Olen mies enkä muista naistenvaatteista ole kiinnostunut mutta kokovartalo uimapuvut ovat se mikä saa himot jyllään ja kiimaiseksi. Kun sitä pitää päällä vaikka kaupungille lähtiessä muiden vaatteiden alla tulee pervo olo kun ihmiset ympärillä eivät tiedä ja näe sitä.
Lopuksi masturboidessa suihkussa kastellen sen orgasmikin on monta kertaa voimakkaampi johtuen siitä äärimmäisestä kiimasta mikä on ollut päällä monta tuntia.
Naisten uimapuvut
17
641
Vastaukset
- no_xmas
Miksipä ei uimapukukin. Omistan peräti yhden, ei kokovartalo mallia. Tulee kuitenkin hakematta mieleen naisten voimistelupuvut ja taitoluistelupuvut. Vähän koristellumpia kuin uimapuvut. Molempia näkee myös kokovartalo mallia. Sellaisen voisin päälle sujauttaa kun ovat niin seksikkäitä, tai vaikka tavallisen luistelupuvun. Niissähän on jonkinlainen helmantynkäkin. Pervo olo voisi tulla siitäkin. Toistaiseksi olen vain ihaillut pukuja netissä.
- Uikkarimies
Kerran Tampereella aamu-uinnilla olin yksin ja vilkaisin naisten pukukoppiin, sillä huomasin kasan tumman sinisiä elastisia uimapukuja ja kun löyty vielä omaa kokoakin, niin eikun päälle ja jätin nes niin. Ehdin juuri ja juuri vetää housut ja paidan päälle kun tuli joku toinenkin aamuvarhainen. En usko, että näki mitään. Vieläkin vedän uimapuvun silloin tällöin alusasuksi, kun lähden ulos. Niiden mukava elastisuus teki sen, että hankin muitakin elastisia asuja, kuten lahkeellisia housuliivejä ja myös bodyja. Sukkahousutkin tuli siinaä sivussa mukaan.
- Swim.cap
Joskus tulee käytettyä naisten uimapukua vaatteiden alla "alusasuna". Joskus tulee lisäksi laitettua naisten sukkahousut uimapuvun alle. Se on kiihottava fiilis kun käytännössä on riisuuduttava täysin alasti että alimmaisen naisten asuste kerroksen voi saada pois päältä. Lisäjännitys tulee vielä kun pissaamaan ei pystykään ihan helposti.
- AnonyymiUUSI
Tämä. Sain ehkä lapsuuteni toisiksi pahimman trauman. (Heti koirani traagisen kuoleman jälkeen.)
Kuvittele sellainen entinen työväentalo joka oli naamioitu kylätaloksi, mutta missä vielä vanhat taistolaiset piti piilopirttiään vapun aikana.
Siellä eräs toinen koulukaverini ystävällisesti rupesi kertomaan tarinaa, kuinka oli ihan omin silmin, (eli televisiosta.) nähnyt kuinka se luistelija jota lyötiin jollain rengasraudalla polveen oli pyörinyt lattialla ja kiljunut. Paikalla ollut lääkäri oli tietysti yrittänyt auttaa tätä luistelijaa ja yritti ottaa kaikkia tutkimuksia häiritseviä tekijöitä pois jalasta, kuten luistimia. Luistimien tuskallisen pitkät nauhat olivat kuitenkin helppo nakki siihen nähden mitä ei noin vain vedettykään jalasta.
Tunsin kuinka kylmä hiki alkoi nousta oman luistelupukuni alla. Siellä ne minun ensimmäistä kertaa kokeilemat sensuellit sukkahousut, istuivat ihossa kiinni. Kuuntelin kuinka seikkaperäisesti kaverini jatkoi kertomusta, miten tätä luistelijaa jouduttiin kantamaan ambulanssiin.
Samalla mietin pienessä päässäni, miten mahdotonta se olisi yrittää riisua luistelupukua, että saisin nautinnolliset nylonit pois jalastani.
Luistelupuvun korkealle kaulaan yltävän vattumaisen vetoketjun joutui avaamaan joku toinen. Pukuni vain venyi, kun yritin kääntyä kaksinkerroin vetämään sitä, eikä vetoketju liikkunut minnekään. Vetoketjun avaaminen ja minun miehuuteni vapauttaminen lankesi ensimmäiselle kaverilleni, joka oli sotkenut minut mukaan koko tähän vartalonmyötäiseen helvetin esikartanoon. Jo pelkkä pissaaminen oli ihan oma lukunsa.
Ensimmäinen kaverini oli jostain TV sarjasta nähnyt mielestään hauskan idean, että pojat pukeutuisivat tappeleviksi taitoluistelijoiksi. (Oliko Nancy ja Tonya.) Eikä siinä vielä kaikki, vaan jollain kosmisen avaruuden koomisella voimalla hän oli saanut aikuiset tähän uskaliaaseen leikkiin mukaan. Tämä paljastui minulle vasta paljon myöhemmin, kun olin ensin uhmakkaasti lupautunut pukeutua luistelijaksi, vaikka todellisuudessa jänistin.
En tiennyt luistelupuvuista mitään, enkä osaa sanoa mitä olin kuvitellut. Ehkä sitä, että jotain näyttäviä kilpailupukuja saa Anttilan postimyynnistä, ja että ne voi palauttaa jos väri ei miellytä. Ei kuulkaa mennyt ihan niin. Joku aikuisista oli yötä myöten räätälöinyt jonkun serkkutytön vanhoja käsintehtyjä luistelupukuja niin, että niistä saatiin meille mittatilauksena tiukat ja vartalonmyötäiset luistelupuvut.
Siinä vaiheessa kun puvut oli valmis, ei ollut enää mitään pakokeinoa tilanteesta. Yritin kyllä väittää, ettei muka mahdu, mutta mittatilauksena tehty puku voitti väitteeni helposti.
Voitte uskoa että se oli minulle, nuorelle pojalle hyvin hämmentävä kokemus. Luistelupuku oli koristeltu glitterillä ja pitsillä, mutta muuten se oli tehty sellaisesta näyttävästä, joustavasta, pehmeästä, ja oikeastaan yllättävän lämpimästä materiaalista. Ominaisuuksia joita en ikinä kokenut poikien pökkelöissä vaatteissa.
Vaikka luistelupuku ei puristanut, niin se oli silti niin ”tiukka”, että sen hihat piti laittaa sellaisella renksulla, keskisormen ympärille. Pystyin hyvin vilkkaalla mielikuvituksellani kuvittelemaan miten se olisi ilman niitä renksuja lähtenyt lentoon, varomattoman poikalapsen päältä, kuin kuminauha piirretyissä elokuvissa.
Ainoa asia mikä luistelupuvussa ei ollut ihossa kiinni, oli siihen integroitu roiskeläppä, jota kiittelin maasta taivaaseen, sillä se teki parhaansa piilottaakseen tilanteesta aiheutuneen korkeajännityksen.
Se tuli tarpeeseen. Samalla kun tämä jälkimmäinen kaveri kertoi kauhutarinaansa, niin hän katseensa kyyläsi luistelupukuani niin tarkkaan, että luulin hänen laskevan paljetteja puvustani.
Tarinan edetessä hänen silmät siirtyivät sukkahousuihini. Hän piti ikään kuin dramaattisen tauon, samalla kun mittasi jokaista läpikuultavaa senttiä ihollani. Aivan kuin hän olisi katseellaan varmistanut, että mitkään varpaistani, pohkeistani, polvistani, reisistäni, aivan kaikki, aina sinne luistelupuvun jalka aukkoon asti, että mikään ei pääsisi pakoon sulokkaista sukkahousuista.
Tuskallisen pitkän tuijotuksen jälkeen hän puki sanoiksi sen kaiken kauhun, joka oli noussut kurkkuuni.
Hän kertoi kuinka oli nähnyt, että Nancyllä oli ollut vielä sukkahousut jalassa, kun häntä oli kannettu abulanssiin. Eikä edes lääkäri ollut onnistunut ottamaan niitä pois, vaikka oli yrittänyt.
Eikä hänkään pystyisi auttamaan minua ottamaan sukkahousujani pois, vaikka kaatuisin rappusissa.
Ensimmäinen kaverini joka minut tähän soppaan oli keittänyt, kehui vain että juuri siksi me luistelijat ollaan niin paljon rohkeampia, kuin jääkiekkoilijat ja siitäkös lapsellinen kina kehkesi heidän välille.
Jouduin peesaamaan ensimmäisät kaveriani, ja leikkimään kovista. Todellisuudessa minua nolotti aivan hirveästi tunnustaa, että tykkäsin luistelupuvuista niin paljon, että saatoin päätyä sairaalaan selittelemään miksi katkennut koipeni on sukkahousuissa.
- kullimunni
Kulli seisoo hyvin kokouimapuju päällä.Finnwear tai Adidas on hyvä uimapuku.
Vaimollani on juuri mustat adidaksen kokopuku, en tiedä siis on jotakin oudon kiihottavaa katsoa sitä hänen päällään. Vielä kiihottavampaa olisi jos hän kiehäisi jonkun miehen kanssa niissä :)
- no_xmas
Sukkahousuhaalareita olen kokeillut. On muuten ihan miesten mallia (Saksasta). Lähimpänä kai kokouimapukua. Kun tänne on jo muutamia vastauksia tullut, alkoi kyllä kihelmöimään hommata nuo voikka- ja luistelupuvut, ja kokouimapukukin. Ei taida ihan kivijalkaliikkeistä löytyä.
- kokouima-asussa
Olisipa sellainen tilanne missä nainen laittaisi pukeutumaan vieraan miehen koko uimapukuun ja itse olisi samanlaisessa. Siinä asussa vieras olisi sidottuna. Sen jälkeen vaimon mies tulee katsomaan, kun nainen kiusaisi sidottua miestä ja oma mies vaan nauttii tilanteesta.
- kokouima-asussa
Se voisi olla kivaa, vaan ei heti tule vastaan sellaista henkilöä kenellä on mm. asu fetissiä tai sitomisleikit mielessä:)
- Kokouima-asussa
Hoikka ja sopivan tiukassa kunnossa.
- trjtrjty
Voin kuvitella miltä tuntuisi mennä kesällä mökillä uimaan muijan perässä naisten yksiosainen uimapuku päällä tepastellen. Uimisen jälkeen sitten mukavan ilmava hellemekko päälle:)
- Anonyymi
Kyllä uima,jumppa ja luistelupuvut kiihottaa,entinen naisysäväni kokeili ain pukuja kun niitä hänelle ostin ja sitte päälle naitiin,oli pienikokonen nainen.
- Anonyymi
Tapahtuipa kerran Röksän riveralla. Sellainen pieni paikallisten tuntema kirkasvetinen lampi, jossa oli kylmiä lähteitä pohjassa niin että aikaa tuli vietettyä enemmän siinä hiekkaisessa poukamassa.
Nohevana kaverina minä sutaisin sitä santaa pari kourallista serkkutytön ja hänen kaverin uimapuvun sisään. Siitä meni sitä hiekkaa pimppiin sen verran että koko kööri kyseli minulta että miltä se minusta tuntuisi jos minulle laitettaisiin sitä hiekkaa uimapukuun.
Vastasin tietysti, että ”hyvältähän se tuntuisi”, en kai minä sitä muuten olisi tehnyt? Enhän?
Kun sitten seuraavan kerran mentiin uimaan, niin joku oli kostoksi vaihtanut minun uimashortsit tyttöjen uimapukuun. Sain kuulemma ihan issesseni yssisseni miettiä että mitä sitä on tullut tehtyä, samalla kun sain päättää, että hikoilenko hellepäivän rannalla, vai menenkö uimaan tyttöjen uimapuvussa.
Se oli niin väärin… Muistan kuinka se uimapuku ampaisi sinne kankkuun ja jouduin ”huomaamattomasti” venyttämää sitä sieltä alhaalta pyllypuolen ”lahkeesta” aivan samalla tavalla kuin muutkin tytöt.
Kovasti sitä sitten kyseltiin, että olinko ottanut opikseni? Vastaus oli ”vitut” ja sain hävetä koko kesän tyttöjen uimapuvussa. - Anonyymi
Mulla oli naisten uima housut ja yläosa päällä tosi seksikäät päällä joskus laitan ne päälle kyllä alkoi seisomaan väri oli mustat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146