Olen huomannut, että ''mitä jos se poika tykkääkiin jostain toisesta?'' -jankkaus on kavereilleni hyvin raskasta kuunneltavaa, joten en aio heitä sillä enää vaivata :D Olen siis 18v tyttö ja tulen aivan liian helposti mustasukkaiseksi; yleensä henkilöistä, joiden kanssa en ole edes seurustellut.
Jos olen kiinnostunut pojasta, käyn katsomassa hänen facebook profiiliaan ja ylianalysoin kaikkia naispuolisia kavereita, heiltä saatuja ja heille annettuja tykkäyksiä ja kommentteja sekä kuvia, joissa esiintyy hänen lisäkseen myös nainen/naisia.
Olenko ainoa, kenellä on tällainen ongelma? Mikä teidän mielestänne on sairalloista mustasukkaisuutta ja millaisista asioista on syytäkin olla huolissaan? Entä onko kellään vinkkejä, miten mustasukkaisuutta voisi lieventää, tai miten sen kanssa voisi elää?
Avaudutaan yhdessä mustasukkaisuudesta
Lupiinipiini
2
151
Vastaukset
- Jokutaitaa
Taitaa tietää ongelmani.
- Jokutaitaa
Ei siis muuten täsmää kuin "mustasukkaisuuden" kohdalla on ollut pitkään ongelmani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627