Venox 250 lisävarusteet

Meetu

Hankin Venoxin syksyllä ja nyt sitten on aika miettiä lisävarusteita kyseiseen pyörään. Kaatumaraudat on jo asennettu, varmuuden vuoksi. Tarkoitus olisi reissata jonkin verran, eikä vain cruisailla kaupungilla ja mukaan pitäisi saada teltaa sun muuta. Reppu ei riitä. Kymcolta löytyy pyörään tavarateline, selkänojallinen että ilman ja tukiraudat sivulaukuille. Olisi kiva tietää toiselta Venoxin omistajalta, mitä olet pyörään hankkinut, jolla olet ratkaissut tavarankuljetuksen. Ulkonäköseikatkin ovat aika tärkeitä, ainakin näin naisihmiselle. Muuten, eräs motoristi kysyi, että aionko hankkia etuplexiä tuulta halkomaan. Suositteli. Pyörään ei vain löydy merkkikohtaista plexiä. Miten sen olet sen ratkaissut, ajeletko ilman vai miten? Pyörä on sellaisenaan todella upea, mutta....

11

2830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      tuli mieleeni että jos olet sen uutena venoksin hankkinut, niin tarkistele sillointällöin pakoputkiston kiinnityksiä, niissä on monella ilmennyt irtoilua

    • anne .s

      kävimme mieheni kanssa mp- messuilla ja tuli tehtyä alustavat kaupat kyseisestä pyörästä.viime syksynä tutustuin jo tuohon pyörään ja tässä ollaan kohta onnellisia pyörän omistajia. laitatan myös kaatumaraudat kaiken varalta, siitä on aikaa kun olen viimeksi ajellut.laukutkin ehkä hankin sitten myöhemmin. rahaa palaa mutta kerranhan täällä vaan ollaan niin miksi ei tehtäisi unelmista totta.

      • Meetu

        Oikea asenne sulla. Rahaa kyllä palaa, mutta mikä ei maksais.Voihan olla, että oon vielä "lirissä" ton uuden harrastuksen kaa, mut se on sen ajan murhe :). Pitää tinkiä muista menoista. Tää on ollut mun unelmani jo vuosia ja viimein tein siitä totta. Ikääkin on jo sen verran, että oli jo aikakin. Eipä tartte sit kiikkustuolissa harmitella, että miksi en....


      • anne.s
        Meetu kirjoitti:

        Oikea asenne sulla. Rahaa kyllä palaa, mutta mikä ei maksais.Voihan olla, että oon vielä "lirissä" ton uuden harrastuksen kaa, mut se on sen ajan murhe :). Pitää tinkiä muista menoista. Tää on ollut mun unelmani jo vuosia ja viimein tein siitä totta. Ikääkin on jo sen verran, että oli jo aikakin. Eipä tartte sit kiikkustuolissa harmitella, että miksi en....

        on nyt sitten venox. melkein on joka ilta käytävä katsoos et onks se tosiaan totta. on tullu pari kertaa käynnisteltyäkin,ja ah, niin ihanat pörinät että.. ne kaatumaraudat tuo näyttävyyttä pyörään, vaik on se jo muutenkin ison olonen.mullakaan kun ei tuota pituutta ole järin paljon,just jotenkuten jalat yltää maahan..joskus 15 vuotta sitten oli kevari, enkä pahemmin ole sen jälkeen ajanut, mutta eiköhän se siit lähde..paljonko sulla tuli viime kesänä ajokilometrejä?oli kyllä niin surkea kesä ilmojen puolesta.koira pirulainen puri johdon poikki,ettei päässy nettiin, ja taas on samat metkut mieles,kele......


      • Meetu
        anne.s kirjoitti:

        on nyt sitten venox. melkein on joka ilta käytävä katsoos et onks se tosiaan totta. on tullu pari kertaa käynnisteltyäkin,ja ah, niin ihanat pörinät että.. ne kaatumaraudat tuo näyttävyyttä pyörään, vaik on se jo muutenkin ison olonen.mullakaan kun ei tuota pituutta ole järin paljon,just jotenkuten jalat yltää maahan..joskus 15 vuotta sitten oli kevari, enkä pahemmin ole sen jälkeen ajanut, mutta eiköhän se siit lähde..paljonko sulla tuli viime kesänä ajokilometrejä?oli kyllä niin surkea kesä ilmojen puolesta.koira pirulainen puri johdon poikki,ettei päässy nettiin, ja taas on samat metkut mieles,kele......

        olkoon! Hieno juttu. Nyt sitte kevättä odottelemaan. Kävin viime lauantaina herättelemässä omaa Venoxia pitkästä aikaa. Arvaa syyhyttikö päästä ajelemaan, kun siinä pyörän päällä istuin?? Hankin pyöräni vasta viime syyskuussa, joten kilometrejä ei kertynyt vasta kuin reilut 900. Pyörä on ensimmäinen ja aikaisempaa ajokokemusta ei ollut, lukuunottamatta parkkipaikkakokeilua kaverin pyörällä. Katotaan sitte ens syksynä, paljonko kilometrejä kertyi. Varmasti rutkasti enemmän. Muuten, minkä värisenä hankit pyörän?


      • anne.s
        Meetu kirjoitti:

        olkoon! Hieno juttu. Nyt sitte kevättä odottelemaan. Kävin viime lauantaina herättelemässä omaa Venoxia pitkästä aikaa. Arvaa syyhyttikö päästä ajelemaan, kun siinä pyörän päällä istuin?? Hankin pyöräni vasta viime syyskuussa, joten kilometrejä ei kertynyt vasta kuin reilut 900. Pyörä on ensimmäinen ja aikaisempaa ajokokemusta ei ollut, lukuunottamatta parkkipaikkakokeilua kaverin pyörällä. Katotaan sitte ens syksynä, paljonko kilometrejä kertyi. Varmasti rutkasti enemmän. Muuten, minkä värisenä hankit pyörän?

        värinen on mun pyörä. ei ollu kuulema enää mustana, mutta väri ei nyt ollu niin tärkeä pääasia että se toimii moitteettomasti sit kesällä. entä sun pyörä? vakuutukset on kyl huisan kalliit, otin vielä täyskaskon. on siinä makselemista. no, pitäähän ainaki työmotivaation korkealla.kai se on taas kohta lähettävä lämmittelee ja ihastelee pyörää tuonne autotalliin..


      • Meetu
        anne.s kirjoitti:

        värinen on mun pyörä. ei ollu kuulema enää mustana, mutta väri ei nyt ollu niin tärkeä pääasia että se toimii moitteettomasti sit kesällä. entä sun pyörä? vakuutukset on kyl huisan kalliit, otin vielä täyskaskon. on siinä makselemista. no, pitäähän ainaki työmotivaation korkealla.kai se on taas kohta lähettävä lämmittelee ja ihastelee pyörää tuonne autotalliin..

        täällä. Joo, maksut on todella melkoiset. Mutta, jos jotain todella haluaa, niin siihen on sitte panostettava. On se kuitenkin sen arvoista näin vähäisenkin kokemuksen perusteella.Tietääpähän ainakin miks käy duunis. On tossa jo tullut tutkailtua kesän kokoontumisajoja, missä vois käydä. Täytyypä kysellä paikalliselta mp-kerholta, johon tuli heti liityttyä, että aikovatko reissata porukassa johonki päin. Saisivat opettaa meikäläisen tavoille näin "urani" alussa ;).


    • N20

      kertokaapas viisaammat, että kuinka korkea tossa pyörässä on toi istuinkorkeus, kun missään ei sitä kerrota, en ainakaan ole löytänyt...=)
      -kiitos

      • anne.s

        on mun venoxsissa n. 72 cm. iskarit on säädetty ihan ääriasentoon, kun tuota pituutta ei ole järin kertynyt. nyt yltää jalat aika mukavasti maahan. juuri tuli pieni lenkki heitettyä monen monen vuoden tauon jälkeen, ja kyllä oli mahtavaa!!!!


      • N20
        anne.s kirjoitti:

        on mun venoxsissa n. 72 cm. iskarit on säädetty ihan ääriasentoon, kun tuota pituutta ei ole järin kertynyt. nyt yltää jalat aika mukavasti maahan. juuri tuli pieni lenkki heitettyä monen monen vuoden tauon jälkeen, ja kyllä oli mahtavaa!!!!

        no ei mullakaan ole kuin 160cm pituutta ja oonkin tässä sit metsästänyt sopivaa pyörää, nyt näyttää siltä että on lähdettävä koeajolle =)


    • Venox

      hmm... olenko ainoa mies joka ostaa Venoxin..:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe