut kaksoiliekkini? Lähes rakastuin, luulin hulluksi tulevani. Suhde oli ihana vaikkakin myrskyisä ja vaikea. En ole häntä unohtanut, tulee kulkemaan sydämmessäni aina. Tuntuu kuin meillä olisi olemassa yhteys vaikka emme näe emmekä kuule toisiamme. Minulla on elämä toisaalla mutta usein mietin häntä ja toivon hyvää, niinkuin uskon hänenkin minusta ajattelevan. Sain suhteelta paljon kasvoin ihmisenä ja vaikka aikani itkin hänen perään ei tulisi mieleenkään enää häntä fyysisesti lähestyä. Meillä on yhteys, se riittää. Haluaisiko joku selventää minulle asiaa??? Tiedän myös meidän olleen yhdessä edellisessä elämässä ja hän oli heti alusta astiniin tuttu. Seuraavassa elämässä kohtaamme jälleen...

4

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurrjaa

      HEI,lue googlettaen aiheesta kaksoisliekki.Itse sain erään tulkitsijan korteista vihjeen tästä nykyisestä suhteestani,,,kuulostaa samalta,eka 2v kauheaa mysrksyä ,voimakkaita tunnepurkuksia,enneunia ennenkuin tapasinkaan koko ihmistä n puoli v aikaisemmin,,,erittäin voimakas persoona,hyvässä ja pahassa,itkenyt usein herkkyyttäni kun aistin hänet,,useaiden ihmssten tuomitseva asenne,kukaane ei tiedä millanen meidän keskinäinen energiamme on,,,uskon että jos lopullinen ero tulee -se sattuu molempiin ja paljon,,,eroitti sitten meidän
      t mikä asia vaan! tiedän mistä tarkoitat!

    • Liekkieisammukoskaan

      Kaksoisliekki-aihe on tosi kiinnostava, olen itsekin tavannut oman kaksoisliekkini, eikä sitä suhdetta voi verrata mihinkään muuhun ennen tai jälkeen. Googlella löytyy tosiaan tietoa, josta voi hyvin tunnistaa, onko kyseessä juuri kaksoisliekki. Joitakin merkkejä ovat mm. se, että olet ehkä nähnyt hänet unessa jo muutama kuukausi ennen tapaamistanne, heti alusta asti tuntuu siltä, että olette tunteneet aina, voimakas telepaattinen yhteys ym. Eka tapaaminen on yleensä niin, että molemmat ovat jostakin syystä tunteneet pakottavaa tarvetta olla jossakin tietyssä paikassa juuri silloin.. niin että ei yleensä toimi niin, mutta juuri silloin on pakko:). Ja ehkä tärkein tunnusmerkki on se, että yleensä toinen on varattu, asuu kaukana tai jotain muuta, joka vaikeuttaa tai estää suhteen jatkumisen. Meidän eka tapaamisesta on jo yli kymmenen vuotta, mutta en vain ole pystynyt sitoutumaan hänen jälkeensä (hän kyllä on suhteessa nytkin).. Meidän yhteys on koko ajan ollut enemmän henkinen kuin fyysinen - huolimatta siitä, että ollaan nähty sattumalta viimeksi ehkä kaksi vuotta sitten tunnen, että yhteys on edelleen.
      En kuitenkaan tiedä, haluaisinko viettää loppuelämäni hänen kanssaan - ajatus sekä pelottaa että kiinnostaa. En tiedä, olisinko onnellinen, koska rakastan häntä aivan liikaa. Siksi kohtalo saa päättää, jos meidät on tarkoitettu yhteen tässä elämässä niin olkoon se niin.. ja ellei, niin minä en voi sille mitään -ehkä seuraavassa elämässä sitten..

    • spesial

      Heip,nämä tunnusmerkit tosiaan oli mullakin-tai siis meillä .Olin varattu,ja tapaaminen oli jotenkin voimakas energinen,näinn hänest ä unessa puoli vuotta ennen kuin koskaan olin edes nähnyt herraa,,,henkinen juttu on meilläkin vahvaa,fyysinen ei tuiki tärkeää mutta sekin ok.VOIMAKKAT tunnereaktiot molemmilla jos ei saa kiinni,,,aistin häent jos hän on tulossa,tunnen sen kehossa,vaikka yllättäen piipahtaa,,,.Se tunne on vahvempi kuin kenenkään kanssa ikinä,ei liity ulkonäköön vaan sielun energioihin.IHANAA kun olemme saaneet kokea tämän,en usko että enää tässä elämässä kumpikaan kokee tämän.Ymmärrän ettet unohda häntä,tuskin hänkään sinua!koskaan-

    • Liekkieisammukoskaan

      Niin totta, vain aniharvat saavat kokea kaksoisliekkirakkauden, pitää olla kiitollinen siitä, että on itse kokenut sen - kävi miten kävi.. mukavaa talven jatkoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe