Ihmettelen että miksi Tim Thomas loistaa kaikkein eniten jokereissa.
Ei Timppa ollut lähellekään yhtä ilmiömäinen silloin kun hän pelasi Kärpissä tai Hifk:ssa ?
Mistähän moinen nousuvire johtuu ?
Tim Thomasista
5
513
Vastaukset
- Jarrulevy
Jokerit nyt vaan on niin vitun kova joukkue!! Jotta maalivahti pelaa yhtä ilmiömäisesti tarvitsee se hyvän joukkueen kuten Jokerit! MUHAHAAHAHAHAAAAAAA
- stadin arska
helppohan se on loistaa kun on hyvä molari ja joukkue missä pelaa on erittäin hyvä kokonaisuus ja valmennus!!
Kyllä Thomas muuten loisti sekä Kärpissä, että HIFK:ssa. Kärpissä hän torjui muistaakseni melkoisen voittoputken, joka taisi olla ainakin seuraennätys ja liigatasollakin yksi pisimmistä. HIFK:lle Thomas torjui mestaruuden, joten kyllä hänellä on meriittejä muistakin joukkueista. Kärpissä pelatessaan Thomas myös valittiin kuukauden pelaajaksi SM-liigassa.
Tuossa ylempänä olikin mainintaa, että osa kiitoksista kuuluu Jokereiden puolustukselle, sekä tiiviille viisikkopelaamiselle, jonka takana orjuu sitten huippuvahti.- arska
puhut muuten asiaa..mikä on harvinaista näillä palstoilla!!
- ????
Olis varmasti loistanu kärpissäki, jos puolustus ois ollu läheskään jokerien nykyistä tasoa... Mutta on se Timmy silti melkonen poppaukko, ei voi muuta sanoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619