Auto-Expertti, polvijärvi Hinnat

joensu

On todella kalliit hinnat käytetyistä autoista, esim.samanlaisesta ja kilometrit suunnilleen samat niin ero voi olla jopa 2000euroa joensuun hintoihin.kannattaa seurata hintoja.ostin Hyundai i301,6 CRDi Wagon ajettu 198th 5100€,Joensuusta. Auto-Expertillä samanlainen ajettu 25th hinta 6890,

23

3710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwr

      Piti ihan tarkistaa.Sie maksoit paljon ajetusta aika hyvät rahat.Sama auto vähän ajettuna kallimpi mutta kilometrejä eessä.

      • Joensiu

        Kesällä kävin kysymässä aikatalua että hihna vaidettas. Tää autokauppias hallin kulmassa pesi vähän konehuonetta. Baarit täysillä konehuoneeseen toyotaa:) onnea uudelle omistajalle. Hallissa nauro porukka että et missä sähkövikaa jos tänne tulee.


    • rintaj

      Pitäähän jobbarin saada voittoa,kun ne ostaa autot oikeesta auto kaupasta,liikkeet myövät vähän edullisemmin,niin eivät tarvii antaa takuita jobbareille.Auto-Experttillä
      on tosi kovat hinnat,kannattaa mennä joensuuhun säästää paljon.

      • martti879

        Minun ainakin kannatti käydä Joensuusta ostamassa auto,en kyllä säästänyt kuin 700euroa, suunilleen samanlaisesta autosta ja kuntoisesta,ja antoivat vielä 3kk takuun.


    • 141630

      Huomaan että kirjoittelijoilla ei ole tietoa asioista, luulot eivät ole tiedon väärtti. Autoilla on hintansa kallis tai halpa riippuu ostajan kukkarosta ja kyvystä tinkiä liika pois.
      Olen ostanut muutaman auton ko. liikkeestä ja tyytyväinen asiakas olen ollut joka kerran, autot ovat olleet puheiden mukaisia ja kaupanteko on ollut luotettavaa sekä reilua. Käytetty auto on aina riskiostos mutta hyvin huollettu auto kestää todennäköisesti käyttöä vuosia eteenpäin.

      Autokaupoille taas tulen ehkä vuoden parin sisällä, sitten kun heillä on sopiva kärry tarpeisiini... Jokainen tekee töitä leipänsä eteen, näin autokauppiaskin...

      • en.asiakas

        Autokauppias vastaa ihan itse


      • 5432

        IHAN ITE


      • 141630

        En ole kauppias vaan puhtaasti asiakas Lieksan suunnalta, ostan autoni sieltä mistä saan mieleisen ja hinta ei silloin ole ratkaiseva vaan rehellinen kauppa hyvästä autosta.


      • 3456789

        Et sie mistään lieksasta oo,haavikonmäeltä, ihan itse kauppias


    • 87654

      Pitää sitä saada voittoa,hakevat autot pitkien matkojen takaa jopa joensuusta
      kyllä mie oon valmis maksamaan 2000euroa enempän,niin ei tarvii mennä joensuuhun hakemaan,saa läheltä

    • Autokauppiasko

      Mitä ne perseaukiset oikein huutelee, köyhälle kaikki on kallista, ostakaa romunne mistä tykkäätte, ei teitä itkijöitä liikkeissä kaivata.

      • 34567211

        autokauppiaalta tais hermot mennä,haukkuu asiakkaita perseaukiseksi


    • rinko

      On hintaeroa olin katsomassa citikka C5 näkyy pitävän hintaa 8750 vm 2007vaikka ajettu alle 100th, Joensuusta samanlainen vm2008 ajettu 102th hinta 6980,joskus kannattaa katsoa hintoja, Kannatti ostaa Joensuusta.Omallaan saa pitää hintaa mitä haluaa,minä ainakin katson hintoja,jos tuote on samanlainen.

    • Luminasse

      Hyvä ja ystvällinen palvelu,ja autot pestyjä ja puhdistettuja,siistikuntoisia,monessa muussa liikkeessä nuhjuisia ja eivät viitsi vaivautua tekemään asiolle mitään.ostan kyseisestä liikkeestä kun sattuu sopiva käyttis kohillleen ja vaihto ajankohtainen!!!

    • Janoch

      Olen yhden ostanut vaikka Joensuulainen olen. Omistaja ei nyt ole mikään helppo siinä hintaneuvottelussa ja sanoi talvirenkaita hyviksi vaikka silmällä katsoen eivät olleet hyvää nähneetkään. Vastaus renkaista oli "hehheh, jaa, hehheh". No, auto oli huollettu, hyväkuntoinen ja ihan jonkin verran markkinahintojen allakin. Toiminutkin hyvin sen mitä muutaman kymmenen tuhatta olen ajanut. Ostaisin toistekin, mutta en näkemättä ja hintavertailua tekemättä, on siellä ylihintaisia pelejä myös.

      • Muutenkyl

        Suurimmassa osassa ilmaa hinnoissa ja niin maan perk**eesti


    • XXXvv

      Kenellä on varaa autoon sille ei makseta sosiaalitoimiston luukulta rahaa, kauppiaankin on myös elettävä joten ei valiteta.
      Turvallinen autokauppa on expertti, jos autossa löytyy piilevää vikaa kaupan jälkeen hän korvaa vian korjauksen tavalla tai toisella joten en valita.

      Mielelläni maksan palvelusta ja ´´takuusta´´...

    • Kauppoja

      Hyvin on expertti hoitanut autojen myynit. Pyynti hintoja on turha tuijottaa pyynti ja myynti on aivan eri. Itsekkin olen toiminut kauppiaana pienkone puolella ja todennut että väliraha ratkasee kun roijataan se vanha vaihdokki liikenteeseen jonka oikea arvo on jotain 500€ mutta kun on liikkeen autossa iso pyynti niin saadaan asiakas tyytyväiseksi kun tarjotaankin ajokista 1500€ hyvitys niin johan rupes kiinostamaan. Sama pätee kun ei kuljeteta sitä romua sinne pihaan vaan ruvetaan juttelemaan suorasta kaupasta voidaan tulla taas reilusti vastaan

    • Neljä-autoa-expertiltä

      Luotettavaa autokauppaa, ostin muutama vuosi sitten liikkeeltä auton josta hajosi pian vaihdelaatikko.
      Sovimme asian eli hän omaan piikkiinsä korjasi ongelman käytetyllä askilla ja sain korjausajalle laina auton ajettavakseni.
      Käyn expertillä jatkossakin autokaupoilla, palvelu hyvää ja luotettavaa..

    • köyhätkyykkyyn

      ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa

    • lkjhgfdrftgyui

      Kalliita ovat, kannattaa mennä joensuuhun saa puolet halvemmalla samalaisia

    • rrepsikka

      Minä haen autoni pohjoisesta.
      Oulusta jo kaksi hakenut toinen on kestänyt omassa käytössäni vuosia, toisen myin kaverille joka sekin kesti pari sataa tuhatta pikkuremonteilla.
      Hyväkuntoisia nelivetoja molemmat ei liioin ruosteita eikä muutenkaan paskoja..
      Expertin autoissa on oma lisänsä mutta sen korvaa luotettavat kaupat, jos vikaa se korjataan myyjän laskuun puolikin vuotta kauppojen jälkeen, kuinka muutoin luulette kauppiaan pärjäävän pikku paikkakunnalla. Luottamus ja rehellisyys vie kauas...

      • TakuullaOK

        Rehti autokauppias on ko. Kauppias.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe