Onko ainoa huoltopaikka kaivokselassa vantaalla? En jaksaisi ajaa aina täältä forssasta vantaalle auton huoltoon. Aika laadukkaalta peliltä vaikuttaa kaikinpuolin ja riittävän erikoinen fiilikseltään.
Jos ostan Toyota Lexuksen IS300H mallin niin
5
483
Vastaukset
- Riippuu_siitä
osataanko Forssassa vaihtaa öljyt koneeseen. Muuta huoltoa Lexus ei muutamaan vuoteen kaipaa.
- vsaar
Kyllä ainakin normaalit määräaikaishuollot pitäisi onnistua missä tahansa Toyota-liikkeessä. Joku hankalampi vika voi vaatia Kaivokselaan menoa, mutta eihän jaappaninmersuilla juurikaan ole tapana oikutella.
- Kysytty.on
Tällä hetkellä viralliset pajat Kaivoksela, Tampere, Raisio, Jyväskylä, Vaasa ja Oulu.
Kysyin kerran täällä toisaalla hämeessa tojon huollosta, niin sanoivat että niihin on tehty jotain perushuoltoja. Ehkä vaatii hieman palaverointia huoltoneuvojan kanssa, jotta osaavat tilata oikeat suodattimet jne. - Kamalaaaa
Kannattaa huoltaa itse niin säästää rahaa. Minulla on vm 2015 GS450H ja itse huoltanut täydin. Ei tarvitse maksaa idiooteille jotka ei osaa muutakun rahastaa. Kallis auto niin en todellakaan rupea enää sen lisäksi huolloista maksamaan.
- Kai_siihen_autoon
öljyt ja kaikki suodattimet osaa itsekin vaihtaa. Muuta huollettavaa ei sitten juuri olekaan ensimmäisten 100 tkm aikana. Eikä muuten paljoa sen jälkeenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841