missä friisiläisiä

Missä tallilla voisi suomessa nähdä "elävänä" friisiläisiä?
183234
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Ainakin Kosken ratsutilalla on yks.

Äänestä
  • niin on ja se Maukka joka oli sillä on nyt mun ja mun siskon hevonen!!

Äänestä

• New Moon kirjoitti:

niin on ja se Maukka joka oli sillä on nyt mun ja mun siskon hevonen!!

Ai jaa. Maukkahan oli ihan kiva. :) Missäs päin se nykyään asustaa?

Äänestä

no rusutjärven sakuntallilla on yx friisiläis-ruuna, nimeltään Durk S., lempinimeltään Durkki.

Äänestä

Eli Länsi-Suomessa olevalla Kouti-tallilla on ainakin yksi friisiläinen... Muistaakseni kolme vuotias ja myynnissä. :]

Äänestä
  • Muhos, Oulu, Iisalmi

Äänestä

• päin ainakin kirjoitti:

Muhos, Oulu, Iisalmi

Missä päin Iisalmea voi bongata friisiläisen?

Lahdessa Korpikylän tallilla oli vuosi tai pari sitten "Nalle" niminen friisiläinen, lähti kuiteskin poies. On sielä tällä hetkelläkin yksi, minun tietääkseni. Muttei tunti käytössä, se on yksityinen. Vai lieköhän se se sama Nalle...? :D

Äänestä

• mui kirjoitti:

Lahdessa Korpikylän tallilla oli vuosi tai pari sitten "Nalle" niminen friisiläinen, lähti kuiteskin poies. On sielä tällä hetkelläkin yksi, minun tietääkseni. Muttei tunti käytössä, se on yksityinen. Vai lieköhän se se sama Nalle...? :D

Heip, en ihan tarkkaa paikkaa tiedä Iisalmessa mutta siellä on yksi kasvattaja kuitenkin Pohjois- Savon seudulla.
    Katsos linkki www.friisilainen.fi siellä on yhteystietoja kasvattajille ja mm. tämä sieltä löytyy kohdasta Suomen Friisiläisiä ja Itä-Suomi :)

Äänestä

• mui kirjoitti:

korpparin friisiläinen on jätski, joka siis on yksityinen =)

Äänestä

hyvinkäällä on yksityisfriisiläinen jolla ratsastan 1-3 kertaa per 2 vk.

Äänestä
  • samako joka siinä musavideossa ravistettava ennen käyttöä?!
    nim.exhevostelija

Äänestä

kauhajoella mun kaveri kasvattaa niitä, ja lisäksi haflingereita (:

Äänestä

Googlaa "Friesien van Vitikkala". Se on friisiläistalli jossa on paljon ihania friisiläisiä!!

Äänestä

hyvinkäällä on ainaki yks, Hessel.

Äänestä
  • jo kuollut/ lopetettu. kylläkin hieno rotu.
    nim. exhevostelija.

Äänestä

ähkyherkkä rotu. mutta kaunis. ainut vika rodulla just tuo ähkyherkkyys.
jos ei halua ähkyherkkää rotua älä hommaa tuon rotuista.
nim. exhevostelija

Äänestä

Se on ollut yleinen lehmärotu jo vuosikymmenien ajan. Navetoissa voi nähdä, tuskin talleissa.

Äänestä

Friisiläiset on Ihania! hyvinkäällä oli tosiaan yksi. ei samassa tallissa kuin Flicka vaan yksityistallissa.samalla tallilla oli silloin Dona
nim. exhevostelija

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tietäjähevonen kirjoitti:

Missä tallilla voisi suomessa nähdä "elävänä" friisiläisiä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu