pitsa-paikka kompassi vaparin kusetus asiakkaalle

asiakaskokemusyöllä

Vietin lauantai-iltaa lahdessa nauttien hyvästä iltaelämästä. Aamuyöstä menin kaverini kanssa kompassiin vaparilla ja jäimme nauttimaan talon antimista.
Huomasin kun pari nuorta kaveria tuli pitseriaan ja tekivät tilauksen ja maksoivat sen ja saivat vuoronumeron (jäi mieleen kun pojat olivat hauskasti juhlatuulella)
Varmaankin noin puolentunnin kuluttua pojat tulivat kysymään missä heidän pitsa on.
Pitserian omistaja pyysi pojilta vuoronumeron ja sanoi ei mitään pitsaa, jonka jälkeen ajoi nuoret lievää väkivaltaa käyttäen ulos pitseriasta.
Pojat vastasivat pitsanpaistajalle maksaneensa pitsan ja haluavaisivat myös sen.
Pitsapaikanomistaja tai laiton sukulaistyöntekijä nosti hirmu äläkän ja ajoi nuoret pois
etelämaalaisin elämöiden. Nyt kun on kiristetty myyntiä ilman kuittia niin näköjään myydään tuote mutta ei anneta tuotetta asiakkaalle.
TAIDAN VÄLTTÄÄ KYSEISTÄ PITSERIAA TÄSTÄ LÄHIN KOSKA TOIMINTA ON ROSVOUSTA PAHIMMASTA PÄÄSTÄ. MAKSA TUOTE MUTTA ET SAA MITÄÄN KUINKA MONI ON KÄRSINYT SAMANLAISESTA KOHTELUSTA KÄNNIPÄISSÄÄN:

AAMUYÖSTÄ EI SAA KÄYTTÄÄ IHMISIÄ HYVÄKSEEN JOS HE OVAT HUMALTUNEITA!!

80

2763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u8u8u8uy7u78u

Eivät anna kuittia aamuyöstä ostoksista monet kerran kokenut, normi hujepitseria!!

• asiatjulki

jos menet yöllä ja tilaat pitsan ja oluen saat aina talon kalleimman oluen!!
      hyvä mainostaa halvalla pitsalla ja rokottaa kalliilla oluella!!!
      meno niin kuin kunnon huorapaikoissa!!

• tyytyväinenasiakas

Jonen paikka turvallisin ja luotettavin vaparilla

• 989898971

en oo käynyt mutta tämän jälkeen en käykää

• paskispaikkk

joku vei mun lompakon siinä paikassa kun söin rosvoja varkaita koko paikka täynnä

• nuuuuskaaaa

paikassa myydään nuuskaa kerto mun pikkuveli

• kjkmnjkm

ihan hyvä paikka älkää kehdatko paskoa paikkaa

• omohomo

joku kerto pitäjä on homo!!!

• lokijikij

PASKA PAIKKA LAHDESSA KIEROJA KUIN SIAN SAPAROT

• kulinaari

ei ole kummonen ruoka tässä paikassa

• lkjhgfds

varmasti tää paikka ei maksa kaikkia veroja, ei anna kuittia aina.

• ramonia

en oo saanut ikinä kuittia

• käniskala

en ole kysynytkään kun oon ollut niin kännissä.

• Karmatasaatilit

Se on monessa muussakin paikassa että jos olet tarpeeksi kännissä niin kusetus on varma. Joissain kulttuureissa se on vielä yleisempää kuin toisissa. Kulttuurista riippumatta toiset on roistoja vaikka voissa paistaisi. Tekevät vain päivänvalossa huijaukset taidokkaammin. Kannattaa antaa somessa juttujen levitä niin tämäkin yrittäjä huomaa pian ettei olekaan asiakkaita. Tosin näillä on monesti tapana että "sukulainen" ottaa firman hoitoon pian konkurssin jälkeen saaden kaikki starttirahat valtiolta ja entinen omistaja jatkaa "työntekijänä". Rehellisen putiikin tunnistaa usein siitä että on jatkanut pitkään samalla omistajalla.

• removekebabkompassi

Ensin kusetetaan Suomalaista veronmaksajaa ja sitten asiakasta.

• rotiakANS

en käy enää tässä paikassa ja kerron kaikille tutuillekin ettei kannata käydä.
      laitetaan paikka ruotuun!!!

• kuvio765

vastaava juttu mulla viime kesänä. otti rahat antoi vuoronumeron mutta en saanut pitsaa. haukkui juopoksi ja ajoi pois. tuttu kuvio.

• Joukkovoima

Poliisille tuskin kannattaa soittaa kännissä kun helposti vievät putkaan kännisen soittajan. Siksi varmaan uskaltavatkin kännisiä nämä liikkeet kusettaa. Tehkää rikosilmoitus netissä seuraavana päivänä. Yksittäisestä tapauksessa tuskin mitään tekevät mutta kirjaavat kyllä ylös. Tapauksia kun alkaa kertyä enemmän yhteen paikkaan niin varmasti alkavat tutkia. Nykyään kun vielä karkoittavat pitkäänkin Suomessa asuneen ulkomaalaisperäisen jos rikostaustaa alkaa kertyä.

Tulevaa tutkintaa varten olisi hyvä jos olisi jotain videomateriaalia mikä on helposti kännykällä salaa kuvattavissa. Vaikka kysymyksessä on liikehuoneisto niin ravintolana on myös julkinen tila jossa kuvata saa. Itse teosta jos jotain kusetetaan sekä henkilökunnasta yleensä. Miten henkilökunta vaihtuu ja ketkä siellä työskentelee niin näkevät jos siellä työskentelee henkilökuntaa pimeästi eli ei ole verottajan tiedossa.

https://www.poliisi.fi/rikokset/sahkoinen_rikosilmoitus

https://www.vero.fi/fi-FI/Palaute/Anna_vihje_verovilpista(35143)

• hygienia.riskikö

• makarone

joku sanoi että oli kerran löytänyt kikkelin pitsasta. tosin aika pienen oli ensin luullut sitä makarooniksi!!!

• hygienia

Olen seurannut sivusta ja ihmetellyt miksi terveystarkastaja ei puutu toimintaan.
      Ruoka-alalla joskus olleena ihmettelen paikan hygienia tasoa.

• huijarit-vittuun

OHHOH! En mene ikinä tuollaiseen paikkaan. Varmasti pistän puskaradion kautta asiaa eteenpäin!

• toddella

olen kuullut vastaavanlaisista tapauksista. ikävää toimintaa todella.

• SoupNazi
    • 123321123232

ei ole hyviä kokemuksia minullakaan tästä paikasta. töykeää käytöstä, annokset erikokoisia ja ilmapiiri aamuyöllä rasistinen suomalaisia kohtaan!

• iiiiiiiiiiiiiiii

poikani kertoi samaa viime kesänä. jos olet humalassa et saa välttämättä tilaamaasi ruoka-annostasi. nyt uskon poikaani!!!!!!

• pikaisesti

Miksi kyseinen yrityksen annetaan toimia. Eikö kukaan voi puuttua toimintaan.
      Jonkun täytyy puuttua toimintaan.

• tyytväineasiakas
    • hintaaeikohtaalaatua

Taitaa lisäksi olla kaupungin kallein pizzapaikka.

• kylläarveluttaa

Tuosta paikasta pitäisi kivittää ikkunat paskaksi. Toivottavasti kukaan ei enään eksy mokomaan paskapaikkaan! Kiertäkää kaukaa mokoma salmonella paikka. Epäilyttävää porukkaa kaikki. Taitaa olla rahanpesupaikka ja kenties huumeita?

• olisikojoensiyö

joko ensi yönä olisi aika

• kierräkaukaa

Lyhyesti sanottu....paska paikka! Paskaa!!!!! Kuten kaikki karvaranteiden pissapaikat.

• KariKaristonludvig

Hyvää pizzaa oli.Hyvä pizza. Hyvä mieli.Mulla paljon rahaa käyn useasti kompassissa.Te kateellisia kun ei ole rahaa ostaa edes pizzaa.Mulla on rahaa aina ja syön hyvää pizzaa ja mene Tivoliin sen jälkee juomaa kalliita drinkkejä.Otan yöllä vielä Kompassista pizzaa ja jatkoille kotiini Karistoon naisteni kanssa.Syömme pizzaa ja juomme ja panemme.Olen rikas ja te köyhiä siksi haukutte täällä.Köyhät.

• herpespizaa
    • Seppo69q

Pizza olla hyvä. Sinä maksa ja ola kiltti niin saat pizza. Sinä oler kusipää ei pizza.

Yksinkertainen mutta sinppeli

• Fordsomalia

Aivan paska puhetta.olen seurannut vierestä aina selvinpäin kun asiakkailta on kysytty et haluatko kuittia niin vastaus tulee suomalaisen tyyliin,ehhhei mä tarvi kuittia.kyseiset henkilöt ketkä täällä jauhaa paskaa niin miks tuutte seuravana vkolop.tilaamaan jos ootte tota mieltä.saatanan mamman pojat kasvakaa aikuiseks.

• pizaoksettaajo

Ilokseni huomasin ettei tänään(kään) ollut yhtäkään asiakasta mokomassa paskapaikassa. Turkis paskalle on hyvä näyttää etteivät heidän kusetuksensa kauaa kannata. Ei voi muuta kuin sanoa....kasvakaa turkkilaispaskat vihdoinkin rehellisiksi.....Painukaa takaisin Turkkiin....mitä helvettiä tänne tulette paskapizoinenne....

• istwan.turkey

Haistaka vittu spermanamat! Köyhä rasistit, teillä eres raha osta pizza. Painukaa vittu juntti rasistit

• vitunturkkipaska

Siinä on oikein malli esimerrkki turkkilaisesta paskapäästä. Kaipaammeko tuollaisia maahamme? Emme todellakaan! Nyt hajoaa Mehmedin ikkunat. On nuo turkinpaskat naurettavaa porukkaa, joten ulos maastamme!!!!!!!!!!

• Kemal

Te jäädä kiinni. Jos ei äly riittä etes tyopaikka tai oma busines niin kiini jääte. Sitte mina naura. Onneksi tyhmä juntit ei täälä sano kuka saa olla maasa

• Vasemmistointellektuelli

Vituttaako teitä rasisteja, ettei teillä ole edes poliittistaedustusta? Valtapuolueita ei kiinnosta pätkääkään kaltaisenne kouluttamaton roskasakki, siksi räyhäätte täällä netissä. Kaikki liikkeenne merkittävät uusfasistit ovat osoittautuneet takinkääntäjiksi, käyttivät yksinkertaista kansanosaa vain hyväkseen.

• Ketunkiilto

*reps* vai ei valtapuolueissa olisi rasisteja...

• Antifahooligan

Natseja vaan harmittaa kun joutuvat taas kerran lusimaan joulun yksin. Siihen pahaan oloon voikin sitten vaikka haukkua rehellistä ravintolayrittäjää, joka osaltaan on maksamassa teidän pummien sossurahoja.

• ravintolamaisteri

olen käynyt paikassa ja totean ei normaali ihmisen paikka missään nimessä.
      ala-arvoista asiakaspalvelua ja epäsiistiä kaikinpuolin. en käytä enää kyseisen paikan palveluja enkä suosittele paikkaa kenellekään normaali-ihmiselle!!!!!

• tuomarii

Olen samaa mieltä kanssasi. Kusetus paikka eikä mitään muuta.

• Abdul1

Pysykä rassistit pois mun ravintola! Täälä ei saa ruoka sossun maksusitoumus

• Jaliksenjäbä

Hyvä. Rupusakki kuriin!

• Lauraspr

Näiden lahtelaisten elämänkoululaisten kannattaisi opiskella kunnon ammatti, mennä töihin tai perustaa firma. Ei tarvitsisi suoltaa vihapuhetta netissä muutaman euron pitsan takia. Polttoaineena näille vihamielisille höpöjutuille toimii tyytymättömyys itseensä ja elämäänsä. Jollain tasolla ymmärrettävää, muttei missään nimessä hyväksyttävää.

• ruokamestarilahti

jos asiakas ei ole tyytyväinen palveluun tai saamaansa ruokaan (tai ei saamaansa) on asiakkaalla oikeus siitä myös valittaa. maksoi ruoka tai palvelu muutaman tai useita satoja euroja niin sillä ei ole väliä saako kyseistä ruokapaikkaa arvostella.
        eikä se ole vihapuhetta jos arvostelun kohteena on ulkomaalaisen pitämä paikka.
        uskoakseni kun ihminen on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä niin hän myös pystyy
        tarkastelemaan ympärillään tapahtuvia asioita neutraalisti.
        tässä tapauksessa palveluiden arviointi erittäin ymmärrettävää ja täysin hyväksyttävää!!!

• lääkärilahti

Samaa mieltä kanssasi.

• Stop.vihapuheelle

Sehän se ongelma onkin, että täällä suomi24:ssä ei suurimmaksi osaksi kommentoida mitään tai ketään neutraalisti. Tämäkin ketju vilisee rasistisia ilmauksia ja ihan suoria uhkauksia. Koko foorumi toimii lähinnä viitekehyksenä ahdistuneiden peräkammarin poikien rasismille, homofobialle ja yleiselle umpimielisyydelle. Ravintolan ruokaa ja/tai palvelua saa toki kritisoida, mutta jokainen täysipäinen aikuinen osaa tehdä sen asiallisesti.

• Andylahest

Mitä odotit? Nyt on kyse suoli24:stä ja Lahesta

• puolikkaallamenevä
        Stop.vihapuheelle kirjoitti:

Sehän se ongelma onkin, että täällä suomi24:ssä ei suurimmaksi osaksi kommentoida mitään tai ketään neutraalisti. Tämäkin ketju vilisee rasistisia ilmauksia ja ihan suoria uhkauksia. Koko foorumi toimii lähinnä viitekehyksenä ahdistuneiden peräkammarin poikien rasismille, homofobialle ja yleiselle umpimielisyydelle. Ravintolan ruokaa ja/tai palvelua saa toki kritisoida, mutta jokainen täysipäinen aikuinen osaa tehdä sen asiallisesti.

eri ihmisillä on erilainen tapa kommentoida asioista. minusta on rasistista jos jokainen ei saa kommentoida omalla tavallaan. jokainen ihminen on yksilö jonka pitäisi saada kommentoida omalla tavallaan. minnekä on kadonnut niin sanottu sanonnan vapaus. kenellä on valta sanoa, kuinka saa sanoa. saako vain niin sanotut "täysipäiset" sanoa mitä saa sanoa. miksi aina pitäisi sanoa asiallisesti miksi ei saisi sanoa niin kuin haluaisi sanoa. miksi aina halutaan asiat kääntää vihapuheeksi tai muuten jonkun mielestä jotenkin hävettäväksi.
        kuinka monta raiskausta on peräkammarin poika tehnyt viime vuonna ja kuinka monta joku muu poika. mielestäni sinä olet umpimielinen koska näet ympärilläsi homofobiaa ja yleistä umpimielisyyttä. mielestäni sinä et ole täysipäinen vaikka kuinka yrität olevasi sellainen. tämä on mielipiteeni ja sen minä saan sanoa vaikka en olisi mielestäsi täysipäinen. olet jollakin tapaa rajoittunut vaikka yrität esittää jotain muuta. vedä henkeä ja aloita uusivuosi ilman pelkoja. kaikki eivät ole rasisteja jotka eivät ole samaa mieltä asioista kanssasi.

• lähellähyvä
        Stop.vihapuheelle kirjoitti:

miks aina mollataan peräkammarinpoikia tai vanhojapiikoja. ootteko lukenut millonka viimeksi nää ois tehny jotain pahaa. oon lukenut paljon monista muista mitkä on tehneet pahaa lähimmäiselle. nää pojat ja piiat monasti hoitaa isovanhempansa kuolinvuoteelle mitä nää täyspäiset ikävä kyllä eivät tee.
        toivottavasti tulevaisuudessa tuodaan paremmin esille mitä kukin tekee ja mitä kukin sanoo. kuka on loppujen lopuksi toisen lähimmäinen. täyspäinen vai peräkammarinpoika/vanhapiika siinäpä miettimistä näin loppuvuodeksi ja vähän alkavalle vuodellekin lähimmäinen ystävä.

• Skinhead.liipola

Irti mun fattamasseist vitun mutut..soomi suomalaisile

• Kompassi.lahti

Täälä puhutaan minu ravintola. Se hyvä. Kaupa käy ja raha tulee. Minula tosi mukavat asiakaat. Ihan erilainen ovat he kun tänne kirjottavat rassistit. Kaiki rasisti juntit pysykaa pois. Mina en anna alennus te koyhät ja lihavat juntit

• istanbul

minä kan turkki pitsa omistaja en anna halpa pitsa somelaiselle. minä otta rahat pois ja elä hyvi somessa some tytön kansa. some mies lihava junti.

• Kemal112
        istanbul kirjoitti:

minä kan turkki pitsa omistaja en anna halpa pitsa somelaiselle. minä otta rahat pois ja elä hyvi somessa some tytön kansa. some mies lihava junti.

Allahu Akbar veli. Mina ihmetele kuin soomi mies niin lihava ja ruma. Kouha myos, minula soomi paljo raha ja blondivaamo. Soomihoura tykkä iso kyrpä.

• karvaranteetonpaskaa

On nuo turkkilaiset pizan keittäjät sitten tyhmää porukkaa. Onneksi on paskapaikka aina tyhjää täynnä. Painukaa turkinpaskat helvettiin maastamme!

• Seksikäs.suklaa

Kaveri joka luulee pitsoja keitettävän, haukkuu toisia tyhmäksi. Olette te valkoroskat vaan hulvattomia. Mene sinä pummaamaan sossurahojasi jonnekin muualle.

• kompostiseon

Kompassi on komposti.........ei voi muuta kuin suositella kaikille, että kiertäkää kaukaa koko paikka.

• Superarab

Täälä taas kateelinen rassisti suomimiäs valitaa. Laihduta ja mene naamaleikaus nii voi saada naista..Mina taksiyritäjä, minula 3 spermanaamaa töissä. Opettele parempi käytöstavat ja voin ehkä anta töitä. Suomimiäs ei tee työ, juoppoja melkei kaiki

• tyhmämikätyhmä

Voi helvata....Ei voi kuin todeta että turkkilainen pizankeittäjä on sitten tyhmä.....niin tyhmä kuin olla voi....vitun karvaranteet........on ne niin tyhmiä.....

• Ibrahim81

Täällä yksi turkkilainen "pitsankeittäjä". 2-vuotiaana muutin Turkista Lahteen, ja nyt kolmekymppisenä toimin yrittäjänä Espoossa. Olen perheellinen mies, joka maksaa nettoveroja Suomeen. Olen siis omalta osaltani maksamassa täälläkin leukojaan louskuttavien tyhjäntoimittajien ylläpitoa. Tyhmyydestä en tiedä, mutta ainakin osaan kirjoittaa paremmin, kuin sinä äidinkieltäsi.

Toivon että sinäkin pääset elämässsi eteenpäin, ja pystyt onnistumisien kautta jättämään tuollaisen negatiivisen ja vihamielisen elämänasenteen

• mitäänmuuta
        Ibrahim81 kirjoitti:

Täällä yksi turkkilainen "pitsankeittäjä". 2-vuotiaana muutin Turkista Lahteen, ja nyt kolmekymppisenä toimin yrittäjänä Espoossa. Olen perheellinen mies, joka maksaa nettoveroja Suomeen. Olen siis omalta osaltani maksamassa täälläkin leukojaan louskuttavien tyhjäntoimittajien ylläpitoa. Tyhmyydestä en tiedä, mutta ainakin osaan kirjoittaa paremmin, kuin sinä äidinkieltäsi.

Toivon että sinäkin pääset elämässsi eteenpäin, ja pystyt onnistumisien kautta jättämään tuollaisen negatiivisen ja vihamielisen elämänasenteen

vaikka osaisit kuinka hyvin kirjoittaa äidinkieltäni niin sinä olet vain turkkilainen etkä mitään muuta

• pizaonskeidaa

Kukaan pizankeittäjä ei ole vielä tähänpäivään mennessä maksanut veroja. Mitä varten turkkilaiset eivät saa osallistua jalkapallo otteluun? No.....heti kun ne saa kulman, niin ne perustaa sinne pizapaikan.

• turkinpaskaa

En oikein ymmärrä mitä varten noita turkkilaisia pitää päästää maahamme huijaamaan paska pizerioillaan. Kaikki ovat osoittautuneet pelkiksi veronkiertäjiksi ja rikollisiksi. Kaikki rahastavat vain Suomalaista veronmaksajaa muka yrittäjinä. Kompassi pizeriakin on aina tyhjä......eihän sellainen paikka voi kauaa pysyä pystyssä rehellisin keinoin.....Turkkilainen voisi painua välittömästi omaan maahansa...niitäkään! ei kaivata maahamme.

• hubbajabba

Käyttäkää Kotipizzaa, vähän kalliimpi mutta maksaa veronsa ja työllistää Suomalaisia.

• ergre

Kai olette tehneet verottajalle ilmoituksen??

• ssfwee

Tässä yksi arvostelu "Annos oli ok, tykkäsin kebabia rullasta, mutta pizza ei ihan laatua. Kotiinkuljetus vähän kesti n. 15-20 min. Mitä oli luvattu netti pizza aikataulu 60 min, mutta ihan ok ravintola, sain mitä halusin sitä erikoista pizza ranskan combo yhdistelmä xD"

Kuka lie kirjoittanut..;)

• suosisuomalaista

Komposti pissa kirjoittelee tänne itse joitain kommentteja? Käyttäkää jokainen kotipizzaa, se on tosiaan suomalainen, ja laadusta voi olla varma. Laadusta kannattaa maksaa aina muutama euro enemmän, ja voi olla varma ettei siinä ole turkkilaisen räkää lisämausteena. Ja maksaa veroja! Itse maksan mieluusti pizzasta vaikka viisieuroa enemmän kuin jostain turkinpaskasta. Suomi on in, turkki on out.

• ählämitonhuijareita

Ikävä kyllä vain majailee edelleen Vaparilla. Onneksi on aina tyhjä? Voisi verottaja jo vihdoin herätä. Miten aina tyhjä lättypaikka voi olla kannattava??? Ei voi olla rehellistä toimintaa. No...rehellistä turkis pizeriaa ei ole tähänpäivään vielä nähty.

• Mairaaaaas

Rassist Lahdessa vitutta
      Mielestäni Lahdessa paras paika on Lahden kompassi

• Anonyymi

80 - 90 lukujen pizzat kebabit yms olivat sentään asiaa , olivat sitten minkä maalaisia. 🍕

• Anonyymi

TAmpereel mansa kebab 80 luku. Oujee😎

• Anonyymi

Järjestön 9v.syntymäpäivät teille minä tarjoan Amerikan juustokakku pöytäliina punainen tiedät et te vieraat ette tykkää syödä joka päivä täytekakku metalli tarjottimella.Syntymäpäiviltä tulee roskia pöytäliina minä en tykkää niistä te voisitte kerätä roskat pois pöytäliina ja heittää isoon roskikseen.Olisiko mahdollista,koska kummatka ei tykkää roskista.Tiedän myös et te ette tykkää mustikka piirakasta siihen tulee lakritsi kastike päälle.Olisiko nämä syntymäpäivä sellainen,joka te muistaisitte pitkää ei niin kivana muistona.

• Anonyymi

Turkkilaiset karvakädet helvettiin Suomesta. Älkää menkö missään nimessä kyseiseen paskapaikkaan. Täytyy vain ihmetellä että kyseisen paikan noin yleensä annetaan olla olemassa. Missä ihmeessä on se paljon mainostettu rahanpesun ja veronkierron valvonnan toimet? Jos ei jotain tapahdu, ja pian niin olisiko muutamalla viranhaltijan erottamisella paikka.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      75
      3607
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2694
    3. Heilutetaanko peittoa hieman

Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      81
      2647
    4. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      58
      2418
    5. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      92
      2363
    6. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      262
      2205
    7. Kaipaan sua, Ope

Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      45
      1943
    8. Tilanteesi nyt?

Kysymys otsikossa
      Suhteet
      44
      1769
    9. Mä en jaksa suojella sua enää

Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      15
      1501
    10. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      149
      1418
    Aihe